Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się:
jak wzmacniać widoczność strony firmowej w wyszukiwarce, jak poprawić SEO
wskazać praktyczne porady redagowania contentu w internecie
jak wdrażać strategię content marketingową
w jaki sposób pisać, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje
jak stosować narzędzia perswazji skuteczne w internecie
jakie stosować mechanizmy i systemy monitorujące skuteczność oraz popularność contentu
w sieci

PROFIL UCZESTNIKA
Warsztaty są przeznaczone dla wszystkich zajmujących się redagowaniem serwisów internetowych, a zwłaszcza działów Public Relations, Marketingu, HR; menedżerów i specjalistów związanych z e-marketingiem, jak również agencji odpowiedzialnych za aktualizację projektów internetowych swoich klientów. Warsztaty są przeznaczone zarówno dla osób rozpoczynających zarządzanie treścią w serwisach jak i doświadczonych redaktorów chcących wzbogacić swoje umiejętności.

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień 1: Content marketing krok po kroku
1. Content marketing bez tajemnic
Budowanie strategii content marketingowej krok po kroku
Profil odbiorcy.
Formy content marketingu – jakie typy treści są najpopularniejsze, a które najskuteczniejsze?
Typy contentu w zależności od celu – od brandingu i lojalności do sprzedaży i pozyskiwania leadów
Cykl publikacji – jak często publikować by osiągać zamierzone cele?
Inboud versus Outbound marketing – wady i zalety
Ćwiczenie praktyczne – budowanie strategii content marketingowej w oparciu o model persony

2. Promocja w ramach content marketingu
sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu – płatne i bezpłatne formy promocji
Sieci CM i sieci kontekstowe oraz inni wydawcy – jak dobrać model rozliczeń
pułapki content managera – jak bronić się przed algorytmem (pingwin, panda, koliber)
newsletery i e-maile – jak wykorzystać content marketing w ramach e-mail marketingu
w jaki sposób automatyzować proces dystrybucji treści
własne platformy (blog) versus platformy publiczne (Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn)
reklama natywna jako przykład aktywności CM
Ćwiczenie praktyczne – plan promocji w ramach content marketingu

3. Content Marketing a SEO
Budowanie strategii content marketingowej z myślą o pozycjonowaniu krok po kroku
Uxer Experience a SEO
Pozyskiwanie wartościowych linków w zamian za wartościowy content (link-building SEO)
Ocena skuteczności, czyli jak sprawdzić, czy dany content przyniósł oczekiwany efekt?
Jak mierzyć działania i skuteczność content marketingu – sprawdzone narzędzia

4. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
Audyt serwisu pod kątem SEO – jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
Optymalizacja serwisu – techniczne aspekty i merytoryczna treść
SEO On-site – jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny
10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji pod SEO
znajomość podstawowych pojęć – takich jak: link-buliding, meta-tagi; przyjazne linki
podstawowa znajomość struktury kodu HTML i jej związku z SEO (tytuł strony, znaczniki H1…H3, meta-tagi, alt-text)

Dzień 2: Redagowanie treści online – copwyriting i neuromarketing w praktyce sprzedażowej

1. Jak pisać by pozyskać uwagę odbiorcy i go zaangażować?
10 sprawdzonych sposobów na pochwycenie uwagi odbiorcy – jak budować atrakcyjny temat
Nano, mikro i marko content – jak redagować komunikaty by zostać precyzyjnie zrozumianym
Visual Content – jak obraz i wideo wpływ na odbiorcę
Mobile vs desktop – jak pisać na urządzenia mobilne i obniżać współczynnik odrzuceń
Webwritering w praktyce – odwrócona piramida, skanowanie i skimming
Przegląd dobrych i złych przykładów redagowania treści – od WWW i SEO przez e-mail marketing i AdWords po social media
Przegląd narzędzi webwritera
Ćwiczenie praktyczne

2. Copywriting, czyli jak pisać w sieci by sprzedać?
Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie – magia słów, fraz i konstrukcji wpływających na wyobraźnię odbiorcy
W jaki sposób „manipulować” informacją w sieci celem nakłonienia do pożądanej akcji
10 zasad tekstu sprzedażowego – jak wykorzystać potencjał słowa by skłonić ludzki mózg do podjęcia TEJ akcji
W jaki sposób przestawiać oferty pakietowe, by skłaniać do zakupów
Siła “9-tki” i limitowanie oferty na klienta – jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta
Kolory w marketingu – jak kształt i kolor wpływa na kliknięcia
Kotwiczenie – jak tworzyć punkt odniesienia do ceny czy innych cech oferty
Kupon na 20 zł teraz czy 30 zł do wykorzystania za miesiąc – co w praktyce oznacza awersja do ryzyka
Różnice płci – co działa na mężczyzn a jak argumentować ofertę do kobiet?
Straszyć czy śmieszyć – które komunikaty lepiej działają na odbiorcę?
W jaki sposób używać liczb i procentów, by zwiększać sprzedaż i minimalizować “ból” klienta
Praktyczne przykłady copywritingu, neuromarketingu i tricki psychologiczne

3. Jak projektować formaty reklamowe?
Tworzenie postów w social media budujących zaangażowanie – przegląd dobrych i złych praktyk
W jaki sposób projektować formaty reklamy display by zwracały uwagę i skłaniały do kliknięcia
Jak projektować e-mailingi i newslettery przykuwające wzrok
Copywriting w Google AdWords
Niestandardowe formaty text-grafika-wideo w komunikacji marketingowej
Przykłady i dobre praktyki

4. Pomiar skuteczności contentu online
Podstawowe mierniki efektywności działań w ramach content marketingu?
Badania online i monitoring internetu – jak weryfikować ilość i jakość publikacji?
Szacowanie efektywności działań – od CPV do ROI

Cena szkolenia: 1590 zł netto za 2 dni szkoleniowe.
W trakcie szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lunche.

Prowadzący:
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę