Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Zidentyfikuj działania, które przyniosą firmie wymierne efekty biznesowe!

Mierzenie efektów działań marketingowych w digitalu stanowi dużą trudność. Kluczem do skutecznych kampanii jest zidentyfikowanie działań, które przynoszą najlepsze efekty biznesowe.

W trakcie wydarzenia chcemy pokazać jak ocenić, które działania digital marketingu są skuteczne , a co za tym idzie w co warto inwestować.

Podpowiemy jak uniknąć spekulacji i bazować na twardych danych.

Pokażemy m.in.:

  • jak zrozumieć obecnych i potencjalnych klientów
  • nie dać się zwieść wielu miarom sukcesu w kampaniach digitalowych
  • jak tworzyć lejki sprzedażowe
  • jak planować strategię kontentową
  • jak budować komunikację omnichannel
  • jak poradzić sobie z ciemną stroną digitalu

Warsztat poprowadzą:
– Agnieszka Stelmaszczyk, CEO, Feno
– Tomasz Sowa, Media Partner, Feno
– Anna Uptas, Category Marketing Manager, Unilever


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę