Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Już za miesiąc infoShare 2018, największa konferencja technologiczna w Europie Środkowo-Wschodniej. 22 maja na Marketing Stage wystąpią najwięksi międzynarodowi prelegenci. W agendzie wydarzenia znaleźli się m.in.: Chris Kubby, Janina Bąk i Kamil Kozieł, Ewa Wysocka, Brian Fanzo oraz Jeremy Goldman.

Co dziś wiemy o programie 12. edycji infoShare w Gdańsku? Marketing automation, social media, e-mail marketing i content marketing to najbardziej gorące tematy, o których usłyszymy na Marketing Stage, w trakcie wystąpień ekspertów z całego świata. Agenda wciąż zapełnia się nazwiskami. Wśród prelegentów znaleźli się między innymi:

* Eric Siu, CEO Single Grain, agencji digital marketingowej z siedzibą w Dolinie Krzemowej. Siu współpracował z takimi markami, jak Amazon, Uber i Salesforce, pomagając im w skalowaniu przychodów i wdrażaniu strategii SEO. Siu współpracuje także z Entrepreneur Magazine, Business Insider, Forbes i Time Magazine.

* Brian Fanzo, founder iSocialFanz. Inspiruje, motywuje i kształci firmy w zakresie skutecznego docierania do pokolenia Z i Millennialsów. Pracował dla Departamentu Obrony w zakresie bezpieczeństwa cybernetycznego, a jego agencja marketingowa wprowadzała strategie dla takich marek, jak Adobe, Dell EMC czy IBM.

* Jeremy Goldman, kieruje Firebrand Group, wiodącym think tankiem poświęconym przyszłościowym markom i organizacjom. Od 15 lat pomaga swoim klientom w osiąganiu przewagi nad konkurencją. Jest również współautorem Harvard Business Review oraz autorem bestsellerowej książki z zakresu social media: Going Social, a także Getting to Like.

* Rahim Blak, co-founder Click Community i Edrone z wystąpieniem na temat marki osobistej. Blak odpowie na pytania: ile warta jest marka osobista, czy warto w nią inwestować oraz w jaki sposób ją wyceniać? Uczestnicy dowiedzą się, jakie narzędzia mogą służyć do mierzenia wpływu marki na rozwój firmy i kariery.

* Wojtek Mazur, Head of Content Marketing & Co-Founder w Elephate. W swojej prelekcji odpowie na pytania o właściwe użycie content marketingu i pozyskiwanie linków dla poprawy widoczności firmy w wynikach wyszukiwania.

Rozmowom o najnowszych trendach w biznesie, technologii i marketingu towarzyszyć będzie szereg wydarzeń dodatkowych, m.in. Great Networking Party z koncertem na żywo, wspólny poranny bieg po plaży i pięciogodzinny rejs statkiem po Zatoce Gdańskiej.

Dostęp do wszystkich scen i eventów zapewnią odpowiednie wejściówki, które już teraz można zarejestrować na www.infoshare.pl.

Do zobaczenia 22-23.05 w gdańskim AmberExpo!


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę