Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

„Do roku 2020, wyróżnikiem marek będzie jakość doznań oferowanych ich klientom, a nie sam produkt czy jego cena” – Walker

16 i 17 października 2018 roku, to data szkolenia z zakresu Zarządzania Doświadczeniem Klienta, trendu, który sprawił, że firmy takie jak Apple czy Amazon są obecnie warte bilion dolarów każda!

Szkolenie CX Masterclass jest przeznaczone dla właścicieli firm, kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla, doradców i konsultantów biznesowych oraz  pasjonatów obsługi klienta.

Uczestnicy, w ciągu dwóch dni szkolenia, zdobędą wiedzę m.in. z zakresu:

  • Roli profesjonalisty odpowiedzialnego za doświadczenie klienta (CX)
  • CX jako narzędzia przemiany biznesu
  • Zasad Doświadczenia Klienta
  • Oferty marki z punktu widzenia klienta
  • Budowania map Podróży Klienta
  • Pomiarów jakości Podróży Klienta
  • Projektowania i udoskonalania doświadczenia klienta
  • Tworzenia kultury skupionej na kliencie

Szkolenie poprowadzi Ian Golding, specjalista organizacji CCXP (Globalnego Stowarzyszenia Ekspertów Zarządzania Doświadczeniem Klienta), autor ponad 400 publikacji z zakresu Zarządzania Doświadczeniem Klienta (m.in. książki „Customer What?”) przewodniczący Jury konkursu UK Customer Experience Awards 2018 i konsultant pracującym z wieloma firmami na całym świecie.

 SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W JĘZYKU ANGIELSKIM!!!


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę