Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

Wszystko co musisz wiedzieć o cyfrowej obsłudze klienta

Twój klient sprawdzając stan konta czy zamówienia w 79% preferuje kontakt za pomocą kanału cyfrowego, w 63% używa również kanałów digital, by sprawdzić lub zmienić swoje dane. Dla 63% badanych digitalowa obsługa klienta wpływa na ich wybór i lojalność wobec marki.

Czy wiesz, że Twój klient w kanale cyfrowym zwraca uwagę, by:
>> jego problem został rozwiązany za pomocą jednej interakcji,
>> otrzymał szybką i terminową odpowiedź,
>> komunikacja z nim była spersonalizowana pod jego potrzeby a
>> serwis cyfrowej obsługi klienta miał pełną jego historię?

Potencjał technologii cyfrowej jest więc ogromny – i w obsłudze klienta i w działaniach firmy.

Zmień swoje rozumienie Digital CX biorąc udział w międzybranżowej konferencji i zasięgnij rozwiązań od praktyków obsługi klienta, z takich firm jak m.in.: Coca-Cola, Coty, BNY Mellon, Play.

Trwa bezustanny wyścig o zdobycie i utrzymanie klientów, przywiązanie ich do marki. Tylko te firmy, które będą wykorzystywały w swoich działaniach kanały cyfrowe i dbały o klientów w cyfrowym świecie, zostaną ostatecznym zwycięzcą.

W programie:
• Cyfrowa obsługa klienta – jeszcze udogodnienie czy już “must have”?
• Digitalowe sposoby na zaangażowanie i utrzymanie klienta
• Zintegrowana obsługa w cyfrowym świecie – odkryj moc DCX, UX, UI, CX, SEO, CAP, DCC
• Potęga i przekleństwo – czyli customer service w social media
• Czy to już czas na sztuczną inteligencję i machine learning?

Wśród prelegentów:
• Monika Bieńkowska, Customer Care Manager Coca Cola Hellenic Bottling Company
• Łukasz Grala, CEO w TIDK, Microsoft MVP AI
• Jerzy Kalinowski, Doradca Zarządu KPMG
• Radosław Rejsel, Head of Design Innovatika
• Michał Stachura, Senior Manager Innovatika
• Joanna Szymańska, Kierownik Zespołu Badań i Analiz CX, Lider Programu Employee Experience Play
• Jakub Weber, Director, Client Experience Strategy, Global Digital Office Bank of New York Mellon
• Ilona Witczak-Wilińska, Senior Marketing Specialist Canon
• Małgorzata Witon, Customer Experience Director Huawei
• Ewa Żaczek, Global Change Mgmt. & CX Manager Coty


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę