Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Etykiety.pl Etigraf wraz z Api Folie Polska , zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się podczas trwania targów Festiwal Marketingu w dniu 14 września 2017 r., EXPO XXI w Warszawie.

Trendy konsumenckie pokazują, że zainteresowanie takimi markami rośnie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa. W odpowiedzi na te trendy pojawiają się na rynku marki „pseudo” premium, czyli posiadające tylko część elementów marki premium. Marki masowe również czerpią inspirację ze świata marek premium – oferując konsumentom bardziej ekskluzywny wizerunek, wykorzystując dostępne na rynku uszlachetnienia etykiet i opakowań.
Podczas kolejnej edycji Label Innovations bliżej przyjrzymy się konstrukcji marek premium, ich strategiom, designie graficznym oraz konsumentom je wybierającym. Poznasz historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiesz się co stoi za tym sukcesem.
Będzie to doskonały moment na autodiagnozę własnej marki i wnioski.
To właśnie tutaj zaczerpniesz wiedzy i inspiracji od doświadczonych strategów marek i ekspertów od badań konsumenckich oraz masz szansę nawiązać cenne kontakty biznesowe.
Podczas najbliższego wydania konferencji zaprezentujemy również nowinki technologiczne, inspiracje graficzne w zakresie uszlachetnienia druku etykiet i opakowań, które skutecznie podkreślą wizerunek marki ekskluzywnej.

Podsumowując, podczas konferencji skupimy się na następujących zagadnieniach:
– konstrukcja marki Premium i jej strategia – czym różnią się od marki masowej?
– design w projektowaniu graficznym marki Premium
– co konsumenci najbardziej cenią w markach luksusowych?
– przedstawimy 7 historii marek, które odniosły sukces na rynku, dzięki zmianie wizerunku
– technologia druku i uszlachetnień w procesie budowania wizerunku marki luksusowej
Uruchomimy również pilotażową edycję programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek!” Jeśli chciałbyś rozwinąć skrzydła swojej marce, potrzebujesz wsparcia ekspertów, pomysłów rozwojowych, potrzebujesz rewolucji w swojej firmie – koniecznie powinieneś wziąć udział w programie! Sprawdź na: https://labelinnovations.pl/program-brand-clinic-rzuc-wyzwanie-ekspertom-od-marek/

Informacje organizacyjne:
• Czas: 14 września 2017 (czwartek) w godzinach 10:00 – 15:00
• Miejsce: targi Festiwal Marketingu na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
• Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl
• Cena biletu na konferencję: 199 zł netto. Możesz również nabyć bilet na konferencję wraz z pakietem materiałów rozszerzającymi merytorykę konferencji o storytelling. Szczegóły na www.labelinnovations.pl
• Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; catering kawowy.

Konferencja skierowana jest do:

– właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
– pracowników firm produkcyjnych z różnych branż używających etykiet na opakowaniach swoich produktów: Marketing Managerów, Dyrektorów Marketingu, Brand Managerów, Product Managerów, pracowników działów marketingu różnego szczebla, szefów sprzedaży i zakupów, Prezesów oraz Dyrektorów Zarządzających.
Prelekcje poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań. Nie tylko dowiesz się „co w trawie piszczy”, ale też jak wykorzystać te informacje w swojej działalności.

Harmonogram konferencji:

10:00 – 10:55 Rejestracja i catering kawowy
10:55 – 11:00 Otwarcie konferencji
11:00 – 11:45 Nie można być w połowie premium… czyli o najważniejszej decyzji w życiu marki premium i jej konsekwencjach – Maciej Szroleta,Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
11:45 – 12:15 Prezentacja wyników badania eyetracking’owego na wybranej marce produktowej- dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
12:15 – 12:45 7 historii marek z pola walki o design – Marek Rudek, Innovation Insights Director w Nielsen
12:45 – 13:30 Przerwa kawowa
13:30 – 14:00 Wymiar luksusu i prestiżu w świecie etykiet i opakowań – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
14:00 -14:45 Między prestiżem a kiczem… granica dobrego smaku i wyrafinowania; David Peters, Creative Development Manager w API Group plc
14:45 – 15:00 Pytania do prelegentów oraz zebranie zgłoszeń do programu BRAND CLINIC – rzuć wyszwanie elspertowm od matek: zakończenie konferencji

Patronami medialnymi konferencji są:
– Inicjatywa Firm Rodzinnych,
– OOH Magazine,
– portal Opakowania.biz,
– Bilety24.pl.
– Signs.pl,
– kwartalnik “Ważenie, Dozowanie, Pakowanie”,
– PIAP,
– Marketer+,
– biotechnologia.pl
– opakowania.com.pl


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę