Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Już po raz trzeci Aula Polska zawita do Krakowa!

Aula Polska to cykliczne i darmowe wydarzenia odbywające się w największych miastach kraju, których celem jest nauka oraz wymiana wiedzy z dziedziny marketingu i prowadzenia biznesu. Uczestnicy mają okazję wysłuchać prelekcji cenionych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem oraz nawiązać kontakty z przedstawicielami swojej branży.

We wtorek, 12 grudnia, w Auli Wyższej Szkoły Europejskiej przy ul. Westerplatte 11, odbędzie się trzecia edycja konferencji Aula Polska Kraków. Poprzednie wydarzenie cieszyło się ogromną popularnością, dlatego organizatorzy postanowili kontynuować i pogłębić jego temat.

Wśród zaproszonych prelegentów są:
– Andrzej Ogonowski (SMS API),
– Magdalena Urbaniak (Brand24),
– Michał Grzebyk (Content House),
– Patrycja Czak (OPCOM),

Eventy organizowane w innych miastach z ramienia Auli cieszą się bardzo dobrą opinią wśród swoich uczestników.

“Zapisałam się na wydarzenie z ciekawości i nie zawiodłam się – było bardzo merytorycznie, czasem zabawnie, ale zawsze na temat i bez “lania wody”.
– powiedziała uczestniczka drugiej edycji Aula Polska Kraków.

Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie http://aulapolska.pl/spotkania/skuteczna-reklama-zrobic-vol-2/

Zapraszamy!


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.