Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Zapraszamy na warsztat Digital Customer Care, 9 września 2020, Warszawa

Wszystko, co musisz wiedzieć o cyfrowej obsłudze klienta w „nowej rzeczywistości”

Twój klient sprawdzając stan konta czy zamówienia w 79% preferuje kontakt za pomocą kanału cyfrowego, w 63% używa również kanałów digital, by sprawdzić lub zmienić swoje dane. Dla 63% badanych digitalowa obsługa klienta wpływa na ich wybór i lojalność wobec marki.
Pandemia z pewnością zmieni te statystyki, a właściwe podejście do cyfrowej obsługi klienta będzie jeszcze ważniejsze i stanie się istotną przewagą konkurencyjną.

Weź udział w warsztacie:

  • sprawdź, czy cyfrowa obsługa klienta to jeszcze udogodnienie czy już “must have”
  • poznaj digitalowe sposoby na zaangażowanie i utrzymanie klienta
  • zintegruj procesy obsługi w cyfrowym świecie
  • dowiedz się, jak prowadzić customer service w social media
  • sprawdź, czy to już czas na sztuczną inteligencję i machine learning

Wśród prelegentów:

  • Łukasz Grala, CEO w TIDK, Microsoft MVP AI
  • Jerzy Kalinowski, Doradca Zarządu KPMG
  • Radosław Rejsel, Head of Design Innovatika
  • Michał Stachura, Senior Manager Innovatika
  • Jakub Weber, Director, Client Experience Strategy, Global Digital Office Bank of New York Mellon
  • Ilona Witczak-Wilińska, Senior Marketing Specialist Canon
  • Małgorzata Witon, Customer Experience Director Huawei
  • Ewa Żaczek, Global Change Mgmt. & CX Manager Coty

Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę