Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Akademia Marketingu to dwudniowe spotkanie będące połączeniem inspirujących prelekcji i praktycznych warsztatów, poświęcone najaktualniejszym tematom związanym z content marketingiem. W poprzednich latach mówiliśmy już o social mediach, obsłudze klienta w internecie, sztucznej inteligencji w biznesie. Podczas 4. edycji Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem skupimy się na efektywnym mierzeniu zwrotu z inwestycji w content marketingu. Przerwę między dawkami wiedzy wypełnią sesje networkingowe.

Dla kogo?
Konferencja przeznaczona jest przede wszystkim dla osób, które w swojej pracy odpowiedzialne są za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz prowadzenie komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej). Naszymi uczestnikami są media plannerzy/buyerzy, social media specjaliści, content designerzy, stratedzy, specjaliści ds. PR, dyrektorzy marketingu, brand managerowie i właściciele startupów, e-commerców, korporacji, agencji oraz przedstawiciele sektora MŚP.

Zaproszeni przez nas eksperci powiedzą:
– jak wykorzystać VR i AR w content marketingu,
– jak dzięki UX mierzyć wpływ treści na użytkowników serwisów internetowych,
– jak budować strategie i zaangażowanie w treści cyfrowe,
– jak mierzyć konwersję i analizować skuteczność w content marketingu,
– dlaczego marketing automation potrzebuje dobrych treści,
– jak podnosić efektywność w SEO dzięki content marketingowi,
o aspektach prawnych i o tym, jak skutecznie wykorzystywać chatboty i podcasty i video.
Szczegółowy program wydarzenia: https://akademiamarketingu.edu.pl/program/

Bilety są dostępne na: https://akademiamarketingu.edu.pl/bilety/


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę