Nowy numer!

Jak działać reklamowo na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Zobacz spis treści

Kolejna edycja konferencji IAB HowTo już 5 marca!

Tym razem pokażemy, jak przenikanie się światów online i offline w codziennym życiu konsumentów finalnie wpływa na decyzje zakupowe podejmowane w punktach sprzedaży POS.

Podczas konferencji:
✔ Dowiesz się w jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline,
✔ Zobaczysz inspirujące badania, innowacyjne strategie, efektywne narzędzia i ciekawe case studies,
✔ Poznasz rozwiązania, które nie były dotychczas omawiane na innych konferencjach ani warsztatach,
✔ Nauczysz się jak wykorzystać technologię i dane, aby zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail.

W programie m.in.:
How to… define consumer Insight and purchase intentions?
✔ Czego dziś konsumenci oczekują od sklepu? Jak wykorzystać insighty konsumenckie aby zdominować rynek retail – case study oparty na wynikach badania Meaningful Brand – Alicja Cybulska, Havas Media
✔ Aplikacje z gazetkami i kuponami to kopalnia wiedzy o preferencjach i intencjach zakupowych konsumentów. Premiera raportu: 2019 FMCG Brand Love by Blix & Kantar – Marcin Lenkiewicz, Blix, Piotr Sztabiński, Kantar
✔ Ścieżka zakupowa Użytkownika OLX w dobie przenikania się światów desktop i mobile – Cezary Rogulski, Jan Krzyżanowski, OLX Polska

How to… drive consumers to the shop?
✔ Jak pozyskaną wiedzę o zachowaniach konsumentów w świecie offline przełożyć na efektywną kampanię online? Wstęp do strategii “Drive To Store” – Tomasz Szulkowski, Ekspert Mobile
✔ Potencjał geolokalizacji w marketingu sieci handlowych – Jakub Dębiński, Martyna Kaleta, Media Impact

How to… measure CPViS [cost per visit_in_store]?
✔ Jak automatycznie mierzyć konwersję kampanii cyfrowej dzięki terminalom płatniczym w punkcie sprzedaży? – Jarosław Sygitowicz, PKO Bank Polski
✔ Analiza catchment area czyli wykorzystanie danych geolokalizacyjnych do analizy potencjału zakupowego konsumentów dla wybranego centrum handlowego – Dominika Kosińska, T-Mobile PL
✔ Czy branża online jest już gotowa, aby rozliczać się w modelu efektywnościowym za wizytę w POS? – Tomasz Chłodecki, Justtag.com
✔ Display, measure, optimize – 3 simple steps to success using cross device – Carsten Frien, Roq.ad

How to… implement it into retailer’s strategy?
✔ Case study Empik: tym jak w Empiku podchodzimy do ROPO, jak go mierzymy, jak wpływa na sprzedaż w innych kanałach oraz o różnicach między web i aplikacjami – Bartek Sobczak, empik

IAB HowTo to cykl konferencji zainicjowanych przez przedstawicieli Grup Roboczych działających przy IAB Polska

To jedyne takie wydarzenia tworzone, organizowane i prowadzone przez najlepszych branżowych ekspertów, którzy na co dzień – również w ramach działalności w IAB Polska – zajmują się kształtowaniem polskiego rynku digital.

Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich przedstawicieli branży retail, którym zależy na tym, aby konsumenci częściej odwiedzali ich sklepy, a przede wszystkim: dyrektorów marketingu marek z własną siecią sprzedaży POS, dyrektorów marketingu sieci marketów / dyskontów oraz dyrektorów marketingu firm zarządzających centrami handlowymi.

Koszt udziału:
– 550 zł netto dla firm niezrzeszonych
– 450 zł netto dla firm członkowskich IAB Polska

Wydarzenie objęte akredytacją DIMAQ:
– dla posiadaczy aktualnych certyfikatów DIMAQ rabat w wysokości 100zł netto!
– za udział w wydarzeniu przysługuje 20 punków recertyfikacyjnych

Konferencja odbędzie się 5.03.2019 w Hotel Westin w Warszawie.

Nie zwlekaj z rejestracją – liczba miejsc ograniczona!
Zarezerwuj bilet: https://howto.iab.org.pl/retail


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę