Nowy numer!

Jak działać reklamowo na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Zobacz spis treści

Mówi się, że co druga złotówka wydana na reklamę przepada.

Odpowiednia analiza Big Data może zmienić zupełnie obraz marketingu i dostosować komunikację marketingową do precyzyjnej grupy docelowej, a nawet pojedynczej osoby.

W jaki sposób?

Jak może w tym pomóc sztuczna inteligencja, a jak systemy klasy marketing automation?

Jak analizować dane, by wyciągać wnioski umożliwiające rozwój w dzisiejszym świecie?

Dowiemy się podczas konferencji Xperts.PM.

Xperts.PM to cykliczne konferencje flashowe podczas których eksperci z wieloletnim doświadczeniem dzielą się z uczestnikami praktyczną wiedzą. Stała agenda spotkań i dynamiczna formuła gwarantuje skupienie na temacie i efektywne zdobycie wiedzy. Harmonogram konferencji XpertsPM™ jest spójny dla wszystkich wydarzeń, a udział w nich zawsze bezpłatny. Wystarczy dokonać zgłoszenia na stronie.

Dodatkowo, na uczestników czeka 5 voucherów na szkolenia w AKADEMIAUXUI!


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę