Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Zapraszamy do udziału w III edycji konferencji „Digital Marketing”. Uczestnicy otrzymają sporo aktualnej, użytecznej wiedzy, możliwość poszerzenia swoich umiejętności, wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów podanych w postaci inspirujących prelekcji, dyskusji panelowej czy sesji Q&A z ekspertem.

Podczas konferencji pokażemy m.in.:
• co nas czeka w digitalu,
• jakie pułapki czyhają na budżet kampanii,
• podstawy budowania kontentu atrakcyjnego, w którego kreacji wezmą udział userzy ,
• ciekawe case’ y skutecznej współpracy między markami,
• co zrobić, aby nie pojawili się hejterzy,
• jak zbudować ekosystem technologii, który przyniesie realną wartość,
• algorytmy w marketingu,
• czego oczekuje klient w digitalu.

Serdecznie zapraszamy do udział w wydarzeniu, którego wysoki poziom merytoryczny został dostrzeżony przez ekspertów marketingu.

Wśród prelegentów m. in.:
• Karol Suchodolski, Senior Account Manager i Team Leader – Gaming w LifeTube
• Maciek Zborszczyk, Affiliate Marketing Manager, Groupon – kierownik zespołu odpowiedzialnego za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji
• Piotr Zieliński, Dziennikarz, szkoleniowiec. Właściciel agencji doradztwa medialnego, MediaLeaders
• Robert Wielgo, CMO, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
• Jakub Bąkała, Performance Director oraz Co-owner w agencji FormUp


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę