Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

We wtorek, 11 grudnia 2018 roku spotkamy się na siódmej już edycji Auli Polskiej Kraków!

Tym razem tematem głównym będzie “UX i optymalizacja”.

Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w Auditorium Maximum UJ (Krupnicza 33, 31-123 Kraków) o godzinie 19:00. Prelegenci podzielą się z nami wiedzą o tym, jakie znaczenie ma wykorzystanie doświadczeń klientów w procesie tworzenia produktu.

Szymon Słowik (takaoto.pro) opowie o tym, dlaczego content marketing jest tak ważny i jak go wykorzystać w optymalizacji, z kolei Marcin Kociuba (FreshMail) poda konkretne wskazówki służące takiej optymalizacji strony, aby liczba subskrybentów była jak największa. Maria Leńczuk i Małgorzata Fajgier (Edisonda) wyjaśnią jak powinien wyglądać UX sklepu internetowego, aby klienci lubili w nim kupować, a Joanna Skorupska (radicalzz.studio) opowie o projektowaniu doświadczeń przyszłości.

Nie czekaj, aż skończą się wejściówki – zapisz się już dziś!

https://aulakrk-ux.evenea.pl/

Czym jest Aula Polska?

Jest to cykl bezpłatnych spotkań, które od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem w środowisku nie tylko marketingowym. Zapraszani prelegenci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z różnych dziedzin, a każda edycja Auli różni się od siebie tematycznie. Wydarzenia odbywają się w 13 polskich miastach oraz w dwóch za granicą.

W Krakowie organizatorem Auli jest FreshMail.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę