Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

29 szkoleń, 10 dni, aby poznać tajniki marketingu i reklamy w internecie.

W ciągu 2 tygodni Ty i Twój zespół macie możliwość zdobyć wiedzę z najważniejszych obszarów reklamy i sprzedaży w internecie. Zapraszamy na nową, rozbudowaną odsłonę Tygodnia Szkoleń w ramach Sprawnego Marketingu!

Na jakie szkolenia zapraszamy w Warszawie?

  • Google AdWords (prowadzą Tomasz Frontczak i Bartosz Berliński – certyfikowani trenerzy Google)
    Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.
    Koszt szkolenia: 670 zł
  • Google AdWords PRO (Tomasz Frontczak – certyfikowany trener Google)
    Na tym szkoleniu wyjdziemy już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.
    Koszt szkolenia: 970 zł
  • Optimized Content Marketing (prowadzi Cezary Lech)
    Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
    Koszt szkolenia: 970 zł
  • SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzi Bartosz Berliński)
    Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia, i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
    Koszt szkolenia: 1270 zł
  • Google Analytics (prowadzi Maciej Lewiński)
    Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!
    Koszt szkolenia: 770 zł
  • Google Analytics PRO (prowadzi Maciej Lewiński) – Nowość!
    Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego dowiesz się na nowym szkoleniu, prowadzonym przez Macieja Lewińskiego Koszt szkolenia : 970 zł
  • Facebook Marketing & Facebook Ads (prowadzi Katarzyna Granops-Szkoda)
    Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 14 mln osób, a aż 71% z nich powraca tu każdego dnia! Nie możesz zignorować miejsca, z którego Twoi klienci codziennie aktywnie korzystają. Nie tylko korzystają, ale zostawiają też po sobie sporo śladów… Chcesz skierować reklamę do bardzo specyficznej grupy, np. do kobiet, które planują właśnie ślub i interesują się fitnessem i zdrowym odżywianiem? Żaden problem – nauczymy Cię tego na tym szkoleniu!
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • Instagram Marketing (prowadzi Michał Bajorek)
    Instagram jako coraz bardziej popularne medium społecznościowe jest niesłychanie pomocne w budowaniu biznesu. Jednak jeszcze niewielu przedsiębiorców potrafi z niego korzystać w prawidłowy sposób. Na szkoleniu z Instagram Marketing dowiesz się m.in.: jak reklamować się na Instagramie, jak zdobyć followersów, jak utrzymać ich zainteresowanie, jak zarabiać dzięki Instagramowi.
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • LinkedIn Marketing & Slideshare (prowadzi Dagmara Pakulska)
    Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn. Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments (prowadzi Dagmara Pakulska)
    Podczas szkolenia odkryjesz potencjał tego wyjątkowego medium społecznościowych: dowiesz się w jaki sposób zbudować markę, która zyska przychylność grupy docelowej. Nauczysz się tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi, że o Twojej marce będzie głośno. Zyskasz również wiedzę nt. tego, czego oczekiwać od agencji marketingowych, które będą wspierać Cię w działaniach w tych kanałach. Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • Pakiet Storytelling + Branding + Copywriting + Employer Branding (prowadzi Paweł Tkaczyk) Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku. Te elementy poznasz na naszym 3-dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce. Koszt szkolenia: 3420 zł
  • Marketing Automation i kampanie banerowe (poprowadzą Mateusz Sobieraj, Jakub Cyran, Jan Piskorski, Michał Korba)
    Na praktycznych przykładach dowiesz się, jak planować kampanie online, jak kontrolować pracę agencji, domu mediowego, jak kupować powierzchnię reklamową skutecznie i tanio oraz jak targetować reklamy, aby zwiększyć efektywność Twoich kampanii. Jak przy mniejszych budżetach reklamowych uzyskiwać takie same warunki zakupowe, jak najwięksi reklamodawcy i duże domy mediowe? Odpowiedź otrzymasz podczas szkolenia, prowadzonego przez praktyków, którzy odpowiadają za setki kampanii reklamowych online dla różnorodnych marek.
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • Skuteczny PR (prowadzi Dominik Wartecki)
    Skuteczny PR ma swoje zasady – poznaj je! Na szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystać nowe narzędzia do efektywnych wysyłek informacji prasowych, współpracować z liderami opinii i dlaczego nie zawsze muszą to być znani blogerzy oraz jak budować naturalną widoczność swoich materiałów tekstowych w ramach działań content PR. Nauczysz się korzystać z najnowszych narzędzi wspierających działania PR-owca!
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • Wystąpienie publiczne (prowadzi Kamil Kozieł)
    Jedno z nielicznych, jeśli nie jedyne w Polsce szkolenie dające odpowiedź na trzy najważniejsze pytania dotyczące przygotowywania prezentacji:
    -jak ubrać najważniejsze informacje w ciekawą narrację, której ludzie będą słuchać;
    -jak tę historię ,,podać” na scenie;
    -jak pod to wszystko przygotować dobre slajdy.
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • Messenger Marketing i Boty (prowadzi Mateusz Czech)
    W Polsce z Messengera korzysta już 11 milionów użytkowników. Czy tego chcemy czy nie, Facebook umożliwiając firmom korzystanie z botów otworzył nowy rozdział w marketingu social mediów. Po co tworzyć kolejną „apkę”, skoro możesz przenieść komunikację z klientami do aplikacji, którą mają (prawie) wszyscy? Na szkoleniu dowiesz się, jak działa Messsenger oraz jak wielkie możliwości daje wykorzystanie botów w komunikacji z użytkownikami aplikacji. Zobaczysz, jak wykorzystać biznesowo naturalną siłę „dzielenia się” na Messengerze, a także nauczysz się tworzenia własnego bota bez potrzeby umiejętności programowania.
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • Nowa sprzedaż i pozyskiwanie leadów (prowadzi Jakub Cyran)
    Chciałbyś dowiedzieć się, jak skutecznie pozyskiwać klientów? Chcesz przekonać się, jak powinien być zbudowany dział sprzedaży oraz jak zorganizować efektywny proces sprzedaży? Zastanawiałeś się, jak podnieść efektywność prowadzonych działań sprzedażowych? Jak zaprojektować skuteczny lejek sprzedażowy dla Twoich produktów lub usług?
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • Skuteczny E-Marketing (prowadzi Mariusz Łodyga)
    Zacznij z sukcesem promować swoją firmę w Internecie
    Głównym tematem szkolenia Skuteczny E-Marketing są sposoby zwiększania poziomu konwersji. Szkolenie Skuteczny E-marketing cechują całościowe podejście do tematu, duża wiedza, oraz umiejętność jej przekazywania przez prowadzącego.
    Koszt szkolenia: 770 zł
  • Sprzedaż w internecie: eBay, Amazon (prowadzi Mateusz Grzywnowicz)
    Prowadzenie skutecznej sprzedaży w internecie to nie tylko sklep internetowy.
    Warto docierać do jak najszerszego grona klientów poprzez bardzo znane portale aukcyjne: dowiesz się jak sprzedawać na eBay oraz Amazon. Dowiedz się, jak sprzedawać w łatwy sposób w całej Europie.
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • Email Marketing (prowadzi Dariusz Puzyrkiewicz)
    Lepiej dopasujesz się do oczekiwań klientów, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko traktowania Twoich wiadomości, jak niechciany spam. Zamiast nachalnej sprzedaży, zaczniesz tworzyć bardzo interesujące wiadomości, które nie odstraszają od zakupu.
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • Jak stworzyć profesjonalne podcasty? (prowadzi Marek Jankowski)
    Dowiedz się, jak uruchomić i rozwijać własny, profesjonalny podcast – czego potrzebujesz, żeby go stworzyć, jak mówić do mikrofonu i nagrywać dźwięk dobrej jakości. Jak zbudować markę osobistą za pomocą podcastu? Tego dowiesz się na szkoleniu – przyjdź i odbierz dodatkowe materiały i bonusy, które pozwolą Ci szybko wystartować.
    Koszt szkolenia: 970 zł
  • Tworzenie Person i Mapy podróży klienta (prowadzi Bartek Matusiak)
    Dowiedz się jak zbudować przewagę konkurencyjną dzięki dokładnemu poznaniu Twojego klienta. Zbuduj własną Customer Journey Map, która wesprze sprzedaż w Twojej firmie.
    Na szkoleniu zrozumiesz, dlaczego umiejętność zarządzania doświadczeniem klientów jest ważniejsza niż personalizacja, social media, czy mobile. Weźmiesz również czynny udział w warsztatach i poznasz pierwszy w Polsce zestaw warsztatowy do tworzenia Customer Journey Map.
    Przekonaj się, że do stworzenia Customer Journey Map nie są potrzebne wielkie budżety, lecz trochę wiedzy, chęci i niewielki, interdyscyplinarny zespół. Koszt szkolenia: 870 zł
  • Skuteczne Infografiki (prowadzi Jacek Kłosiński)
    Na szkoleniu poznasz zasady pomagające w odpowiednim dobieraniu krojów pisma oraz konstruowaniu palet kolorystycznych. Dowiesz się, jak estetycznie rozkładać poszczególne elementy projektowanych przez Ciebie infografik, opanujesz podstawy projektowania graficznego, które przydadzą się nie tylko przy tworzeniu infografik!
    Koszt szkolenia: 970 zł
  • Double Click i programmatic buying (prowadzi Jan Piotrowski)
    Pracujesz w agencji i zastanawiasz się, jak podnieść wyniki prowadzonych przez Ciebie kampanii, aby klienci byli bardziej zadowoleni? Znajomość platformy DoubleClick Bid Manager pozwoli właśnie na optymalizację kampanii, a w efekcie – podniesie także rezultaty biznesowe Twojej firmy.
    Koszt szkolenia: 970 zł
  • Videomarketing: YouTube, Fb i inne serwisy (prowadzi Maciej Wróblewski)
    Podczas szkolenia poznasz najważniejsze serwisy video i możliwości, które oferują w działaniach marketingowych. Zdobędziesz także wiedzę z zakresu najbardziej skutecznych metod tworzenia i publikacji treści na YouTube i Facebook, popartą wieloma przykładami i danymi liczbowymi. Dzięki temu skuteczniej poprowadzisz kampanię video.
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • YouTube PRO (prowadzi Maciej Wróblewski)
    Szkolenie jest poświęcone stricte serwisowi YouTube. Pozyskasz zaawansowaną wiedzę z zakresu działań marketingowych na tej platformie. Dowiesz się m.in. jak przygotować strategię komunikacji, poznasz tajniki SEO i pozycjonowania na YouTube. Nauczysz się metod reklamowania filmów za pomocą AdWords i optymalizacji kampanii. Przenieś swoją komunikację video na wyższy poziom! Jeżeli pracujesz z marketingiem video i chcesz rozwijać w tym kierunku – to szkolenie jest idealne dla Ciebie.
    Koszt szkolenia: 970 zł
  • Strategia Marketingowa (prowadzi Jacek Pogorzelski)
    Uczestnicy szkolenia poznają praktyczny, czteroetapowy proces projektowania strategii rynkowej, której celem jest metodyczna realizacja założonych celów na danym rynku. Proces ten jest efektem prawie dwudziestu lat doświadczeń w planowaniu strategicznym, które zaowocowało stworzeniem kilkuset strategii.
    Naucz się na bazie jednego schematu opracować dowolną strategię rynkową! Koszt szkolenia: 870 zł
  • Real Time Marketing (prowadzą Dagmara Pakulska i Jakub Biel)
    Wspólnie z trenerami rozłożysz na części pierwsze najbardziej popularne kampanie wirusowe w sieci, a następnie nauczysz się stosować te same techniki w swojej branży. W części warsztatowej zarówno stworzysz strategię dla swojej firmy, jak i przećwiczysz ją pod czujnym okiem trenerów.
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • Webinary i transmisje Live (prowadzi Piotr Król)
    Dowiedz się jak prowadzić angażujące spotkania online. Na szkoleniu przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia webinaru od strony technicznej i marketingowej. Dowiesz się, jak przygotować, poprowadzić webinar i transmisję live oraz opracować plan działań marketingowych dla Twoich materiałów wideo.
    Podczas szkolenia prowadzący podpowie, jak zwiększyć potencjał swoich Live-ów czy Webinarów oraz budować silne relacje z klientami.
    Już pierwszego dnia po szkoleniu będziesz wiedzieć, jak poprowadzić własny webinar i live-a – w 100% samodzielnie!
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • Startup – jak rozpocząć swój biznes (prowadzi Artur Kurasiński)
    Sprawdź, czy Twój pomysł na biznes jest dobry i zbuduj swój startup! Głównym tematem szkolenia Startup – jak rozpocząć swój biznes są podstawowe kwestie związane z budową Twojego startupu. Dowiesz się, jak sprawdzić czy Twój pomysł jest dobry, zanim zaczniesz wydawać pieniądze (swoje bądź inwestora), jak budować zespół, jak sprzedać produkt oraz jak ustalić strategię marketingową.
    Koszt szkolenia: 870 zł

Do zobaczenia w Warszawie w dniach 18-29.09 :)!


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.