Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Czym jest Design Thinking, z którego korzystają wielkie korporacje jak m.in.: Procter&Gamble, Apple, Google, Roche, Samsung czy Lego?

To skuteczna metoda poszukiwania innowacji, która w centrum zainteresowania stawia człowieka. Poprzez dogłębne zrozumienie jego problemów i potrzeb, techniki kreatywne i współtworzenie w interdyscyplinarnych zespołach, pozwala na tworzenie i wdrażanie produktów i usług, których rzeczywiście potrzebują Klienci. Jest to jednocześnie elastyczna i zwinna metoda pracy projektowej, która zakłada jak najszybsze przejście od pomysłu do prototypu i testowania rozwiązania z Klientami. Taka współpraca z Klientem i iteracyjne podejście buduje kulturę biznesu, która pozwala znaleźć rozwiązania dla różnorodnych problemów i dostosować je do rzeczywistych potrzeb klientów i organizacji. Systemowe podejście procesowe i szereg narzędzi dostarczają wartość dla Klienta i firmy.

Zapraszam na warsztat, na którym poznacie proces i podstawowe metody pracy projektowej, pracując na przygotowanych problemach do rozwiązania.
Spotkanie ma formę interaktywnych warsztatów, w trakcie których uczestnicy poznają proces i narzędzia projektowania metodą Design Thinking. Jest to coraz bardziej popularna metoda pracy projektowej, skoncentrowana na realnych problemach i potrzebach człowieka.

Odkryj jej twórczy charakter i skuteczność!

Trenerzy:
• Rafał Kamiński, doświadczony menedżer, trener biznesu, projektant innowacji społecznych i biznesowych,
• Agnieszka Olek, manager z 15 letnim doświadczeniem zawodowym.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.