Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Dzień Social Media – Reklama na Facebooku i Instagramie to unikalna formuła spotkania o charakterze szkoleniowo-konferencyjnym. Na tle innych, branżowych wydarzeń, wyróżnia ją 100 x większa interakcja, nacisk na (moderowaną) dyskusję z Uczestnikami oraz konfrontowanie poglądów z ekspertami. Podczas tegorocznej edycji, występują: Monika Czaplicka, Franciszek Bazyli Georgiew, Artur Jabłoński, Daniel Kędzierski i Piotr Chmielewski.

Formuła spotkania:

– Każdy z pięciorga ekspertów wypowiada się na pierwszy z 5 wybranych tematów.

– Po wszystkich wypowiedziach (mini-prezentacjach), następuje dyskusja pomiędzy ekspertami, z udziałem Uczestników.

– Następnie przechodzimy do kolejnego tematu i pracujemy według tej samej formuły.

____

Wydarzenie odbywa się w godzinach: 09:00 – 16:00. Od 16:00 do 17:00 przewidziany jest czas na “Godzinę integracji” – rozmowę z ekspertami i pomiędzy sobą.
____

Wydarzenie skierowane jest do osób, które odpowiadają za działania e-marketingowe w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych, a także do przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie. Zapraszamy również pracowników agencji reklamowych i osoby, które świadczą usługi związane z marketingiem na Facebooku, dla swoich klientów.

____

Koszt uczestnictwa:

Bilet indywidualny – 475 zł + VAT
Bilet VIP – 775 zł + VAT (z nagraniami po wydarzeniu)
Bilet Firmowy – 1425 zł + VAT (dla 3 Uczestników)


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę