Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

POZNAJCIE TEMATY TEGOROCZNEJ EDYCJI DNIA SOCIAL MEDIA:
1) Czym jest strategia marketingowa, a czym nie jest? Komunikacja w social mediach, a strategia komunikacji marki (o sytuacji, kiedy „nagina się” tradycyjnie postrzeganą markę do odbiorcy social media – za i przeciw).

2) Strategia w social media?! Dlaczego stare mury muszą runąć. Kluczowe elementy strategii w social media (o podejściu, w którym słowo „strategia” jest zarezerwowane tylko dla strategi marketingowej i dlaczego social media też wymagają planu działania).

3) Dlaczego na social media świat się nie kończy i warto myśleć systemowo o marce, jej pozycjonowaniu, komunikacji oraz wszystkich ważnych dla marki kanałach marketingowych?

4) Czy strategia musi bazować na “autentyczności”? A może w social media nie można być autentycznym, wszystko jest kreacją a „bądź autentyczny” to „skok na kasę” konsultantów od strategii?

5) Prywatność będzie nową walutą. Jak pogodzić strategię social media z coraz większym dążeniem naszych użytkowników do chronienia swojej prywatności?
____

FORMUŁA SPOTKANIA:
🔴 Każdy z pięciorga ekspertów wypowiada się na pierwszy z tematów.
🔴 Po wszystkich wypowiedziach (mini-prezentacjach), następuje dyskusja pomiędzy ekspertami, z udziałem Uczestników.
🔴 Następnie przechodzimy do kolejnego tematu i pracujemy według tej samej formuły.
____

EKSPERCI:

👩‍🏫 BARBARA STAWARZ-GARCIA – Social Media Trainer, Consultant oraz Marketing Consultant, zawodowo zajmuję się mediami, marketingiem i podróżami. Prowadzi agencję interaktywną Happy Content oraz biuro podróży Hola Cuba. Z wykształcenia jest dziennikarką i medioznawcą oraz marketerką. Wykłada na uczelniach wyższych, prowadzi szkolenia i występuję jako mówca. Uwielbia smakować życia i doświadczać jego kolorytów. Do tej pory odwiedziła ponad 40 krajów, wyszła na Kilimandżaro, obeszła Annapurnę dookoła i zrozumiała, że nic nie musi, jeśli tego naprawdę nie chce.

👨‍🏫 MARIUSZ ŁODYGA – Strateg marketingowy, konsultant, trener– specjalizuje się w strategicznym marketingu. W biznesie od 16 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting.Przeprowadził ponad 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, Santander, Raiffeisen Polbank, Domiporta, Orange, Warta S.A., BGŻ PNB Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii w Krakowie, Sprawny Marketing, Netguru, Urząd Miasta Kalisz, Urząd Miasta Wronki, Rzeczpospolita, Festiwal Fantastyki PYRKON oraz kilkuset firm z segmentu małych, średnich i dużych przedsiębiorstw na terenie całego kraju.

👨‍🏫 PAWEŁ TKACZYK – Strateg marki, autor książek „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Spełnia się w roli mówcy i szkoleniowca (wystąpił na scenie I Love Marketing w Warszawie, Infoshare w Gdańsku czy Babel Camp w Pradze). Jest autorem artykułów dla takich branżowych czasopism, jak „Brief” czy „Marketing w praktyce”. Jako strateg na liście jego klientów znajdują się: Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis, Hama, Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu.

👨‍🏫 PIOTR CHMIELEWSKI (moderator) – Założyciel agencji Social Media Now, która organizuje Social Media Week w Polsce. Doradca i szkoleniowiec, który jako jeden z nielicznych w kraju, posiada oba oficjalne Certyfikaty wydane przez FB, potwierdzające kompetencje.
_____

Wydarzenie odbywa się w godzinach: 09:00 – 16:00. Od 16:00 do 17:00 przewidziany jest czas na “Godzinę integracji” – rozmowę z ekspertami i pomiędzy sobą. Przeczytajcie, jak było w ubiegłym roku: http://bit.ly/oDniuSocialMedia

BILETY:
Na wydarzenie można zakupić 3 rodzaje biletów:
1. Pakiet indywidualny – 475 zł + VAT
2. Pakiet VIP – 775 zł + VAT
3. Pakiet grupowy – 1425 zł + VAT


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę