Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Social Media to żywy organizm – ciągłe zmiany, nowe możliwości.

Zmiany preferencji użytkowników sprawiają, że TU nie możesz “stanąć w miejscu”.

Dlatego zapraszamy na kolejną edycję Kongresu For Social Media, gdzie praktycy podzielą się swoim doświadczeniem i tym co teraz sami wykorzystują w codziennej pracy.

Kongres For Social Media | 15.02.2018 | Warszawa | Kino Praha

Bilety na:  www.forsocialmedia.pl     

Cena: 549 pln

W cenie: wykłady, materiały, certyfikat, przerwy kawowe oraz lunch.

 

PROGRAM:

9:00

START REJESTRACJI

9:30

POWITANIE UCZESTNIKÓW

9:40

Temat: PLANOWANE I WDRAŻANE ZMIANY NA FACEBOOKU. / Artur Jabłoński

OPIS:

– Czego możemy spodziewać się po najnowszych zmianach – podsumowanie,

– Zmiany związane z zasięgiem organicznym,

– Jak najlepiej / czy można przygotować się do zmian.

10:05

Temat: CO SPRAWIA, ŻE TREŚCI SĄ UDOSTĘPNIANE – NARCYZM, ALTRUIZM I INNE MOTYWACJE. / Piotr Bucki

OPIS:

Jesteś w błędzie – jeśli sądzisz, że typ treści, jej jakość czy autor mają duży wpływ na to, czy treść zostanie udostępniona czy nie.

– Liczy się to, co treść robi z odbiorcą.

– Czy treść jest zgodna z jego światopoglądem,

– Czy treść wzrusza, czy wkurza.

Jak sprawić by odbiorca udostępniał treść i … czuł się z tym dobrze.

11:00

PRZERWA KAWOWA

11:30

Temat: JAK WYKORZYSTAĆ NARZĘDZIA FACEBOOKA, BY ZNALEŹĆ NAJLEPSZY SEGMENT KLIENTÓW? / Dawid Bagiński

OPIS:

– Wartościowe segmenty klientów na wiele różnych sposobów,

– Algorytmy Facebooka, które  same znajdą za Ciebie najlepsze grupy klientów.

12:20

Temat: AUDYT SKUTECZNEJ KAMPANII SPRZEDAŻOWEJ NA FACEBOOKU – NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ, NAJNOWSZE NARZĘDZIA ORAZ DOBRE PRZYKŁADY. / Agnieszka Chabrzyk

OPIS:

Skuteczna kampania to:

– Istotne elementy Twojego briefu – na co zwrócić uwagę przygotowując lub interpretując brief,

– Dobór grup docelowych i narracji, dlaczego to jest tak ważne,

– Dobór odpowiednich formatów reklamowych i kreacji,

– Facebook pomaga generować nie tylko sprzedaż online, ale także offline,

– Pomiar wyników i optymalizacja działań pod ROI.

13:00 LUNCH

14:00

Temat: NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY PRZY STOSOWANIU VIDEO W KOMUNIKACJI SOCIAL MEDIA. / Maciej Sawicki

OPIS:

Video to podstawowe narzędzie komunikacji social media. Wbrew pozorom proces produkcji jest złożony i niesie ze sobą koszty.

Wymaga fachowej wiedzy, bez której tworzenie video może prowadzić do nieporozumień, a nawet katastrofy.

Fachowo o:

– Najczęściej popełnianych błędach w produkcji,

– Który etap jest najważniejszy,

– Ile właściwie powinien kosztować dobry spot,

– Zagadnienia związane z polem eksploatacji,

– Grupie docelowej spotu.

Dzięki tej  prelekcji może nie zostaniesz Spielbergiem, ale z pewnością poczujesz się pewniej w tym wymagającym obszarze.

14:40

Temat: MESSENGER – JAK PRZEPROWADZIĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ. / Cezary Kuik, Mateusz Czech

OPIS:

Jak wykorzystać boty na Messengera w biznesie?

– Poznasz metody z sukcesem wykorzystywane na rynku polskim,

– Rozwiązania, które wdrożysz samodzielnie przy pomocy darmowych narzędzi,

– Dowiesz się jak zintegrować boty z FB ADs.

Dzięki kampanii na Messengerze w pełni wykorzystasz ekosystem Facebooka w drodze do realizacji swoich celów biznesowych.

15:10

PRZERWA KAWOWA

15:30

Temat: 10 PRZYKAZAŃ PROWADZENIA DOCHODOWEGO KONTA NA FACEBOOKU. / Anna Popławska

OPIS:

Wszystko co pokażę przeżyłam, wdrożyłam i osiągnęłam – wszystko testowane klinicznie :)

Pokażę:

– W jaki sposób pozyskiwać fanów,

– W jaki sposób angażować fanów,

– Jakie posty są najbardziej skuteczne i angażujące,

– W jaki sposób wprowadzać sprzedaż swoich usług, aby budziły zainteresowanie,

– W jaki sposób łączyć działania na FB z prowadzeniem webinariów.

Ps. Opowiem też o błędach jakie popełniłam prowadząc fanpage.

16:30

ZAKOŃCZENIE KONGRESU

___                                                                             

Informacje dostępne są również na stronie www.forsocialmedia.pl, ale w razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

 


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę