Magazyn

Numer 3(22) wrzesień-październik 2016

Temat numeru: Personalizacja i automatyzacja w marketingu. Skuteczne praktyki

Liczba stron: 126

Czego się dowiesz, czytając magazyn? Sprawdź!

  • poznasz korzyści z personalizowania i automatyzowania swoich działań,
  • dowiesz się, w jaki sposób automatyzować personalizację,
  • po co marketerom personalizacja, jak działa, dlaczego jest skuteczna i od czego ją zacząć,
  • jak kierować przekaz do konkretnego odbiorcy,
  • jak personalizować działania online i offline, a także jak efektywnie połączyć te dwa kanały, kierując komunikat do konkretnego użytkownika,
  • jakich narzędzi używać, by tworzyć personalizowane kampanie w swojej firmie,
  • jakie są najciekawsze przykłady personalizacji działań marketingowych na rynku polskim i zagranicznym,
  • jak nietypowo zachęcić odbiorcę do zakupu na Twojej stronie,
  • jak powrócić do użytkowników z reklamą dokładnie tych samych produktów, które przeglądali,
  • jak prawidłowo segmentować bazę odbiorców newslettera i jak dopasować do klienta e-mailową komunikację marketingową,

Wydanie specjalne 2016: E-commerce – kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie

Temat numeru: E-commerce - kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie

Liczba stron: 158

Na 158 stronach znajdziesz odpowiedzi na poniższe pytania:
  • Jak dziś wygląda rynek e-commerce i m-commerce w Polsce?
  • Jak zmieniają się Twoi konsumenci?
  • Jak zdobyć zaufanie klientów e-sklepu?
  • Media społecznościowe - jak mogą wspomóc działanie sklepu internetowego?
  • Tajniki analityki - czyli co, jak i czym mierzyć w Twoim sklepie aby miało to sens?
  • Jak efektywnie prowadzić kampanię AdWords i optymalizować lejek zakupowy?
  • Skąd brać produkty do e-sklepu i jak nimi zarządzać?
  • Jak prezentować produkty w sklepie internetowym, by sprzedawać więcej?
  • Czy logistyka w Twoim sklepie może być tańsza i łatwiejsza?
  • Jak odnaleźć się na współczesnej ścieżce zakupowej konsumenta?
  • Co zrobić by Twoi klienci nie porzucali pełnych koszyków?

Numer 2(21) maj-sierpień 2016

Temat numeru: Badania marketingowe

Liczba stron: 140

Z numeru dowiesz się m.in.:

  •  jakie fakty i liczby zbierać oraz analizować, by rozwijać swoją firmę;
  •  jakie są najważniejsze badania, które należy przeprowadzić przed wprowadzeniem produktu na rynek;
  •  jak przygotować się do badań w segmencie klienta B2B i od czego je zacząć;
  •  jakich korzyści dostarczają firmom badania satysfakcji klientów;
  •  na czym polega analiza utraty klientów;
  •  jakie są najczęstsze błędy w prowadzeniu badań online;
  •  jak zrozumieć i poznać grupę senioralną;
  •  jak przygotować się do badań przeprowadzanych z udziałem dzieci;
  •  ile to kosztuje – jakie czynniki wpływają na ceny badań;
  •  jakie nowe wyzwania stoją przed marketerami i badaczami przeprowadzającymi badania.

Numer 1(20) luty-kwiecień 2016

Temat numeru: Skuteczna kampania reklamowa w internecie krok po kroku

Liczba stron: 128

Na 128 stronach „Marketera+” nr 1 (20) znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • jak efektywnie zaplanować budżet kampanii reklamowej w internecie;
  • jakich zapisów w briefie oczekiwać od agencji w celu weryfikacji efektywności kampanii;
  • jak personalizować komunikację, żeby klient czuł się wyjątkowo;
  • jak zaplanować kampanię e-mail marketingową;
  • czy cena, liczba produktów i logo firmy wpływają na klikalność banerów;
  • co powinna zawierać skuteczna kreacja rich mediowa;
  • ile kosztuje reklama w serwisie YouTube;
  • jak przygotować i wdrożyć politykę działań w mediach społecznościowych;
  • jakie są dobre praktyki tworzenia reklam na Instagramie;
  • jak tworzyć atrakcyjne reklamy tekstowe w Google AdWords;
  • jak zwiększyć skuteczność działań reklamowych w systemie AdWords;
  • dlaczego i jak warto przeprowadzać testy A/B;
  • na co należy uważać, zamawiając audyt SEO;
  • jakie są najczęstsze błędy w regulaminach sprzedaży internetowej.

Numer 4(19) listopad 2015-styczeń 2016

Temat numeru: Wideomarketing

Liczba stron: 112

Na 112 stronach „Marketera+” nr 4 (19) znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • na jakie trendy w wideomarketingu warto zwrócić uwagę,
  • jak wykorzystując wideomarketing, zainteresować klienta daną ofertą,
  • jaka jest skuteczność wideo w porównaniu z innymi formami branded contentu,
  • czy istnieje wideo „tanie i dobre”,
  • jakie rozwiązania brać pod uwagę przy dystrybucji wideo,
  • jak zbudować swoją markę na YouTubie,
  • jakich treści od marek oczekują użytkownicy serwisu YouTube,
  • jak stworzyć strategię wideomarketingową
  • czy jak wykorzystać wirusowość w promocji produktów i usług.

Numer 3(18) wrzesień-październik 2015

Temat numeru: Strategia omnichannel

Liczba stron: 128

Czego się dowiesz, czytając magazyn? Sprawdź!

  • czym się charakteryzuje strategia omnichannel,
  • jaka jest różnica między wielo- a wszechkanałowością,
  • jakie zachowania prezentuje współczesny konsument i jak do niego dotrzeć z przekazem marketingowym,
  • jakie mechanizmy pomagają budować spójność doświadczeń zakupowych,
  • czego brakuje w obecnych modelach łączenia kanałów sprzedaży
  • oraz czy i jak zakończyć wojnę między marketingiem i sprzedażą.

Wydanie specjalne 2015: marketing i sprzedaż w sektorze B2B

Temat numeru: Marketing i sprzedaż w sektorze B2B

Liczba stron: 112

Na 112 stronach aktualnego numeru „Marketera+” zamieszczono artykuły ekspertów, którzy wyjaśnią m.in.:

  • jakie są najważniejsze różnice między marketingiem B2B a B2C,
  • jak dotrzeć z przekazem marketingowym do klienta z segmentu B2B,
  • jaką wagę wg badań mają emocje przy podejmowaniu decyzji zakupowej w B2B,
  • jak budować wizerunek eksperta na imprezach branżowych,
  • jak dzięki social media i monitoringowi budować relacje,
  • jak współpracować z innymi firmami podczas targów i konferencji,
  • dlaczego stosowanie narzędzi, kanałów, metod B2C w komunikacji B2B nie działa,
  • jakie zbierać dane o klientach, by później móc je wykorzystać do segmentacji,
  • jak stopniowo optymalizować proces sprzedaży,
  • jak zmieniają się strategie cenowe w segmencie B2B,
  • jak budować lojalność w B2B,
  • jak stworzyć efektywną prezentację, która nie jest reklamą,
  • jak maksymalizować ROI w marketingu targowym B2B,
  • jak rozpocząć aktywność PR-ową w biznesie i zaplanować efektywną strategię komunikacji,
  • jak prowadzić skuteczne działania content marketingowe w modelu B2B.

Numer 2(17) maj-sierpień 2015

Temat numeru: Nowoczesna obsługa klienta

Liczba stron: 110

Czego się dowiesz, czytając magazyn? Sprawdź!

  • jakie są najbardziej aktualne trendy w obsłudze klienta,
  • jaka jest rola obsługi klienta w procesie budowania marki,
  • jak wygląda obsługa, o której marzą klienci i co leży u jej podstaw,
  • co sprawia, że – nawet mimo niskich cen – klienci odchodzą do konkurencji,
  • jak sprawić, by klienci pokochali Twoją firmę,
  • jakich zasad musisz przestrzegać, aby prawidłowo realizować obsługę niezadowolonych klientów,
  • jak rozpocząć przygodę z obsługą klienta od e-maila,
  • jak wykorzystać wiadomości SMS w obsłudze klienta,
  • jak sprawić, by klienci pracowali na Twój sukces.

Numer 1(16) luty-kwiecień 2015

Temat numeru: Skuteczna komunikacja e-mail marketingowa w 2015 roku

Liczba stron: 134

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • na jakie trendy w komunikacji z wykorzystaniem e-mailingu warto zwrócić uwagę,
  • jakie są prognozy dla e-mail marketingu na rok 2015,
  • na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kampanii e-mail marketingowej,
  • dlaczego nie warto wysyłać newsletterów zbyt często,
  • jakie są różnice między B2C a B2B w e-mail marketingu,
  • jak wykorzystywać big data w kampaniach e-mailingowych,
  • jakie techniki warto wykorzystać przy konstruowaniu tematów e-maili i newsletterów,
  • jakich błędów unikać przy tworzeniu tematów newsletterów i e-maili sprzedażowych,
  • jak personalizacja przekłada się na skuteczność wysyłek,
  • jak skutecznie wykorzystać potencjał mobilnego e-mail marketingu.

Numer 4(15) listopad 2014-styczeń 2015

Temat numeru: Skuteczny marketing w wyszukiwarce

Liczba stron: 128

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • jakie scenariusze rozwoju rysują się przed marketingiem w wyszukiwarkach,
  • jakie elementy strony www wpływają na ruch organiczny z wyszukiwarek,
  • w jaki sposób Google indeksuje strony i jakie parametry bierze pod uwagę przy ich ocenie,
  • jakie firmy powinny rozważyć inwestycję w pozycjonowanie lokalne
  • o czym należy pamiętać uruchamiając nowe wersje językowe serwisu,
  • na co zwrócić uwagę podpisując umowę na usługi SEM,
  • jak zoptymalizować kampanię prowadzoną w Google AdWords.

Numer 3(14) wrzesień-październik 2014

Temat numeru: Promocje konsumenckie

Liczba stron: 120

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • kiedy warto zastosować promocję konsumencką, a kiedy lepiej jej zaniechać,
  • czy posłużenie się promocją konsumencką może być formą budowania wizerunku,
  • od czego zacząć planowanie promocji konsumenckiej,
  • jakie niestandardowe narzędzia wykorzystać do wsparcia promocji,
  • jak mierzyć efektywność promocji konsumenckiej,
  • jakie mechanizmy psychologiczne są wykorzystywane w promocjach konsumenckich,
  • czym charakteryzuje się konkurs, a czym loteria,
  • na jakich zasadach formalnoprawnych funkcjonują obie te formy,
  • w jaki sposób aranżacja sklepu wpływa na skuteczność promocji konsumenckich,
  • jak eksponować promowane produkty, by zachęcić ich do zakupu,
  • jak zaprojektować promocję cenową, by zwiększała zyskowność i była bezpieczna dla ceny regularnej,
  • jak uniknąć negatywnych skutków promocji cenowych,
  • jakie są etapy tworzenia skutecznych promocji cenowych,
  • dlaczego warto wyraźnie zdefiniować cel promocji cenowej,
  • na czym polegają akcje samplingowe,
  • dlaczego warto organizować nie jednorazowe, a regularne promocje konsumenckie.

Numer 2(13) maj-sierpień 2014

Temat numeru: Tożsamość marki

Liczba stron: 110

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • w jaki sposób tożsamość marki wpływa na rezultaty biznesowe,
  • jaka jest rola przywództwa i lidera w kreowaniu tożsamości marki,
  • jak zbudować markę godną zaufania w oparciu o kluczową kompetencję,
  • kiedy pochodzenie brandu nie jest istotne,
  • jak stworzyć kampanię kreującą tożsamość marki i opierającą się o marketing zintegrowany,
  • jak mierzyć zmianę wizerunku w sieci i poza nią,
  • jaką rolę odgrywają domeny internetowe w komunikacji marki.