Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

„Dzień Social Media: Reklama na Facebooku i Instagramie” to już III odsłona eventu o tematyce mediów społecznościowych i marketingu w tym roku 🚀

Uczestnicy konferencji doświadczą nietypowej formuły spotkania: każdy z zaproszonych prelegentów wypowie się na 5 tematów, a po omówieniu każdego z nich przyjdzie czas na interakcję i dyskusję ze słuchaczami. Prowadzący będzie na bieżąco konfrontował poglądy gości i Uczestników spotkania, a po wydarzeniu będzie można dołączyć do strefy integracji.

Na eksperckim pokładzie zobaczymy:

  • Artura Jabłońskiego,
  • Monikę Czaplicką,
  • Daniela Kędzierskiego,
  • Franciszka Bazyliego Georgiewa i
  • Piotra Chmielewskiego.

Tematy tegorocznej edycji:

1. Jakich błędów w reklamie na FB i IG unikać? Cele reklamowe, targetowanie i kreacje reklamowe.

2. Zasięgi A.D. 2019: zrozumieć i wykorzystać aktualny algorytm Facebooka.

3. Co działało, a przestało i jak “rozbić bank”, czyli najaktualniejsze ciekawostki, triki i growth hacking.

4. Jak mierzyć i optymalizować kampanie reklamowe na FB i Instagramie.

5. Działania B2B oraz “trudne” branże: skuteczne pozyskiwanie leadów przez FB.


Koszt biletów:
Indywidualny – 475 zł + VAT
VIP (wraz z nagraniami) – 775 zł + VAT
Firmowy – 1425 zł + VAT


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę