Numer 4(42) lipiec-sierpień 2020
Temat numeru: Skuteczny marketing przy niskim budżecie
Liczba stron: 126
Z tematu numeru dowiesz się m.in.:
- jak przy ograniczonym budżecie budować skuteczny marketing w służbie biznesu,
- jakimi zasadami warto się kierować w działaniach marketingowych przy małym budżecie,
- jak pokonać ograniczenia budżetowe, czyli uzyskać rezultaty niewspółmierne do zainwestowanych środków,
- jak efektywnie inwestować środki z budżetu marketingowego,
- jak odkrywać i walidować pomysły na nowe produkty, żeby nie tracić przy tym czasu ani pieniędzy,
- co przy ograniczonym budżecie powinny robić małe, a co duże firmy,
- w jaki sposób zorganizować zespół i zasoby do pracy z technologiami marketingowymi,
- czym jest popularny growth hacking i jak go wykorzystać,
- na co zwrócić uwagę przy wyborze narzędzi marketingowych, jak efektywnie z nich korzystać i nie przepłacać,
- jak krok po kroku przeprowadzać eksperymenty marketingowe,
- gdzie szukać oszczędności, a na co nie żałować przy launchu nowego produktu,
- jak bez worka pieniędzy zbudować silną i rozpoznawalną markę,
- o jakich podstawach marketingu warto pamiętać nawet przy ograniczonym budżecie,
- jak i jakie działania marketingowe prowadzić w firmie B2B przy ograniczonym budżecie,
- jak w czasach kryzysu optymalizować e-mail marketing,
- jak niskim kosztem stworzyć i prowadzić bloga firmowego,
- jak prowadzić kampanie Google Ads przy ograniczonym budżecie,
- jak rozmawiać po angielsku o budżecie marketingowym i optymalizacji działań,