40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Szkolenia

02-06-2020

E-szkolenie Akademia Marketingu: Jak zorganizować pracę redakcji bloga/portalu?

Miasto: online

Organizator: Akademia Marketingu

Miejsce: online

Dobra organizacja zespołu redakcyjnego wpływa na efekty działań content marketingowych. Dlatego podczas tego e-szkolenia dowiesz się, jak mądrze zarządzać redakcją medium własnego.

Dla kogo kierujemy nasze e-szkolenie?

  •  marketerów i managerów odpowiedzialnych za tworzenie treści i działania content marketingowe
  • dziennikarzy, redaktorów i blogerów tworzących treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczną o analizie danych w internecie
  • twórców stron internetowych prowadzących działania oparte na content marketingu

Szczegółowy program:

1. Jak zebrać skuteczny zespół?
Przyjrzymy się takim kwestiom:

  •  jak ocenić zdolności członków zespołu, wykorzystać je i rozwijać, by skalować projekt,
  • jak wykorzystać wewnętrzne zasoby organizacji,
  • kiedy zdecydować się na outsourcing działań redakcyjnych
  • jak znaleźć właściwych twórców – copywriterów i dziennikarzy.

2. Jak opracować harmonogram publikacji?
Kalendarz publikacji jest potrzebny z dwóch powodów: dzięki niemu zamieścisz właściwą treść we właściwym czasie i będziesz trzymać się terminów na kolejnych etapach pracy. Dlatego będziemy mówić o tym:

  • z jakich narzędzi do tworzenia harmonogramu korzystać,
  • jakie informacje zawrzeć w harmonogramie,
  • czym posiłkować się, dobierając tematy treści,
  • jak oszacować czas pracy nad treściami.

3. Po co nam konspekty i jak je napisać?
Konspekty artykułów (lub dokładny opis innych materiałów) usprawniają pracę w projekcie i zapobiegają nieporozumieniom. Będziemy mówić o tym:

  • jakie jest znaczenie konspektu we współpracy z klientem,
  • dlaczego konspekt dla freelancera jest niezbędny,
  • co w nim zamieścić.

4. Narzędzia wspierające pracę redakcji
Zautomatyzowana praca redakcji to wydajniejsza praca, dlatego podpowiemy:

  • z jakich narzędzi korzystać w czasie korekty treści,
  • jak sprawdzać teksty pod kątem plagiatu,
  • jakie narzędzia wykorzystać do zarządzania projektem.

5. Jak dawać rzeczowy feedback?
W tej części zajmiemy się nauką i na sukcesach, i na błędach oraz „sytuacjach podbramkowych”. Bez komunikacji w zespole albo na linii klient – twórca treści projekt może utknąć w martwym punkcie. Dlatego pomówimy o tym:

  • jak dawać konstruktywny feedback copywriterom i dziennikarzom,
  •  jak przyjmować informację zwrotną od klienta.

6. W jaki sposób redaktor może stale ulepszać swój warsztat?
Bycie redaktorem, a szczególnie redaktorem naczelnym, to wielka odpowiedzialność za projekt oraz osoby tworzące zespół redakcyjny. W tej części odpowiemy na pytania:

  •  jak poszerzać wiedzę na temat content marketingu,
  •  jak uczyć się zarządzania projektem i zespołem,
  •  w jaki sposób delegować zadania oraz dzielić się wiedzą, która może być niezbędna w sytuacji kryzysowej (zastępowanie członków zespołu),
  • skąd redaktor może czerpać wiedzę o poprawności (z całą jej niedoskonałością) języka.

Koszt uczestnictwa: 299 zł netto

Prowadzący:
Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing, ContentHouse
Sylwia Paszyna,Content Specialist, ContentHouse


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę