Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

Social Media to żywy organizm – ciągłe zmiany, nowe możliwości.

Zmiany preferencji użytkowników sprawiają, że TU nie możesz “stanąć w miejscu”.

Dlatego zapraszamy na kolejną edycję Kongresu For Social Media, gdzie praktycy podzielą się swoim doświadczeniem i tym co teraz sami wykorzystują w codziennej pracy.

Kongres For Social Media | 15.02.2018 | Warszawa | Kino Praha

Bilety na:  www.forsocialmedia.pl     

Cena: 549 pln

W cenie: wykłady, materiały, certyfikat, przerwy kawowe oraz lunch.

 

PROGRAM:

9:00

START REJESTRACJI

9:30

POWITANIE UCZESTNIKÓW

9:40

Temat: PLANOWANE I WDRAŻANE ZMIANY NA FACEBOOKU. / Artur Jabłoński

OPIS:

– Czego możemy spodziewać się po najnowszych zmianach – podsumowanie,

– Zmiany związane z zasięgiem organicznym,

– Jak najlepiej / czy można przygotować się do zmian.

10:05

Temat: CO SPRAWIA, ŻE TREŚCI SĄ UDOSTĘPNIANE – NARCYZM, ALTRUIZM I INNE MOTYWACJE. / Piotr Bucki

OPIS:

Jesteś w błędzie – jeśli sądzisz, że typ treści, jej jakość czy autor mają duży wpływ na to, czy treść zostanie udostępniona czy nie.

– Liczy się to, co treść robi z odbiorcą.

– Czy treść jest zgodna z jego światopoglądem,

– Czy treść wzrusza, czy wkurza.

Jak sprawić by odbiorca udostępniał treść i … czuł się z tym dobrze.

11:00

PRZERWA KAWOWA

11:30

Temat: JAK WYKORZYSTAĆ NARZĘDZIA FACEBOOKA, BY ZNALEŹĆ NAJLEPSZY SEGMENT KLIENTÓW? / Dawid Bagiński

OPIS:

– Wartościowe segmenty klientów na wiele różnych sposobów,

– Algorytmy Facebooka, które  same znajdą za Ciebie najlepsze grupy klientów.

12:20

Temat: AUDYT SKUTECZNEJ KAMPANII SPRZEDAŻOWEJ NA FACEBOOKU – NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ, NAJNOWSZE NARZĘDZIA ORAZ DOBRE PRZYKŁADY. / Agnieszka Chabrzyk

OPIS:

Skuteczna kampania to:

– Istotne elementy Twojego briefu – na co zwrócić uwagę przygotowując lub interpretując brief,

– Dobór grup docelowych i narracji, dlaczego to jest tak ważne,

– Dobór odpowiednich formatów reklamowych i kreacji,

– Facebook pomaga generować nie tylko sprzedaż online, ale także offline,

– Pomiar wyników i optymalizacja działań pod ROI.

13:00 LUNCH

14:00

Temat: NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY PRZY STOSOWANIU VIDEO W KOMUNIKACJI SOCIAL MEDIA. / Maciej Sawicki

OPIS:

Video to podstawowe narzędzie komunikacji social media. Wbrew pozorom proces produkcji jest złożony i niesie ze sobą koszty.

Wymaga fachowej wiedzy, bez której tworzenie video może prowadzić do nieporozumień, a nawet katastrofy.

Fachowo o:

– Najczęściej popełnianych błędach w produkcji,

– Który etap jest najważniejszy,

– Ile właściwie powinien kosztować dobry spot,

– Zagadnienia związane z polem eksploatacji,

– Grupie docelowej spotu.

Dzięki tej  prelekcji może nie zostaniesz Spielbergiem, ale z pewnością poczujesz się pewniej w tym wymagającym obszarze.

14:40

Temat: MESSENGER – JAK PRZEPROWADZIĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ. / Cezary Kuik, Mateusz Czech

OPIS:

Jak wykorzystać boty na Messengera w biznesie?

– Poznasz metody z sukcesem wykorzystywane na rynku polskim,

– Rozwiązania, które wdrożysz samodzielnie przy pomocy darmowych narzędzi,

– Dowiesz się jak zintegrować boty z FB ADs.

Dzięki kampanii na Messengerze w pełni wykorzystasz ekosystem Facebooka w drodze do realizacji swoich celów biznesowych.

15:10

PRZERWA KAWOWA

15:30

Temat: 10 PRZYKAZAŃ PROWADZENIA DOCHODOWEGO KONTA NA FACEBOOKU. / Anna Popławska

OPIS:

Wszystko co pokażę przeżyłam, wdrożyłam i osiągnęłam – wszystko testowane klinicznie :)

Pokażę:

– W jaki sposób pozyskiwać fanów,

– W jaki sposób angażować fanów,

– Jakie posty są najbardziej skuteczne i angażujące,

– W jaki sposób wprowadzać sprzedaż swoich usług, aby budziły zainteresowanie,

– W jaki sposób łączyć działania na FB z prowadzeniem webinariów.

Ps. Opowiem też o błędach jakie popełniłam prowadząc fanpage.

16:30

ZAKOŃCZENIE KONGRESU

___                                                                             

Informacje dostępne są również na stronie www.forsocialmedia.pl, ale w razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

 


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę