Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Konferencje

22-01-2019

Kongres For Social Media 2019

Miasto: Warszawa

Organizator: in Digital Marketing

Miejsce: Kino Atlantic, ul. Chmielna 33

Kongres For Social Media 2019
22 stycznia 2019 | Warszawa, kino Atlantic | www.forsm.pl

Przekuj swoje działania w mediach społecznościowych w wymierne korzyści dla biznesu i prześcignij konkurencję!
➡To spotkanie wszystkich osób odpowiedzialnych za obecność firmy w mediach społecznościowych oraz wszystkich entuzjastów Social Media.
Podczas tego pracowitego dnia ścisła czołówka ekspertów-praktyków podzieli się swoim doświadczeniem.
➡Zapoznaj się z pełną agendą wydarzenia poniżej⤵⤵

22 stycznia szykuje się na naprawdę pracowity i intensywny dzień pod kątem pracy w social media.

Agenda Kongresu For Social Media:

9:30 – 10:00
TEMAT: Pierwsze 10 lat ery social media business za nami. Co się zmieniło, jak dziś wygląda rynek i… co dalej? / Agnieszka Stelmaszczyk
OPIS:
Podsumowanie efektywności i potencjału mediów społecznościowych.
1. Konstelacja świata social media: platformy, zasięgi i trendy.
2. Jak działają platformy i co to oznacza dla realizacji kampanii?
3. Kto umie wykorzystywać SM w biznesie – praktyki i przykłady
4. Jakie mamy przed sobą wyzwania strategiczne dla komunikacji w SM?

10:00 – 11:00
TEMAT: Facebook Ads – precyzyjne kierowanie reklam. Przydatne triki i podpowiedzi. / Artur Jabłoński
OPIS: Jak docierać z reklamą do osób, które były na Twojej stronie więcej niż raz? Jak wyłowić grupę lojalnych klientów i ustawić remarketing tylko do nich? Jak ożywić fanpage i skierować reklamę wyłącznie do osób, które od 2 miesięcy nie wchodziły w interakcję z Twoją stroną? To tylko kilka z metod targetowania i trików, które poznasz podczas wystąpienia. Dzięki sprawdzonym przez Artura metodom, skuteczność Twoich reklam wzrośnie!

11:00 – 11:30 Przerwa kawowa

11:30 – 12:10
TEMAT: 10 patentów na content, które zapewnią wyższy zasięg organiczny, wskaźnik trafności i aktywności, CTR i co najważniejsze, niższy koszt za efekt. / Franciszek Georgiew
OPIS: W tym wystąpieniu podzieli się 10 gotowymi do wdrożenia patentami na to, by wycisnąć więcej z działań na Facebooku, które właśnie prowadzisz. Zrozumiesz, jak Facebook ocenia Twoje treści, co pozwoli Ci wyciągnąć z nich maksymalne zasięgi bezpłatne, a także obniżyć koszty reklamy. Forma konkretnych wskazówek pozwoli Ci łatwo zoptymalizować content po powrocie z konferencji do domu.

12:10 – 13:00
TEMAT: Analiza danych w social media: co warto mierzyć, kontrolować i raportować. / Szymon Lisowski
OPIS: Analityka mediów społecznościowych to już nie tylko analiza zasięgu i polubień. Podczas swojego wystąpienia Szymon opowie o tych wskaźnikach, które można (i warto!) mierzyć w działaniach płatnych i organicznych, o różnicach w metrykach wykorzystywanych przez różne serwisy oraz o tym, jak czytać i analizować dane.

13:00 – 13:50 Lunch

13:50 – 14:40
TEMAT: Gdzie i jak prowadzić transmisję live? Praktyczne porady. / Tomasz Szambelan i Andrzej „Admiros” Dyszkiewicz
OPIS: Na tym wystąpieniu poznasz specyfikę każdej z głównych platform przeznaczonych do transmisji na żywo
(YouTube, Facebook, Instagram, Twitch) i jakie treści są na nich pożądane, a jakie nie. Poznasz konkretne narzędzia oraz sprzęt potrzebny do przygotowania i przeprowadzenia dobrego live’a. Zostaną przedstawione też przykłady, które mogą zainspirować Ciebie do tworzenia swoich treści na żywo.

14:40 – 15:10
TEMAT: Narzędziownik social media managera. Subiektywny przegląd narzędzi, które pomogą zautomatyzować Twoją pracę. / Martyna Tarnawska
OPIS: Subiektywny przegląd najbardziej pomocnych narzędzi, aplikacji webowych i mobilnych, które ułatwiają synchronizację między różnymi platformami, planowanie czasu i komunikacji, zarządzanie treścią i jej tworzenie, komunikację w zespole i dobre praktyki zautomatyzowania pracy codziennej. Prelekcja pomoże poznać różnorodne narzędzia i dzięki opisowi z perspektywy praktycznego wykorzystania, wybrać takie narzędzia, które usprawnią pracę marketera.

15:10 – 15:30 Przerwa Kawowa

15:30 – 16:10
TEMAT: Instagram: najlepsze praktyki budowania zaangażowanej społeczności. / Gloria Ziencina-Kawula
OPIS: Podczas prelekcji dowiesz się jak budować zaangażowaną i aktywną społeczność wokół profilu marki. Nauczysz się jak łączyć działania na Instagramie z innymi kanałami social media, kiedy warto myśleć o współpracy z influencerami i jak robić to świadomie oraz jak w kreatywny sposób łączyć działania online z offline. Pokażę dobre przykłady oraz podpowiem czego unikać aby nie tracić odbiorców, nie łamać regulaminu Instagrama oraz działać w zgodzie z prawem. Skupimy się na działaniach, które możesz podjąć niskim kosztem, wprowadzić w życie szybko i dzięki temu budować zaangażowaną społeczność i silną markę.

16:10 – 16:50
TEMAT: Biznesowa moc LinkedIn – budowanie marki i pozyskiwanie klientów na LinkedIn. / Adrian Gamoń
OPIS: Podczas prelekcji Adrian opowie o dobrych praktykach w budowaniu marki osobistej, wizerunku firmy i prowadzeniu działań prosprzedażowych na LinkedIn:
1. Jakie możliwości biznesowe daje LinkedIn? Co najlepiej działa?
2. Jak się zabrać za personal branding i social selling na LinkedIn?
3. Jak zbudować mistrzowski profil osobowy?
4. Jak rozwijać swoją sieć kontaktów?
5. Jakie są dobre praktyki w budowaniu relacji z innymi użytkownikami?
6. Co pojawiło się nowego na tej platformie i co nas czeka w 2019 roku?

Bilety: od 550 zł netto / osobę
Data: 22.01.2019 r.
Miejsce: Warszawa, kino Atlantic, ul. Chmielna 33
Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowa agenda Kongresu na stronie:
http://forsm.pl/#Formularz

Cena biletu obejmuje:
• Pełny udział w Kongresie For Social Media
• Certyfikat
• Lunch
• Przerwy kawowe
• Dodatkowe materiały pokonferencyjne przekazane przez ekspertów
• Prezentacje przekazane przez ekspertów
• Możliwości indywidualnych rozmów z prelegentami
• Welcome pack

Istnieje możliwość wykupienia nagrań Video.

Jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało na: forsm@indm.pl lub zadzwoń: 660 202 650.

Do zobaczenia 22 stycznia w Warszawie!


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę