Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

W programie konferencji znajdziecie Państwo aktualne tematy, które można w gotowej postaci przenieść na grunt organizacji.

Zaprezentujemy analityczny wymiar digital marketingu, pokażemy m.in. jak równoważyć aktywność offline i online oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję na potrzeby podniesienia skuteczności naszych działań w cyfrowym świecie.

Obecnie każdy nie tylko musi być w digitalu, by istnieć, ale musi także kreować tę rzeczywistość, dbać o klienta w sposób ciągły i innowacyjny.

Trzeba połączyć wykorzystanie nowych technologii z wiedzą o psychologii klienta, jego zachowaniach i przyzwyczajeniach.

W programie m. in.:
• Dokąd zmierza digital marketing?
• Obsługa klienta w mediach społecznościowych
• Sprzedaż offline i online – współpraca zamiast konkurencji ?
• Marketing automation – jaką formę automatyzacji wybrać ?
• User experience – drogą do podniesienia konwersji w sklepie internetowym
• Od touchpointów do mikromomentów – zmiany w customer journey
• Skuteczne kampanie PPC w social media
• Regulacje prawne dotyczące digital marketingu
• Virtual reality, poprawiona rzeczywistość, instastories

Do udziału zapraszamy przede wszystkim:

  • Dyrektorów, Menedżerów Marketingu i Komunikacji;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
  • Project i Brand Menedżerów;
  • Osoby odpowiedzialnych za portale i serwisy internetowe;
  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;

Koszt uczestnictwa:
1695 zł netto do 20 grudnia 2017
2095 zł netto po 20 grudnia 2017


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę