Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

inDM to 2 dni,  3 sceny, w tym 2 sceny główne, na których ponad 40 ekspertów z Polski i z zagranicy poprowadzi merytoryczne, case’owe wystąpienia z niemal wszystkich obszarów tematycznych marketingu cyfrowego oraz scena Expo czynna w przerwach, gdzie przedstawiciele firm podzielą się swoją wiedzą oraz przedstawią innowacyjne produkty i usługi przydatne w pracy marketera.

Do kogo kierowana jest oferta inDM? Do wszystkich, którzy obcują z Digital marketingiem, a ostatnimi czasy jest ich coraz więcej, bo online Marketing staje się nieodłącznym elementem pracy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży itd. Uczestnicy inDM to Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści, właściciele firm, którzy nie pozostają w tyle za swoimi pracownikami, ale także blogerzy i pasjonaci marketingu cyfrowego.

Tym co przyciąga uczestników do in Digital Marketing są prawdziwi eksperci tematu, reprezentujący swoim nazwiskiem czołowe firmy, marki i kampanie. Ludzie nieprzeciętni, którzy nie tylko są praktykami tematu ale także twórcami trendów, którzy myślą nieprzeciętnie i zapałem dzielą się swoją wiedzą przekazując ogrom inspiracji i motywacji w pakiecie.

Eksperci inDM to program, który oparty jest na bogatym doświadczeniu, case study, ogrom wiedzy, wskazówek ale także motywacji i inspiracji, które pozwolą uczestnikom wynieść ich digitalowe działania na wyższy szczebel.

Wśród tematów, takie jak np.:

  • STORYTELLING, CZYLI RZECZ O ETAPACH I NARZĘDZIACH TWORZENIA OPOWIEŚCI O MARCE – W TEORII I PRAKTYCE CASE STUDY / Sławomir Skowerski
  • ZASIĘGI ORGANICZNE SOCIAL MEDIA MARKETINGU / Rahim Blak
  • JAK WYKORZYSTAĆ FACEBOOKA JAKO KANAŁ SPRZEDAŻY. NOWOŚCI, PRZYKŁADY, INSPIRACJE / Agnieszka Chabrzyk
  • CZYM WŁAŚCIWIE JEST KAMPANIA DIGITALOWA? / Kamil Redestowicz
  • 7 BŁĘDÓW POPEŁNIANYCH PRZY KAMPANII VIDEO ORAZ JAK ICH UNIKAĆ / Karol Wyszyński
  • THE STORY OF SOCIAL CHAIN / Dominic McGregor
  • JAK UTRZYMAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ PRZY ŻYCIU / Miłosz Wójcik
  • TAM, GDZIE SEO NIE MOŻE, TAM ADWORDS DOPOMOŻE – CZYLI SYNERGIA DZIAŁAŃ W MARKETINGU W WYSZUKIWARKACH / Sebastian Suma
  • JAKIE DECYZJE MARKETINGOWE PODEJMOWAĆ W OPARCIU O DANE Z SOCIAL MEDIA / Jan Zając
  • MESSENGER, JAKO NOWY NEWSLETTER / Cezary Kuik 
  • THE NEXT GENERATION OF SOCIAL MEDIA: UNLEASHING THE POWER OF EMPLOYEES / Graham Campbell
  • 5 GAME CHANGING MARKETING AUTOMATIONS FOR E-COMMERCE / Komal Helyer 
  • RAPORTOWANIE RZADKO REALIZOWANE – JAK POSTAWIĆ SYSTEM RAPORTOWANIA  DLA DUŻEJ BAZY DANYCH CAŁKIEM ZA DARMO / Dorota Jałocha
  • MACHINE LEARNING I REKOMENDACJE AI W E-COMMERCE/ Aleksander Skałka
  • NOWE METODY TARGETOWANIA REKLAM – DOCIERAJ DO KLIENTÓW NA PODSTAWIE ICH AKTYWNOŚCI W ŚWIECIE RZECZYWISTYM / Edward Mężyk
  • 7 NAJWAŻNIEJSZYCH ZASAD REKLAMY MOBILNEJ W ADWORDS / Krzysztof Marzec
  • JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM? ISTOTA KONTAKTU W DOBIE MESSENGERA 2.0 I AUTOMATYZACJI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH / Adam Dębski
  • PROGRAMMATIC = RTB + PMP, CZYLI AUTOMATYZACJA + CZYNNIK LUDZKI W REKLAMIE / Maciej Szulc, Karolina Kraszewska
  • OPTYMALIZACJA Z DOUBLECLICK / Damian Huba
  • KEEPIN’ IT REAL: HOW TO FIND YOUR AUTHENTIC BRAND TRUTH / Beth James
  • AMBIENT MARKETING + GUERILLA MARKETING: A NEW VIDEO FORMAT WITH A HIGH VIRAL CONTENT / Niccolò Di Vito 
  • POZNAJ MOŻLIWOŚCI SIECI REKLAMOWEJ FACEBOOK / Dawid Bagiński
  • HACKOWANIE I OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ PŁATNYCH I ORGANICZNYCH NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE / Szymon Lisowski
  • JAK PROJEKTOWAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ, KTÓRA ZREALIZUJE CELE BIZNESOWE? CASE STUDY / Katarzyna Jezierska-Krupa
  • VR W CODZIENNYCH DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH / Artur Kurasiński
  • “NUDZIARZ NA PRZYJĘCIU” CZYLI JAK W DIGITALU MÓWIĆ ABY CIĘ SŁUCHALI I SŁUCHAĆ BY DO CIEBIE MÓWILI. KREATYWNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DIGITALOWYCH. / Danuta Nierada
  • CONTENT MARKETING W CZASACH POST-PRAWDY / Agata Mardosz
  • BĄDŹ GOTOWY NA PRZYSZŁOŚĆ. JAK PRZEKROCZYĆ BARIERY CYFROWE W MARKETINGU / Maciej Dakowicz
  • NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KAMPANIACH ADWORDS, KTÓRE ZRUJNUJĄ TWÓJ BUDŻET / Karol Dziedzic
  • CUSTOMER LIFETIME VALUE IN YOUR BUSINESS / Marek Kobulský
  • JAKIE ZMIANY W GOOGLEANALYTICS _ NOWOŚCI PRZYWIEZIONE PROSTO Z SIEDZIBY GOOGLE US / Maciej Lewiński
  • ANALITYKA JAKOŚCIOWA, CZYLI CO MÓWIĄ TWOI KLIENCI I DLACZEGO GOOGLE ANALYTICS TO ZA MAŁO / Karolina Lejman

Opisy poszczególnych ekspertów i rozwinięcia tematów na www.indm.pl

Wydarzenie zbliża się wielkimi krokami. Wynieś swoje digitalowe działania na wyższy poziom zaawansowania.

Podsumowując 2 dni3 scenypełna merytorykacase stusyprawdziwi eksperci w Digital marketingu – 4-5 października 2017 r. – Hala EXPO XXI w Warszawienajlepsi uczestnicy, którzy stanowią siłę napędową konferencji, bo chcą wiedzieć, tworzyć, rozwijać się.

Bilety na www.indm.pl Ceny już od 379 zł

Video podsumowanie zeszłorocznej edycji poniżej:


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.