Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

W programie konferencji znajdziecie Państwo aktualne tematy, które można w gotowej postaci przenieść na grunt organizacji.

Zaprezentujemy analityczny wymiar digital marketingu, pokażemy m.in. jak równoważyć aktywność offline i online oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję na potrzeby podniesienia skuteczności naszych działań w cyfrowym świecie.

Obecnie każdy nie tylko musi być w digitalu, by istnieć, ale musi także kreować tę rzeczywistość, dbać o klienta w sposób ciągły i innowacyjny.

Trzeba połączyć wykorzystanie nowych technologii z wiedzą o psychologii klienta, jego zachowaniach i przyzwyczajeniach.

W programie m. in.:
• Dokąd zmierza digital marketing?
• Obsługa klienta w mediach społecznościowych
• Sprzedaż offline i online – współpraca zamiast konkurencji ?
• Marketing automation – jaką formę automatyzacji wybrać ?
• User experience – drogą do podniesienia konwersji w sklepie internetowym
• Od touchpointów do mikromomentów – zmiany w customer journey
• Skuteczne kampanie PPC w social media
• Regulacje prawne dotyczące digital marketingu
• Virtual reality, poprawiona rzeczywistość, instastories

Do udziału zapraszamy przede wszystkim:

  • Dyrektorów, Menedżerów Marketingu i Komunikacji;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
  • Project i Brand Menedżerów;
  • Osoby odpowiedzialnych za portale i serwisy internetowe;
  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;

Koszt uczestnictwa:
1695 zł netto do 20 grudnia 2017
2095 zł netto po 20 grudnia 2017


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę