Numer 4(23) listopad 2016-styczeń 2017
Temat numeru: Social media. Skuteczne praktyki
Liczba stron: 110
- jak prowadzić media społecznościowe w małej firmie,
- jakie trendy panują obecnie w mediach społecznościowych,
- jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg,
- jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”,
- kiedy warto zainwestować w reklamę w mediach społecznościowych,
- jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku,
- jak uruchomić kampanię remarketingu dynamicznego krok po kroku,
- jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki?
- jak napisać regulamin Facebook Lead Ads,
- jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży,
- co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji,
- jak skutecznie działać na LinkedIn,
- jak wdrożyć strategię social selling w B2B,
- jak zwiększyć zaangażowanie subskrybentów newsletterów dzięki mediom społecznościowym.