Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

„Zmiana pokoleniowa w polskich firmach rodzinnych”, „Nadchodzi nowe pokolenie polskich przedsiębiorców”, „Młodzi z własną wizją rozwoju firm rodzinnych” – procesów sukcesji w polskich firmach rodzinnych jest coraz więcej, o czym przypominają nagłówki w mediach. Młodzi przedsiębiorcy dołączają do rodziców, wzmacniają ich biznesy, ale szukają też możliwości, jak odnaleźć siebie: mają przecież własne marzenia i cele, zależy im nie tylko na rozwoju firm, ale i na rozwoju osobistym.

Dlatego w październiku spotykają się na Kongresie Next Generation w Poznaniu – inspiracji dostarczą prelegenci, m.in. Michał Leszek (Krueger&Matz), Tomasz Kwiatkiewicz (YES), Anna Bielak – Dworska (Saternus) oraz Kuba Giermaziak (Netbox, z zamiłowania kierowca rajdowy).

Obszary, w których sukcesorzy oczekują wsparcia, Instytut Biznesu Rodzinnego (organizator Kongresu) pogrupował w pięć grup: POWER (przywództwo, obawy, wartości, ekspansja oraz rodzina). Kongres Next Generation „Projekt POWER. Poczuj swą moc!” skupi się właśnie na tych polach.

19-20 października to czas drugiego pokolenia – Next Generation! Zapomnij o codziennych problemach i skup się na przyszłości swojej i firmy! Poczuj swą moc!

Zapisz się na www.nextg.pl


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.