array(5) { ["listed_posts_terms"]=> bool(false) ["current_post_visible"]=> bool(false) ["is_new_post"]=> bool(false) ["is_release_post"]=> bool(false) ["is_featured_post"]=> bool(false) }

Partner serwisu:

Magazyn

Numer 3(26) wrzesień-październik 2017

Temat numeru: Jak zadbać o pozyskanych klientów?

Liczba stron: 122

Z numeru dowiesz się m.in.:
  • w jakich kategoriach produktowych lepsze efekty dają strategie wzrostu, a w jakich strategie utrzymania,
  • jak utrzymać klientów z punktu widzenia komunikacji marketingowej,
  • czym dziś jest lojalność klienta i jak ją budować,
  • co wpływa na lojalność klienta,
  • jaka będzie przyszłość lojalności,
  • jakie są najlepsze praktyki budowania lojalności i utrzymania klienta,
  • jak do oceny konkurencyjności wykorzystać matrycę CEXP (customer experience) insight framework,
  • czym jest koncepcja live events i jak zaimplementować ją do swojej strategii,
  • jak właściwie rozumieć składowe formuły STP,
  • czy bycie marką masową oraz marką, która ma pozycjonowanie, to sprzeczność,
  • jakie są niestandardowe metody utrzymania klienta e-sklepu,
  • jak krok po kroku projektować działania zmierzające do utrzymania klientów,
  • gdzie szukać możliwości usprawnień wpływających na retencję,
  • jakie inicjatywy wzmacniają relacje z klientami i zwiększają ich zadowolenie,
  • jakie narzędzia pomagają w utrzymaniu stałego kontaktu z klientem,
  • jakie potrzeby klienta należy zaspokoić, aby go nie utracić,
  • jak wykorzystać sezonowość w utrzymywaniu i odzyskiwaniu klienta,
  • jak przez SMS zwiększać wartość koszyka, zbierać opinie od klientów i personalizować remarketing,
  • jak wykorzystać marketing treści do obsługi i utrzymania obecnego klienta,
  • czym jest model DISC i jak wdrożyć go do własnego biznesu,
  • jak usprawnić pracę działu client service zgodnie z modelem DISC,
  • dlaczego stali klienci odchodzą,
  • jak rozpoznać moment, w którym klient chce odejść, i jak wtedy zareagować,
  • jakie metody prewencyjne wprowadzić, aby nie pozwolić odejść klientowi,
  • jak zażegnać kryzys związany z jakością świadczonych usług,
  • jak budować relację, by stały klient nie chciał zmienić firmy na inną,
  • jak przygotować plan i rozpocząć odzyskiwanie utraconych klientów,
  • co uwzględnić, aby skutecznie odnowić z nimi współpracę i odbudować ich zaufanie,
  • jak zaplanować i optymalizować onboarding użytkowników,
  • jak wykorzystać onbording e-mailowy w strategii utrzymania klienta,
  • jak wykorzystać cykle automation do zaangażowania odbiorców.

Wydanie Specjalne 2017: Płatne kampanie w social media krok po kroku

Temat numeru: Płatne kampanie w social media krok po kroku

Liczba stron: 128

Z numeru dowiesz się m.in.:
  • jak skonfigurować menedżera firmy – przewodnik krok po kroku,
  • jak prawidłowo zainstalować pixel Facebooka i jakie są jego zaawansowane możliwości,
  • jak skutecznie zdefiniować grupę docelową, aby zmaksymalizować skuteczność reklam,
  • jak dobrać cel kampanii w zależności od celu biznesowego i mediowego,
  • jak dobrać umiejscowienie reklamy w zależności od celu jak został wybrany,
  • jak określić i dzielić budżet reklamowy,
  • jak dopilnować, aby budżet został optymalnie wykorzystany, a wydatki nie przekroczyły założonego limitu,
  • jak uniknąć zjawiska przepalania budżetu,
  • jak minimalizować koszty kampanii na Facebooku i maksymalizować efekty,
  • jak skonfigurować kampanię w remarketingu krok po kroku, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w Messengerze
  • jakie są najczęstsze błędy w ustawieniach kampanii reklamowych na Facebooku,
  • jak skutecznie realizować kampanie sprzedażowe na Facebooku,
  • jak wykorzystać sklep Facebooka w kampanii reklamowej,
  • jak przeprowadzić kampanię leadową na Facebooku krok po kroku,
  • jak przygotować landing page, który da wysoką konwersję kampanii kierowanych z Facebooka,
  • jak prawidłowo powiązać konto na Instagramie z kontem na Facebooku,
  • jak krok po kroku zaplanować kampanię na Instagramie – wizerunkową i sprzedażową,
  • jak zbudować efektywny biznesowo kanał na YouTube przy ograniczonym budżecie,
  • jak przygotować strategię działań reklamowych na YouTube krok po kroku,
  • jakie są rodzaje reklam na YouTube i poznasz ich możliwości,
  • jakie są opcje targetowania na YouTube, z których musisz skorzystać,
  • jak skonfigurować i uruchomić pierwszą kampanię na YouTube krok po kroku,
  • jak skutecznie moderować komentarze na YouTube.

Numer 2(25) maj-sierpień 2017

Temat numeru: Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Liczba stron: 142

Z numeru dowiesz się m.in.:
  • jaka jest rola performance marketingu w prowadzeniu biznesu i jak patrzeć na niego strategicznie,
  • jak działa marketing efektywnościowy w branżach B2B i B2C,
  • jaki dobrać wskaźnik do oceny działań marketingowych nakierowanych na sprzedaż i generowanie leadów,
  • jak mierzyć efekty bezpośrednie i pośrednie kampanii mediowych w modelu performance,
  • jakie modele atrybucji dostępne są w Google Analytics i jak szacować wartość pokrywających się źródeł ruchu,
  • jakie wnioski możesz uzyskać z analizy wskaźnika customer lifetime value,
  • co wpływa na powodzenie kampanii w modelu performance,
  • jakie narzędzia i kanały performance marketingu są najskuteczniejsze,
  • jak dobierać kreacje, miejsce emisji i co brać pod uwagę przy analizie ścieżki konwersji,
  • jakich błędów nie popełniać przy tworzeniu kreacji do działań performance,
  • jakie są modele rozliczeń w marketingu efektywnościowym i w jakich sytuacjach je stosować,
  • jak zarządzać budżetami wzajemnie przeplatających się kanałów, aby zwiększać zyski,
  • jakie są najczęstsze błędy w planowaniu budżetu kampanii efektywnościowej,
  • jakie wyzwania stoją przed marketerami, którzy korzystają z programmatic,
  • co powoduje, że klienci nie kończą zakupów,
  • jakie są skuteczne techniki remarketingowe i jak sprzedać więcej tym samym klientom,
  • jak działa sieć afiliacyjna i do jakich działań wykorzystać zrzeszonych w niej wydawców,
  • jak wykorzystać możliwości Facebooka do generowania leadów i sprzedaży,
  • jak przygotować skuteczną kreację do kampanii performance na Facebooku,
  • jak testować kampanię efektywnościową na Facebooku,
  • jak przygotować strategię generowania leadów i nie tracić szans sprzedażowych w B2B,
  • jak definiować i kategoryzować leady w organizacji,
  • jak ustalić koszt pozyskania leada,
  • jak tworzyć treści, które sprzedają,
  • jak przygotować webinarium B2B i generować leady dla działu sprzedaży,
  • jakie funkcje może pełnić e-mailing w cyklu sprzedażowym,
  • jak wykorzystać big data i targetowania wysyłek w e-mailingach, aby generować leady i sprzedaż.

Numer 1(24) luty-kwiecień 2017

Temat numeru: Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja

Liczba stron: 116

Z numeru dowiesz się m.in.:
  • czym jest wartościowa komunikacja,
  • jaki wpływ na późniejszą komunikację marki ma pozycjonowanie,
  • jak zbudować reputację, która przywiąże klientów do Twojego produktu,
  • od czego zacząć i jak wygląda proces audytu komunikacji,
  • jakie cechy ma skuteczny komunikat i jak dostosować go do zmieniającego się odbiorcy,
  • czym są insighty konsumenckie i jak ich szukać,
  • jak zaplanować strategię komunikacji krok po kroku,
  • jakie są najczęstsze błędy w komunikacji językowej i wizualnej marek,
  • czy w procesie komunikacji postawić na argumenty racjonalne czy emocjonalne,
  • jak dostosować komunikację marketingową do etapu, na jakim znajduje się klient w procesie zakupowym,
  • czemu służą i jak powinny być tworzone slogany reklamowe,
  • jak znaleźć wyróżnik marki (USP) dla produktu lub usługi,
  • jak przedstawiać korzyści i cenę w komunikacji z klientami.

Numer 4(23) listopad 2016-styczeń 2017

Temat numeru: Social media. Skuteczne praktyki

Liczba stron: 110

Z numeru dowiesz się m.in.:
  • jak prowadzić media społecznościowe w małej firmie,
  • jakie trendy panują obecnie w mediach społecznościowych,
  • jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg,
  • jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”,
  • kiedy warto zainwestować w reklamę w mediach społecznościowych,
  • jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku,
  • jak uruchomić kampanię remarketingu dynamicznego krok po kroku,
  • jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki?
  • jak napisać regulamin Facebook Lead Ads,
  • jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży,
  • co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji,
  • jak skutecznie działać na LinkedIn,
  • jak wdrożyć strategię social selling w B2B,
  • jak zwiększyć zaangażowanie subskrybentów newsletterów dzięki mediom społecznościowym.

Numer 3(22) wrzesień-październik 2016

Temat numeru: Personalizacja i automatyzacja w marketingu. Skuteczne praktyki

Liczba stron: 126

Czego się dowiesz, czytając magazyn? Sprawdź!

  • poznasz korzyści z personalizowania i automatyzowania swoich działań,
  • dowiesz się, w jaki sposób automatyzować personalizację,
  • po co marketerom personalizacja, jak działa, dlaczego jest skuteczna i od czego ją zacząć,
  • jak kierować przekaz do konkretnego odbiorcy,
  • jak personalizować działania online i offline, a także jak efektywnie połączyć te dwa kanały, kierując komunikat do konkretnego użytkownika,
  • jakich narzędzi używać, by tworzyć personalizowane kampanie w swojej firmie,
  • jakie są najciekawsze przykłady personalizacji działań marketingowych na rynku polskim i zagranicznym,
  • jak nietypowo zachęcić odbiorcę do zakupu na Twojej stronie,
  • jak powrócić do użytkowników z reklamą dokładnie tych samych produktów, które przeglądali,
  • jak prawidłowo segmentować bazę odbiorców newslettera i jak dopasować do klienta e-mailową komunikację marketingową,

Wydanie specjalne 2016: E-commerce – kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie

Temat numeru: E-commerce - kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie

Liczba stron: 158

Na 158 stronach znajdziesz odpowiedzi na poniższe pytania:
  • Jak dziś wygląda rynek e-commerce i m-commerce w Polsce?
  • Jak zmieniają się Twoi konsumenci?
  • Jak zdobyć zaufanie klientów e-sklepu?
  • Media społecznościowe - jak mogą wspomóc działanie sklepu internetowego?
  • Tajniki analityki - czyli co, jak i czym mierzyć w Twoim sklepie aby miało to sens?
  • Jak efektywnie prowadzić kampanię AdWords i optymalizować lejek zakupowy?
  • Skąd brać produkty do e-sklepu i jak nimi zarządzać?
  • Jak prezentować produkty w sklepie internetowym, by sprzedawać więcej?
  • Czy logistyka w Twoim sklepie może być tańsza i łatwiejsza?
  • Jak odnaleźć się na współczesnej ścieżce zakupowej konsumenta?
  • Co zrobić by Twoi klienci nie porzucali pełnych koszyków?

Numer 2(21) maj-sierpień 2016

Temat numeru: Badania marketingowe

Liczba stron: 140

Z numeru dowiesz się m.in.:

  •  jakie fakty i liczby zbierać oraz analizować, by rozwijać swoją firmę;
  •  jakie są najważniejsze badania, które należy przeprowadzić przed wprowadzeniem produktu na rynek;
  •  jak przygotować się do badań w segmencie klienta B2B i od czego je zacząć;
  •  jakich korzyści dostarczają firmom badania satysfakcji klientów;
  •  na czym polega analiza utraty klientów;
  •  jakie są najczęstsze błędy w prowadzeniu badań online;
  •  jak zrozumieć i poznać grupę senioralną;
  •  jak przygotować się do badań przeprowadzanych z udziałem dzieci;
  •  ile to kosztuje – jakie czynniki wpływają na ceny badań;
  •  jakie nowe wyzwania stoją przed marketerami i badaczami przeprowadzającymi badania.

Numer 1(20) luty-kwiecień 2016

Temat numeru: Skuteczna kampania reklamowa w internecie krok po kroku

Liczba stron: 128

Na 128 stronach „Marketera+” nr 1 (20) znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • jak efektywnie zaplanować budżet kampanii reklamowej w internecie;
  • jakich zapisów w briefie oczekiwać od agencji w celu weryfikacji efektywności kampanii;
  • jak personalizować komunikację, żeby klient czuł się wyjątkowo;
  • jak zaplanować kampanię e-mail marketingową;
  • czy cena, liczba produktów i logo firmy wpływają na klikalność banerów;
  • co powinna zawierać skuteczna kreacja rich mediowa;
  • ile kosztuje reklama w serwisie YouTube;
  • jak przygotować i wdrożyć politykę działań w mediach społecznościowych;
  • jakie są dobre praktyki tworzenia reklam na Instagramie;
  • jak tworzyć atrakcyjne reklamy tekstowe w Google AdWords;
  • jak zwiększyć skuteczność działań reklamowych w systemie AdWords;
  • dlaczego i jak warto przeprowadzać testy A/B;
  • na co należy uważać, zamawiając audyt SEO;
  • jakie są najczęstsze błędy w regulaminach sprzedaży internetowej.

Numer 4(19) listopad 2015-styczeń 2016

Temat numeru: Wideomarketing

Liczba stron: 112

Na 112 stronach „Marketera+” nr 4 (19) znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • na jakie trendy w wideomarketingu warto zwrócić uwagę,
  • jak wykorzystując wideomarketing, zainteresować klienta daną ofertą,
  • jaka jest skuteczność wideo w porównaniu z innymi formami branded contentu,
  • czy istnieje wideo „tanie i dobre”,
  • jakie rozwiązania brać pod uwagę przy dystrybucji wideo,
  • jak zbudować swoją markę na YouTubie,
  • jakich treści od marek oczekują użytkownicy serwisu YouTube,
  • jak stworzyć strategię wideomarketingową
  • czy jak wykorzystać wirusowość w promocji produktów i usług.

Numer 3(18) wrzesień-październik 2015

Temat numeru: Strategia omnichannel

Liczba stron: 128

Czego się dowiesz, czytając magazyn? Sprawdź!

  • czym się charakteryzuje strategia omnichannel,
  • jaka jest różnica między wielo- a wszechkanałowością,
  • jakie zachowania prezentuje współczesny konsument i jak do niego dotrzeć z przekazem marketingowym,
  • jakie mechanizmy pomagają budować spójność doświadczeń zakupowych,
  • czego brakuje w obecnych modelach łączenia kanałów sprzedaży
  • oraz czy i jak zakończyć wojnę między marketingiem i sprzedażą.

Wydanie specjalne 2015: marketing i sprzedaż w sektorze B2B

Temat numeru: Marketing i sprzedaż w sektorze B2B

Liczba stron: 112

Na 112 stronach aktualnego numeru „Marketera+” zamieszczono artykuły ekspertów, którzy wyjaśnią m.in.:

  • jakie są najważniejsze różnice między marketingiem B2B a B2C,
  • jak dotrzeć z przekazem marketingowym do klienta z segmentu B2B,
  • jaką wagę wg badań mają emocje przy podejmowaniu decyzji zakupowej w B2B,
  • jak budować wizerunek eksperta na imprezach branżowych,
  • jak dzięki social media i monitoringowi budować relacje,
  • jak współpracować z innymi firmami podczas targów i konferencji,
  • dlaczego stosowanie narzędzi, kanałów, metod B2C w komunikacji B2B nie działa,
  • jakie zbierać dane o klientach, by później móc je wykorzystać do segmentacji,
  • jak stopniowo optymalizować proces sprzedaży,
  • jak zmieniają się strategie cenowe w segmencie B2B,
  • jak budować lojalność w B2B,
  • jak stworzyć efektywną prezentację, która nie jest reklamą,
  • jak maksymalizować ROI w marketingu targowym B2B,
  • jak rozpocząć aktywność PR-ową w biznesie i zaplanować efektywną strategię komunikacji,
  • jak prowadzić skuteczne działania content marketingowe w modelu B2B.