Nowy numer!

Jak działać reklamowo na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Zobacz spis treści

We wtorek, 11 grudnia 2018 roku spotkamy się na siódmej już edycji Auli Polskiej Kraków!

Tym razem tematem głównym będzie “UX i optymalizacja”.

Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w Auditorium Maximum UJ (Krupnicza 33, 31-123 Kraków) o godzinie 19:00. Prelegenci podzielą się z nami wiedzą o tym, jakie znaczenie ma wykorzystanie doświadczeń klientów w procesie tworzenia produktu.

Szymon Słowik (takaoto.pro) opowie o tym, dlaczego content marketing jest tak ważny i jak go wykorzystać w optymalizacji, z kolei Marcin Kociuba (FreshMail) poda konkretne wskazówki służące takiej optymalizacji strony, aby liczba subskrybentów była jak największa. Maria Leńczuk i Małgorzata Fajgier (Edisonda) wyjaśnią jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, aby klienci lubili w nim kupować, a Joanna Skorupska (radicalzz.studio) opowie o projektowaniu doświadczeń przyszłości.

Nie czekaj, aż skończą się wejściówki – zapisz się już dziś!

https://aulakrk-ux.evenea.pl/

Czym jest Aula Polska?

Jest to cykl bezpłatnych spotkań, które od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem w środowisku nie tylko marketingowym. Zapraszani prelegenci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z różnych dziedzin, a każda edycja Auli różni się od siebie tematycznie. Wydarzenia odbywają się w 13 polskich miastach oraz w dwóch za granicą.

W Krakowie organizatorem Auli jest FreshMail.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę