Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Szkolenia

07-12-2017 - 08-12-2017

Brand management. Strategie & Consumer Insight

Miasto: Warszawa

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: ATRIUM Centrum, Al. Jana Pawła II 27

Akademia Marketingu Atrium

Cele szkolenia

  • zapoznanie uczestników szkolenia z istotą i uwarunkowaniami pozycjonowania marki oraz elementami budowania wartości marki;
  • przedstawienie możliwości oddziaływania marketingowego na pozycję marki na rynku;
  • przygotowanie uczestników szkolenia do strategicznego i kreatywnego wykorzystania instrumentów marketingowych budujących wartość marki.

Korzyści i umiejętności

  • zrozumienie grup docelowych i dostosowanie działań do ich potrzeb i oczekiwań – identyfikacja consumer insight;
  • umiejętność identyfikacji elementów tożsamości marki i sposobów jej przełożenia na wizerunek marki;
  • umiejętność doboru narzędzi marketingowych kreujących wartość marki;
  • zrozumienie strategicznego znaczenia marki i zakresu jej oddziaływania.

Metoda prowadzenia szkolenia

  • elementy warsztatu strategicznego;
  • case studies;
  • praca w grupach i dyskusja;
  • zadania dla uczestników szkolenia, które poprzez doświadczenie uczą podstawowych zasad brandingu.

Narzędzia

  • schematy definiowania cosumer insight;
  • modele budowania tożsamości marki: Bull’s eye, pryzmat Kapferera;
  • Brand DNA i Brand Code;
  • piramida wartości marki.

Program szkolenia: Budowanie wartości marki z elementami Consumer Insight

1. Istota i strategiczne znaczenie znaczenie marki

2. Wyznaczniki siły i wartości marki – case study

  • Prelekcja i dyskusja

3. Perspektywa klienta w marketingu strategicznym

  • zachowania nabywców w kontekście wyboru marki
  • proces podejmowania decyzji o wyborze marki
  • uwarunkowania psychologiczne – zadania dla uczestników szkolenia

4. Consumer insight – case study

  • formułowanie consumer insight – zadanie dla uczestników szkolenia (praca w grupach)

5. Customer journey map – omówienie metody

  • case study – przygotowanie customer journey map dla marki (praca w grupach)

6. Tożsamość marki vs wizerunek marki – case study

  • modele tożsamości marki – case study
  • zdefiniowanie wartości i osobowości marki – zadanie dla uczestników szkolenia

7. Analiza zdefiniowanych wartości i osobowości marki w kontekście konkurentów

  • zadanie dla uczestników szkolenia

8. Koncepcje wartości marki (brand equity):

  • koncepcja Aakera i Kellera – case study

9. Elementy i zasady budowania piramidy wartości marki

  • zadanie dla uczestników szkolenia (praca w grupach)

10. Marketingowe narzędzia budowania wartości marki

  • zadanie dla uczestników (praca w grupach)

11. Wnioski końcowe i podsumowanie szkolenia

Koszt

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy. Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Prowadząca:

Karolina Janiszewska – ekspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Współautor książek: Strategia reklamowa, Wiedza o reklamie, Zarządzanie marką oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Ukończyła studia z zakresu marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie uzyskała w 2004 roku tytuł doktora nauk ekonomicznych. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu jak i marek terytorialnych. Podpisuje się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzi z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

Dodatkowe informacje dostępne są pod adresem mail: szkolenia@szkoleniaatrium.pl lub pod numerem telefonu 607 710 797.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.