Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

30 prelegentów, 22 godziny prelekcji, 2 dni networkingu i jeden ważny temat.

Tak w skrócie można opisać nadchodzące majowe wydarzenie w Krakowie – konferencję Akademia Marketingu: Social media to nowa telewizja.

16 i 17 maja 2018 roku w Krakowskim Parku Technologicznym odbędzie się trzecia edycja Akademii Marketingu.

Tematem przewodnim będzie video marketing. Będzie to pierwsza konferencja w Polsce poświęcona budżetowaniu, analityce i technologii video marketingu w social media. To także największe wydarzenie w Małopolsce skierowane do osób odpowiedzialnych za planowanie zakupów w mediach oraz zarządzanie mediami społecznościowymi.

Podczas Akademii Marketingu: Social media to nowa telewizja uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: jak planować wydatki na reklamę na Facebooku i ATL, jak generować leady za pomocą video w branży B2B i B2C czy mądrze łączyć promocję na YouTube i Facebooku. Podczas konferencji poznamy również premierowe wyniki badań firmy Sotrender nad widzami i ich zachowaniami. Dużo miejsca poświęcone będzie mierzeniu i angażowaniu odbiorców, w tym współpraca z influencerami oraz technologii.

W Krakowie na scenie w ciągu dwóch dni pojawi się aż 30 prelegentów z czołowych polskich firm. Na Akademii Marketingu swoje prelekcje będą mieli m.in. Jan Zając (Sotrender), Agnieszka Chabrzyk (Business Factory – Facebook Marketing Partner), Michał Grzebyk (ContentHouse), Artur Jabłoński, Kamil Kozieł, Marta Sułkiewicz (Gemius), Grzegorz Miłkowski (ContentHouse) czy Ewa Grzelakowska-Kostoglu (vlogerka znana jako Red Lipstick Monster). Na scenie pojawią się również przedstawiciele z Brand24, Synerise, Bluerank, SMSAPI, FreshMail, Netizens, New Amsterdam, Semanticad, MyLo czy Duckie Deck.

3. edycja konferencji została skonstruowana tak, by odpowiedzieć na pytania osób odpowiedzialnych za marketing, tj. dyrektorów marketingu, brand managerów, specjalistów ds. PR, właścicieli małych i średnich firm, osób związanych z planowaniem i zakupem mediów (media plannerzy / buyerzy), social media specjalistów, content designerów, strategów, oraz właścicieli startupów i firm działających w branży e-commerce.

Szczegółowy program: http://akademiamarketingu.edu.pl/program
REJESTRACJA: http://akademiamarketingu.edu.pl/bilety

Cena biletów:
– bilet Standardowy -490 zł netto (cena promocyjna do 16.03.2018), następnie 890 zł netto + VAT
– bilet Standardowy+ – 590 zł netto (cena promocyjna do 16.03.2018), następnie 990 zł netto + VAT


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę