array(5) { ["listed_posts_terms"]=> bool(false) ["current_post_visible"]=> bool(false) ["is_new_post"]=> bool(false) ["is_release_post"]=> bool(false) ["is_featured_post"]=> bool(false) }

Partner serwisu:

Magazyn

Numer 2(5) maj-sierpień 2012

Temat numeru: Strategia komunikacji marki

Liczba stron: 98

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • jak ważny jest wyróżnik marki oraz na podstawie jakich kryteriów można go określić,
  • czym są tzw. emotikony marki,
  • na czym polega pozycjonowanie strategiczne marki,
  • jak komunikować skutecznie z uwzględnieniem strategii kontekstu,
  • jak duże korzyści daje zintegrowany model biznesowy,
  • dlaczego sprzedawca jest jednym z najistotniejszych elementów procesu strategii komunikacji,
  • po co przedsiębiorstwu strategia rynkowa i jak przekłada się ona na strategię komunikacji,
  • czym różnią się od siebie pośrednie i bezpośrednie grupy odbiorców,
  • jak zbudować piramidę zaangażowania w komunikację,
  • jak ocenić skuteczność strategii komunikacji.

Numer 1(4) luty-kwiecień 2012

Temat numeru:

Liczba stron: 90

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • czy i kiedy warto zmieniać nazwę marki,
  • jak projektować nową nazwę, aby uzyskać najlepsze rezultaty,
  • jakie najczęstsze błędy popełniają firmy przy projektowaniu nowej nazwy,
  • w którym momencie rozwoju firmy należy wdrożyć program lojalnościowy,
  • jakie elementy należy wziąć pod uwagę, budżetując program lojalnościowy,
  • jakie są korzyści z wykorzystania zarządzania ryzykiem w obszarze marketingu i PR,
  • jak zbudować wizerunek eksperta w swojej branży,
  • dlaczego brief powinien być podstawą wspólnej pracy z projektantem,
  • jak skonfigurować Google Analytics dla znalezienia elementów do optymalizacji.

Numer 3(3)/2011

Temat numeru: Numer 3(3)/2011

Liczba stron: 98

  • Lojalnosć nie tylko od Święta
  • Właściwe zastosowanie komuniakcji POS, czyli jak urządzić sklep, aby sprzedawał
  • Pachnący wizerunek marki
  • Jak zorganizować noworoczną imprezę firmową?
  • Wprowadzamy markę na rynek. Od czego zacząć?
  • Tożsamość biznesowa, czyli jak zalogować się w podświadomośći konsumenta
  • Siła słowa, która żyje, siła życia, które eksponowane jest słowem
  • Sponsoring sportowy – skuteczne narzędzie realizowania celów biznesowych
  • Narzędzia e-marketingu lokalnego
  • Media społecznościowe na usługach branży hotelarskiej

Numer 2(2)/2011

Temat numeru: Numer 2(2)/2011

Liczba stron: 98

  • Dlaczego sprzedaż i marketing żyją jak pies z kotem?
  • Shoppingshow – jak zachowuje się konsument w miejscu sprzedaży?
  • Jak wykorzystać gadżet do wsparcia sprzedaży?
  • Karty podarunkowe
  • Jak wygląda współpraca z contact center?
  • Jak zoorganizować letni event wspierający działania promocyjne marki?
  • Jak efektywnie inwestować w outdoor?
  • Groupon – instrukcja obsługi
  • Zabawy konsumenta z marką
  • Zagmatwana sieć PR-u w sieci
  • Jak przebudować serwis www i zrobić to z głową, żeby nie przepłacić?
  • Jak wykorzystać podcast w kampaniach wyborczych online?

Numer 1(1)/2011

Temat numeru: Numer 1(1) / 2011

Liczba stron: 100

  • Jak współpracować z drukarnią?
  • Inspektror gadżet, czyli na tropie efektywnych inwestycji w gadżety reklamowe
  • Jak zbudować dobry program lojalnościowy?
  • Jak zorganizować loterię i konkurs SMS?
  • Jak prawidłowo przygotować brief?
  • Jak wygląda współpraca z agencją PR?
  • Jak skutecznie budować tożsamość marki?
  • Jak zwiększyć przychody z marketingu online dzięki optymalizacji konwersji?
  • Po co mi reklama w google?
  • Zacznij od słuchania
  • Kierunek Digital Signage

Wydanie specjalne 2014 E-handel skutecznie. Praktyczny poradnik

Temat numeru: E-handel skutecznie. Praktyczny poradnik

Liczba stron: 134

Na 134 stronach wydania specjalnego „Marketera+” zamieszczono artykuły ekspertów, którzy wyjaśnią m.in.:

  • jakie elementy należy brać pod uwagę podczas określania kosztów wdrożenia e-sklepu,
  • jak wybrać oprogramowanie do sklepu internetowego,
  • czy biznes internetowy potrzebuje CRM-a,
  • jak zastosować service design thinking w praktyce,
  • jak sklep internetowy może pomóc wizerunkowi marki,
  • jak zdobyć nowych klientów dzięki analizie konkurencji,
  • jak osiągnąć pierwszą sprzedaż w e-sklepie,
  • jak przyciągnąć ruch do nowego biznesu,
  • co zrobić, by skutecznie promować swój sklep internetowy,
  • jakie możliwości czekają na właścicieli e-sklepów w mediach społecznościowych,
  • jak możesz wykorzystać Content Marketing w przypadku e-sklepu,
  • jak zachęcić konsumentów do dokonania zakupu w Twoim e-sklepie.

Wydanie specjalne 2013: skuteczny marketing dla małej i średniej firmy

Temat numeru: Skuteczny marketing dla małej i średniej firmy

Liczba stron: 116

Na 116 stronach aktualnego numeru „Marketera+” zamieszczono artykuły ekspertów, którzy wyjaśnią m.in.:

  • czy strategia marketingowa jest potrzebna małym i średnim firmom,
  • o czym warto wiedzieć przygotowując system identyfikacji wizualnej,
  • na jakie pytania powinna być przygotowana mała lub średnia firma, która planuje realizację kampanii outdoorowej,
  • czy małe i średnie firmy powinny interesować się PR-em,
  • jak tworzyć teksty, które będą skuteczne i zatrzymają na dłużej uwagę klienta,
  • jak działają systemy typy CRM,
  • dlaczego warto wykorzystywać SMS-y w kampaniach wielokanałowych,
  • jak rozmawiać z agencją interaktywną o zaprojektowaniu i stworzeniu strony www,
  • jak wykorzystać landing page w kampanii,
  • jak zyskać przewagę konkurencyjną, wykorzystując do tego odpowiednie oprogramowanie,
  • jak skutecznie pozyskiwać wartościowe leady w internecie.