Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Copywriting sprzedażowy dla początkujących i średniozaawansowanych to szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą podnieść wyniki konwersji i otrzymać gotową matrycę tekstu sprzedażowego.

Na szkoleniu dowiesz się, jak operować językiem korzyści i na jakie pytania odpowiedzieć żeby usunąć obiekcje klienta. Bez nudnej teorii, za to z konkretnymi schematami pisania i technikami opartymi na wynikach badań psychologicznych.

Grupa docelowa to 4 typy osób, które:

  • Chcą wiedzieć, jak napisać tekst, który zwiększy ich sprzedaż o 40, 60 czy nawet 100% i przykuje uwagę odbiorców? – Wyobraź sobie, że Twoi klienci nie będą mieli nawet czasu na zrobienie sobie kawy, bo będą kupowali z Twojego landing page!
  • Oczekują gotowego i spójnego planu – od nagłówka, przez leada do CTA –, jak napisać angażujący tekst sprzedażowy. Odbierz zestaw gotowych metod, sposobów i tricków, dzięki którym ze spokojem będziesz obserwował, jak Twoje zamówienia zliczają się w Analyticsie.
  • Nie są copywriterami z 10 letnim stażem pracy, ale nadzorują pracę zespołu lub korzystają z usług freelancerów. Chcesz sprawdzić dlaczego teksty Twoich pracowników nie sprzedają i jak zdobyć nowe zamówienia? Szukasz argumentów, które pomogą Ci w dyskusji na temat przekazu sprzedażowego? To szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
  • Nie mają jeszcze wiele wspólnego z copywritigniem, ale szef co i rusz prosi ich o napisanie angażującego posta na Facebooku, wrzucenie tekstu na firmowego bloga czy przygotowanie mailingu lub landing page. Nie wiesz jak się do tego zabrać, ale chcesz to zrobić solidnie? Dobrze trafiłeś.

Harmonogram szkolenia:

Część I

Od czego zacząć pisanie tekstu sprzedażowego?

Jak rozwiązać problem pustej kartki – czyli od czego zacząć pisanie?
Jak stworzyć profil klienta i w czym ma on pomóc,
Jak dobrać odpowiednie value proposition,
Jak odróżniać cechy produktu od korzyści,
Jak wygląda lista zabronionych zwrotów w tekstach sprzedażowych,
Czy i kiedy długie teksty sprzedażowe działają lepiej niż krótkie,
Jak operować ceną w zależności od medium sprzedażowego,

Część II
47 pytań, na które klient powinien znaleźć odpowiedź w Twoim tekście!
Usuwanie obiekcji klienta krok po kroku,
Przyjazne ćwiczenia w małych grupach – tak nauczysz się najwięcej,
Teoria w praktyce – rozpisywanie korzyści na przykładach mailingów i landing page,
Jak w 1000 znaków odpowiedzieć na najważniejsze wątpliwości klienta,

Cześć III
Narracja i tworzenie angażującej historii
Poznaj niezbędne elementy KAŻDEGO tekstu sprzedażowego,
Język korzyści – zmień nudny tekst w maszynę na generowania konwersji!
Emocje i stereotypy – naturalne przykuwanie uwagi,
Narracja – zamień korzyści w historię, którą ludzie będą chcieli czytać,
Struktura – czyli jak mity i bajki pomagają copywriterom,
Swipe file – pracuj na gotowej matrycy i nie pisz wszystkiego od nowa!

Część IV
Jak nowoczesna psychologia pomoże Ci w sprzedaży?
Antyszczepionkowy boom! – dlaczego fakty, dane i liczby nie wystarczają żeby sprzedawać?!
Zachęta czy strach – co lepiej motywuje do decyzji zakupowej?
Luka wiedzy i stany emocjonalne – 2 rzeczy, dzięki którym klient będzie chciał kupić DROŻSZY produkt właśnie od Ciebie
Empatyzacja – dlaczego ludzie przykładają większą uwagę do informacji, które utwierdzają ich w obecnym światopoglądzie?
Pułapki naszego mózgu – jak w sprzedaży wykorzystać fakt, że zachowujemy się irracjonalnie?

Kto poprowadzi szkolenie?

Maciej Szraj – copywriter i manager ds. e-commerce, który z tekstem zaczynał pracować już w 2009 roku. Podejście praktyczne łączy z zapleczem analitycznym w celu nieustannego podwyższania wyników sprzedażowych. Docieranie do najgłębszych potrzeb klienta i usuwanie obiekcji, uważa za najistotniejsze składniki copywritingu.

Pisał teksty dla firm (Tribe47, Wiedza i Praktyka, Zdrowie w praktyce) oraz osób publicznych (Prezydent Miasta Żyrardowa 2016-2018).

Całodniowe szkolenie od 9-17, wraz z zapewnionym obiadem i certyfikatem kosztuje 997 zł netto (1226,31 brutto).


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę