Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Digital i model omnichannel są już od kilku lat „must be” każdej efektywnej strategii komunikacyjnej firmy farmaceutycznej i medycznej. Muszą one być tam, gdzie pacjent, lekarz czy farmaceuta. Dokonująca się na naszych oczach rewolucja cyfrowa zmusza branżę do nieustannej redefinicji strategii, obierania wciąż nowych taktyk, by zoptymalizować wykorzystanie digitalu poprzez jego pełną integrację z off-linem, adaptację gorących trendów i nowych możliwości.

Właśnie z tego powodu warto wziąć udział w IX e-m@rketing & omnichannel strategies for pharma & medical. Wydarzenie to jest poświęcone wykorzystaniu mocy, jaka płynie z właściwej implementacji do strategii marketingowo-sprzedażowej firm farmaceutycznych i medycznych innowacji technologicznych pod hasłem rewolucji digital.

13–15 listopada w Warszawie spotkają się fascynaci nowoczesnego marketingu dla sektora pharma, by wymieniać się wzajemnymi inspiracjami i najlepszymi praktykami. Pojawią się przedstawiciele takich firm i organizacji, jak Adamed, Bayer, Pfizer, WUM, Ge Healthcare, Sanofi, Ipsos, Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, Adidas, Novo Nordisk, Neuca, Qah, Enel-Med, Polska Federacja Szpitali, Meddo, Telemedico, Glaxo SmithKline.

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie pharma-conferences.com/emarketing

Podczas wydarzenia będzie można wysłuchać prelekcji m.in.:

  • Health 4.0: Jak rewolucja digital przejawia się już dziś w świecie medycyny, w codziennej pracy lekarza i co nas czeka „tuż za progiem”
    Łukasz Kołtowski, lekarz kardiolog, I Katedra i Klinika Kardiologii, Warszawski Uniwersytet Medyczny
  • Firmy farmaceutyczne kontra funkcja wykładnicza
    Rafał Samborski, CEO, Consonance
  • Towards one unforgettable customer experience in many channels! – How to be really effective in an omnichannel world – Case study Bayer
    Berfin Demirbilek, integrated multi channel marketing manager, Change Management & Communications, Bayer Healthcare Pharmaceutical
  • „Evolution or revolution?”, czyli efektywna droga ku multichannel in Pharma Business – Case study Novo Nordisk
    Krzysztof Ramzia, business unit manager Obesity Business Area East & South, Novo Nordisk
  • Wykorzystaj Omnichannel (Digital) jako szansę na jeszcze lepsze usytuowanie Klienta w centrum działań firmy! – Case study Bayer
    Michał Wronka, head of business excellence & innovation, Bayer
    Julian Sadovy, digital project manager, Bayer
  • Efektywne kreowanie lojalności do marki w środowisku omnichannel – Case study GE Healthcare
    Mateusz Wisła, Primary Care Ultrasound, marketing manager Europe, GE Healthcare
  • Skutecznie i efektywnie poprzez multimedia
    Magdalena Teterko-Walczak, niezależny ekspert
  • out of the box 1: Influencerzy & more… efektywnie i efektownie w social mediach – Case study #dziekiubezpieczeniom, Polska Izba Ubezpieczeń
    Agnieszka Durska, head of project, Polska Izba Ubezpieczeń
  • Beyond the pill – jak GSK tworzy dodatkowe usługi cyfrowe, aby wzbogacić ścieżkę doświadczeń Pacjenta z produktami Case study GSK FluTracker – pierwszej platformy do przewidywania ognisk epidemii grypy
    Maciej Zakrzewski, area digital manager CEE, Glaxo SmithKline
  • Jak edukować o zdrowiu i angażować pacjentów w internecie – Case study IPPEZ, Koalicja Cukrzyca, Fundacja Rak’n’Roll, Fundacja OnkoCafe
    Patrycja Rzucidło-Zając, ekspert ds. komunikacji społecznej, Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej
  • out of box 2: Kampanie Virtual Reality oraz ich wpływ na pozytywny customer experience – Case study Adidas NMD VR Tokyo Tour
    Paulina Olender, brand communications manager, Adidas
  • Blogerzy – każdy chce z nimi współpracować. Jak konkretnie przeprowadzić działania związane z Influencer Marketingiem i jakich efektów oczekiwać – Case study z efektami i liczbami
    Paweł Niechciał, digital manager, Allergan
  • Sales Force Digital Capabilities – nie zapomnij w mediamix o unowocześnieniu klasycznych kanałów – czyli jak z sukcesem wpisać kompetencje digital do DNA teamu sprzedażowego – Case study SANOFI
    Przemysław Dobosz, ITS & digital business partner, Sanofi
  • Effective e-commerce for pharma – jak przenieść sprzedaż do ery digital – Case study Neuca apteline.pl
    Mateusz Wróbel, e-commerce & marketing expert | strategy & digital transformation, Neuca

 


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę