Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Interact to coroczne spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej organizowane przez IAB Europe. Trzynasta edycja wydarzenia przygotowywana wspólnie z IAB Polska odbędzie się 4-5 czerwca w Warszawie. Tematem przewodnim będzie: Growing change. Changing growth. Przez 2 intensywnie dni w gronie około 700 reprezentantów największych firm, agencji, świata mediów i nauki rozmawiać będziemy o tym, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost – dwie immanentne dla ery cyfrowej cechy. Oba te elementy wchodzą w fazę transformacji: rozwój technologiczny przyspiesza, grupy odbiorców rosną, a ich zachowania ewoluują, mamy najwyższe w historii wydatki na reklamę cyfrową, rośnie znaczenie tego, co dzieje się na scenie politycznej i w obszarze regulacji. Wzrost ma już nie tyle wymiar ilościowy co jakościowy, a na horyzoncie pojawiają się nowe modele biznesowe.

Podczas wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się ponad 40 znakomitych branżowych ekspertów wybranych w drodze call for papers, m.in:

  • Taide Guajardo, Brand Director and Brand Master, Society w Procter & Gamble Europe
  • Johan Houben, Media and Digital Marketing Director, Mondelez Europe
  • Dominic Grainger, Chief Executive GroupM, EMEA,
  • Anita Caras, Research Director, Verizon Media,
  • Liam Brennan, Global Director of Innovation, Mediacom,
  • Kristanne Roberts, Global Development Director, Kantar,
  • Dr Jochen Schlosser, Chief Strategy Officer, Adform,
  • James Brown, Managing Director EMEA, Rubicon Project,
  • Sofie Rutgeerts, Senior Digital and Innovation Analyst, SBS Belgium.

Podczas wydarzenia premierowo zostaną zaprezentowane także wyniki AdEx Benchamark Study – corocznego badania IAB Europe, które stanowi nieocenione źródło informacji o aktualnej kondycji europejskiego rynku reklamy cyfrowej.

W trakcie Interact 2019 ogłoszone zostaną wyniki 14. Mixx Awards Europe i IAB Europe Research – konkursów, które wyróżniają najlepsze kampanie digitalowe.

Nad jakością merytoryczną programu Interact 2019 czuwa Rada Programowa. W jej skład wchodzą przedstawiciele agencji, reklamodawców oraz dostawców usług cyfrowych, a także lokalnych oddziałów IAB.

Szczegółowe informacje: interactcongress.eu


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę