Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Kolejna edycja konferencji in_Digital Marketing już 9-10.10.2019 w Warszawie!

Jeżeli zawodowo zajmujesz się marketingiem w sieci, to nie może Ciebie zabraknąć!

in_DM to wydarzenie w całości poświęcone tematyce marketingu internetowego i pracy w świecie online.

Czego możesz spodziewać się podczas in_DM 2019?

  • RÓŻNORODNA TEMATYKA ze świata Digital Marketingu, bogaty program został starannie dobrany, by spełnić oczekiwania najbardziej wymagających Marketerów.
  • 2 SCENY, które działają równocześnie. Sam tworzysz swój program– wybierasz obszar marketingu, który Ciebie interesuje i o którym chcesz posłuchać.
  • 2 DNI: in_DM to wręcz festiwal wiedzy merytorycznej. Wiele aktualnych, ciekawych i przede wszystkim bardzo potrzebnych tematów. Na Konferencji króluje treść, treść i jeszcze raz treść
  • POLSCY i ZAGRANICZNI eksperci, których wiedza wsparta jest praktyką. Skorzystaj z doświadczenia innych, którego nie znajdziesz nigdzie indziej!

Nasz cel to przede wszystkim dostarczenie uczestnikom rzetelnej merytoryki oraz skupienie wśród prelegentów osób rzeczywiście pasjonujących się obszarem digital marketingu.

  • ALLINCLUSIVEinDM: przyjeżdżasz i wszystko na Ciebie czeka: merytoryka, welcome pack, materiały elektroniczne, kawa, domowe ciasta, lunch, After Party, muzyka, miejsce do rozmów i integracji, networking ułatwiający nawiązywanie kontaktów,  aktywności, konkursy, nagrody – i znowu: to Ty wybierasz!

CZUJ SIĘ ZAPROSZONY!

Więcej informacji znajdziesz na: www.indm.pl

Wśród tematów m.in.:

Plan strategii digital marketingowej- Artur Leśniak

OPIS:

Podczas spotkania omówimy najlepsze praktyki tworzenia strategii digital marketingowej? Przywołamy esencję niezbędnej wiedzy. Odwołamy się do kilku najskuteczniejszych narzędzi. Odpowiemy na kluczowe pytania:

  •        co brać pod uwagę podejmujemy decyzje strategiczne?
  •        o czym pamiętać planując strategię?
  •        jak określić i skutecznie realizować cele marketingowe w kanałach cyfrowych?

Jak pozyskać i współpracować z influencerem?- Artur Kurasiński

OPIS:

  •        narzędzia do analityki
  •        które metryki są najważniejsze?
  •        jak odróżniać fałszywych influencerów od wartościowych (np. jaki % to boty na instagramie?)
  •        które kanały wykorzytywać i jak to sprawdzić?
  •        czy są firmy, które nie powinny korzystać z influencer marketingu?
  •        kogo wybrać jako pośrednika? Agencje / domy mediowe / sieci partnerskie? Jakie są różnice, zalety i wady?
  •        jak agencja / klient musi podejść do procesu planowania kampanii z influencerem?
  •        Jak raportować i rozliczać influencera z kampanii?
  •        nano / mikro / mini i mega influencerzy – kogo wybrać?

 Efekt skali w SEO, czyli jak wykorzystać potencjał drzemiący w każdej domenie- Przemysław Jakubowski

OPIS:

Wraz ze wzrostem każdego serwisu rośnie również jego złożoność oraz liczba wyzwań. Chcąc nieustannie zwiększać ruch organiczny koniecznym staje się wykorzystanie efektu skali. W czasie prezentacji dowiesz się m.in: od czego rozpocząć budowę długofalowej strategii SEO ?, które elementy wymagają stałego monitoringu ?, jak szukać potencjału oraz jak wybrać najlepsze KPI ?. Dodatkowo poruszymy temat wyzwań i problemów (również tych z zakresu technicznego SEO) które pojawiają się w serwisach o skali Allegro…

10 porad – jak każdy tekst uczynić bardziej chwytliwym i przekonującym do działania- Darek Puzyrkiewicz

OPIS:

Pokażę najważniejszą zasadę wywierania wpływu tekstem oraz jak ją prawidłowo stosować i ulepszać. Nie kosztuje nic, piszemy raczej mniej, niż więcej, a mózg ludzki reaguje na nią wydzielaniem dopaminy. Ma zastosowanie wszędzie, gdzie używamy słów – od 3-wyrazowego nagłówka lub CTA do długich i szczegółowych opisów produktów.  Łączy je jedno – i tu będzie zaskoczenie…

Sztuka pozyskiwania wartościowego leada- Edyta Kowal

OPIS:

Proces pozyskiwania wartościowego leada angażuje absolutnie wszystkich na linii marketing-sprzedaż-customer success. Od czego zacząć, na co zwrócić uwagę? Wszak lead leadowi nierówny, a sama segmentacja nie wyczerpuje tematu. Opowiem gdzie i jak szukać ścieżek dotarcia, jak precyzyjnie zaplanować cały proces i włączyć w prace cały zespół, aby ruszyć z miejsca i skutecznie mierzyć efektywność swoich działań.

3 taktyki, które możesz zastosować w swojej komunikacji – UGC, community marketing i employee advocacy- Martyna Tarnawska

OPIS:

Dowiedz się, (1) jak zidentyfikować, która taktyka będzie odpowiadała na potrzeby i oczekiwania Twoich odbiorców; (2) jak w 5 krokach przygotować się do każdej z nich, (3) które firmy świecą dobrym przykładem w ich realizacji.

Artificial Intelligence in e-mail marketing- Jenna Tiffany

OPIS:

Jenna will share practical tips on how you can access whether AI is a good fit for your email marketing strategy and how you can implement this technology strategically into your business.

From this session you’ll leave knowing how to:

  • Strategically prepare your digital marketing activities for artificial intelligence,
  • Use AI data to predict your customer’s future digital journeys and send contextual email marketing throughout the customer lifecycle,
  • Successfully implement artificial intelligence in your organisation, featuring examples from international brands.

Many brands are already reaping the rewards of implementing the consultancy advice that Jenna regularly shares, so make sure your brand doesn’t miss out.

 Jak tworzyć reklamy, które konwertują- Piotr Wicher

OPIS:

Reklama internetowa boryka się z wieloma problemami, od blokowania, przez widzialność, do natłoku projektów tworzonych bez znajomości zasad performance’owych itd. By myśleć o skuteczności reklamy internetowej, warto przyjrzeć się procesowi produkcji kreacji i poznać efektywne metody

projektowania na podstawie konkretnych case studies. W dobie szybkiej konsumpcji mediów ma to ogromne znaczenie. Bo czas percepcji użytkownika zmienia się dynamicznie. Do niedawna mówiono o 8 sekundach potrzebnych na złapanie uwagi odbiorcy. Dziś – w przypadku użytkowników mobilnych – mówi się już tylko o 2 sekundach. Warto wiedzieć jak projektować efektywne reklamy internetowe, by zatrzymać uwagę odbiorcy i zaangażować go do podjęcia konkretnej akcji.

In_DM to wydarzenie dla osób poszukujących wiedzy, nowych rozwiązań, praktycznych wskazówek, kontaktów, inspiracji, chcących rozwijać swoje umiejętności z zakresu digital marketingu, a także nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań wspierających marketing.

Konferencja jest skierowana do osób, które chcą posłuchać, czy porozmawiać o obowiązujących trendach. Z pewnością odnajdzie się na niej każdy, kto zawodowo zajmuje się digital marketingiem, pasjonuje się nim lub dopiero chce zacząć tę fantastyczną przygodę.

➡ Kiedy? 9-10 października 2019

➡ Gdzie? Warszawa, kino Luna, Marszałkowska 28

➡ Bilety na https://indm.pl/bilety.php

W razie pytań pisz na ✍ indm@indm.pl

Czekamy na Ciebie!


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę