Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

DZIEN I SZKOLENIE FACEBOOK ADS – WPROWADZENIE

Podczas pierwszego dnia szkolenia Facebook Ads skupiamy się na przedstawieniu całego spektrum możliwości systemu reklamowego Facebooka. Rozpoczynając od podstaw, przeprowadzamy uczestników przez tajniki wyboru strategii reklamowej na facebooku wraz z dopasowaniem odpowiednich formatów reklam oraz poruszaniem się po interfejsie konta reklamowego.

DZIEN II SZKOLENIE FACEBOOK ADS – ROZSZERZENIE

Drugi dzień szkolenia Facebook Ads stanowi rozszerzenie dnia pierwszego polegające na dokładnym warsztatowym przećwiczeniu poruszania się po interfejsie konta reklamowego. Pierwszy dzień szkolenia stanowi niezbędne wprowadzenie teoretyczne, natomiast podczas drugiego dnia uczestnicy mają szansę warsztatowo przećwiczyć tworzenie oraz analizowanie wyników kampanii.

JAK SKORZYSTAJĄ Z TEGO SZKOLENIA:

MANAGEROWIE I PRZEDSIĘBIORCY NADZORUJĄCY WYNIKI KAMPANII
Managerowie nadzorujący prowadzenie kampanii na Facebooku, po wzięciu udziału w szkoleniu będą mieli przede wszystkim świadomość wszystkich najnowszych możliwości kampanii oraz będą wiedzieli czego dokładnie wymagać i jak kontrolować swoich podwykonawców.

SAMODZIELNI SPECJALIŚCI PROWADZĄCY KAMPANIE
Osoby myślące o samodzielnym prowadzeniu kampanii, podczas 2-dniowego szkolenia będą miały możliwość poznania wszystkich możliwości reklamy na Facebooku oraz przećwiczenia warsztatowo samodzielnego ustawiania kampanii. Na szkoleniu przekazujemy całościową wiedzę, umożliwiającą dalszą samodzielną pracę nad doskonaleniem swoich kampanii.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę