Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

W dobie radykalnych zmian w technologiach płatności wiodącymi wyznacznikami szczególnego zainteresowania organizatorów tegorocznej Konferencji – o prawie 20-letniej tradycji – jest kilka istotnych haseł-drogowskazów: Commerce – Mobility – FinTech – RegTech – Identity – Security.

Nawiązując do ubiegłorocznego hasła przewodniego konferencji: Klient w centrum uwagi, w tym roku jej motyw przewodni to: Płatności dla klientów wygodne jak nigdy.

Od dwóch ostatnich edycji Konferencji jej współorganizatorem jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od początku z Konferencją związane są współpracą i honorowymi patronatami liczne instytucje. Platynowym Sponsorem od pierwszej edycji Konferencji jest Visa.

Do udziału w tegorocznej Konferencji, poza uczestniczącymi w niej rokrocznie specjalistami, planujemy ponownie zaprosić reprezentację młodej generacji użytkowników nowoczesnych płatności: studentów uczelni ekonomicznych i młodych ludzi związanych z technologiami IT.

W konferencji uczestniczy co roku ok. 350 osób – specjalistów z kraju i zagranicy. Konferencja jest na bieżąco tłumaczona w językach polskim i angielskim.

Na program konferencji składa się ponad 20 merytorycznych sesji. Agenda konferencji i informacje o prelegentach na conkarta.pl

Tam też znajduje się formularz elektronicznego zgłoszenia udziału oraz informacje o cenach i rabatach.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.