NOWY NUMER!

Wykorzystaj performance marketing i reklamę efektywnościową w 2020 roku!

Zobacz

  • Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami?
  • Wiesz jak dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów?
  • Znasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia?

Po raz drugi zapraszamy Cię na konferencję „Media Relations”, gdzie w roli trenerów będą wybitni dziennikarze, a Ty dzięki interaktywnej formule wydarzenia będziesz mieć możliwość zadania im pytań oraz wejścia w bezpośrednią dyskusję. To jedyne miejsce, w którym spotykają się czołowi dziennikarze prasy, radia, telewizji i mediów online.
HotTopics: Planowanie gazety/ Twitter jako zewnętrzne biuro PR/ News vs. Fake news/ Metody budowania długofalowych relacji z dziennikarzami/ Digital media relations/ Kryzys w mediach/ PR celebrycki

Konferencja Media Relations to:
• 2 dni konferencji = 2 dni ze wspólnego życia dziennikarza i PRowca
• Trening dla PRowców specjalnie przygotowany przez dziennikarzy
• Medialny niezbędnik PRowca: prasa, TV, radio, internet
• Bezpośrednia platforma umożliwiająca spotkanie z przedstawicielami polskich wydawnictw
• Wyjątkowa przestrzeń do dyskusji z dziennikarzami i nauki najlepszych praktyk PRowych
• Czas i miejsce na poszerzenie wiedzy z zakresu prowadzenia działań PRowych z mediami


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę