Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Forum IAB jest najbardziej inspirującą konferencją marketingową w Polsce. Od ponad 13 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Przez dwa intensywne dni kilkudziesięciu najwybitniejszych ekspertów prezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy.

Tegoroczna edycja pod hasłem „Re:Growth. Między innowacyjnością a efektywnością” odbędzie się 5-6 czerwca w Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie.

O szeroko pojętym wzroście przez 2 intensywne dni w gronie ponad 1300 uczestników dyskutować będzie blisko 100 wybitnych ekspertów świata marketingu, biznesu i nauki.

Gośćmi specjalnymi Forum IAB 2019 będą: Daniel Knapp, Marek Kamiński i Jarosław Kuźniar.

Wśród ponad 80 wystąpień w agendzie wydarzenia m.in.:

  • Dlaczego wypełniliśmy ostatnią puszkę prezydenta, zabezpieczyliśmy przyszłość ECS i uratowaliśmy Wisłę Kraków? O eksplozji polskiej dobroczynności i czy jest w tym zjawisku miejsce dla marek?
    Paweł Gala, Marcin Gotowiec, Wavemaker Poland
  • Fucked-up Trends / Trend is (not ) your friend.
    Ania Gruszka, IPG Mediabrands
  • Nieliniowy wzrost, czyli czego możemy się nauczyć od tekstylnych fabrykantów.
    Krzysztof Sobieszek, Publicis Media Polska
  • Od e-commerce do d-commerce – nowe szanse na wzrost dzięki ewolucji digital commerce.
    Tadeusz Żórawski, Molecular /BBDO
  • Ceteeryzacja digitalu. Dlaczego jako branża mentalnie stoimy w miejscu i jak ruszyć do przodu.
    Piotr Adamczyk, Stanisław Miczel, Zenith
  • Jak rosnąć w e-commerce? Kim są Ci, którzy jeszcze nie kupują online w Twojej kategorii? Dlaczego tego nie robią i jak to zmienić?
    Edyta Czarnota, Zymetria; Maciej Żyto, Perfumerie Douglas Polska
  • Odziani w Idee – jak trafiać z marką do pokolenia Z, na przykładzie marek modowych.
    Krzysztof Domeradzki, Kantar; Michał Zajdel, Kantar Millward Brown
  • Król jest nagi! Jak #igersi i #muserzy wyrzucili cały dorobek wydawców do kosza i nauczyli nas robienia mediów na nowo.
    Nino Dżikija i Olga Jakubowska, Wirtualna Polska
  • Internetowa pogoń za wzrostem usłana jest nieletnimi ofiarami. Skoro świat ma rosnąć w sposób odpowiedzialny, dlaczego ma to nie dotyczyć internetu?
    Cezary Glijer, K2 Media; Jacek Karolak, 180heartbeats + JUNG v. MATT
  • Badanie Dyrektorów Marketingu w Polsce – CMO Survey 2019: pierwsza prezentacja wyników badania. Rola i wyzwania jakie stoją przed działami marketingu. Michał Pieprzny, Patrycja Venulet, Deloitte

W tym roku Forum IAB odbywa się wspólnie z Interact – flagową konferencją IAB Europe. Istnieje możliwość zakupu biletów pakietowych na udział w obu wydarzeniach. Do 15 kwietnia br. obowiązuje oferta EARLY BIRD.

Więcej informacji na temat 13. edycji Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę