Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Spędzamy wiele godzin naszej pracy na spotkaniach różnego rodzaju, które często okazują się mało efektywne. To z kolei rodzi frustrację – zarówno wśród uczestników, jak i organizatorów. Dzięki szkoleniu dowiesz się, jak przygotować i poprowadzić ciekawe spotkanie, dzięki któremu osiągniesz założone cele. Poznasz techniki i narzędzia prowadzenia skutecznej i jasnej komunikacji, która jednocześnie buduje dobre relacje. Nauczysz się także metod określenia ról w swoim zespole. W każdej z części szkolenia uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniach, podczas których dowiedzą się, jak zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.

Szkolenie dostarczy Ci wiedzy i narzędzi, abyś:

  • wiedział, jak określić role w zespole na podstawie osobowości i predyspozycji pracowników,
  • poznał zasady, techniki i metody skutecznego prowadzenia i moderowania angażujących spotkań oraz pomocne narzędzia,
  • potrafił zastosować adekwatne metody facylitacji, prowadzenia dyskusji czy prezentacji,
  • wiedział, jak prowadzić rozmowy z pracownikami,
  • poznał zasady, techniki i metody skutecznej komunikacji projektowej oraz przydatne narzędzia.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

  • menedżerem, którego praca wymaga udziału w spotkaniach wewnętrznych i ich organizowania, lub takim, który po prostu chce prowadzić angażujące i efektywne spotkania ze swoimi zespołami
  • product managerem lub kierownikiem projektów,
  • członkiem zespołu projektowego,
  • liderem zespołu, chcącym wzmocnić swoje kompetencje komunikacyjne,
  • menedżerem HR i komunikacji, poszukującym technik i narzędzi poprawiających zaangażowanie pracowników,
  • zarządzającym działem sprzedaży lub marketingu, który chce poznać narzędzia wspierające pracę z zespołem w celu wypracowania przewagi konkurencyjnej.

Program:

Moduł 1. Budowanie zespołów i efektywne zarządzanie

  • wpływ osobowości pracownika i etap rozwoju grupy na projekty i spotkania,
  • metody i techniki określania ról w zespole,
  • planowanie i organizowanie pracy zespołu,
  • różnica między przywództwem a zarządzaniem na podstawie osobowości członków grupy.

+ ćwiczenia warsztatowe

Moduł 2. Prowadzenie efektywnych spotkań

  • rodzaje spotkań i dobór uczestników,
  • zasady organizowania i prowadzenia spotkań (agenda, cel, kontrakt, podsumowanie),
  • sposoby prowadzenia spotkań w celu budowania zaangażowania i służące do tego narzędzia,
  • role podczas spotkania,
  • triki zwiększające efektywność spotkań.

+ ćwiczenia warsztatowe

Moduł 3. Komunikacja w organizacji

  • podejmowanie decyzji zespołowych,
  • konstruktywny feedback,
  • rozwiązywanie konfliktów w zespole,
  • ewaluacja pracy członka zespołu,
  • delegowanie zadań i odpowiedzialności członków zespołu,
  • usprawnienia komunikacji w zespole projektowym.

+ ćwiczenia warsztatowe

Moduł 4. Narzędzia do komunikacji i prowadzenia projektów

  • narzędzia do właściwego planowania i prowadzenia zadań w projekcie,
  • narzędzia ułatwiające komunikację i dostęp do informacji projektowych,
  • narzędzia do weryfikacji statusu projektu,
  • narzędzia do ewaluacji pracy grupy projektowej.

Prowadząca:

Anna Łowczowska

Absolwentka zarządzania sprzedażą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, marketingu internetowego na AGH oraz Szkoły Facylitacji Pathways. Ukończyła liczne kursy z zakresu pracy z zespołami, marketingu oraz wystąpień publicznych.

Od 13 lat kieruje zespołami w różnych firmach, od 2011 r. zawodowo związana z firmą FreshMail – pracującą zgodnie z metodą agile. Kierowała tam działem marketingu, a obecnie kieruje działem events & customer education team. Spotkania w jej pracy to codzienność, od lat pracuje nad sposobami na zwiększenie ich efektywności w przyjaznej atmosferze.

Organizatorka konferencji i szkoleń – wydarzeń, które gromadzą od 10 do 600 osób, m.in. największej konferencji o e-mail marketingu w Europie „M@il My Day”, „Auli Polskiej”, „Poranków z email marketingiem” czy „Tour de e-commerce”.

Prelegentka na licznych konferencjach, takich jak: „semKRK”, „Czwartek Social Media”, „Kongres Online Marketingu”, „EastBiz”, „Poranki z email marketingiem” czy „Tour de e-commerce”.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę