Skuteczny marketing przy niskim bud┼╝ecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Coroczne spotkanie Social Media Specialist!┬á­čśÄ

Je┼Ťli to Ty odpowiadasz za dzia┼éania i obecno┼Ť─ç firmy w SM – to wydarzenie w┼éa┼Ťnie dla Ciebie.

Kiedy?┬áÔ×í┬á22 stycznia 2020, 9:30 – 17:00
Gdzie?┬áÔ×í┬áWarszawa centrum, Kino Luna
Rejestracja┬áÔ×í┬áhttp://forsm.pl/

Ôťů┬áDlaczego warto┬á­čĹŹ:

­čĹë┬áSocial Media w wymiarze biznesowym. Powiemy jak wykorzystuj─ůc konkretne i przemy┼Ťlane┬á­čĺş┬ádzia┼éania SM Marketingu mo┼╝emy prze┼éo┼╝y─ç swoj─ů obecno┼Ť─ç w wymierne korzy┼Ťci dla biznesu.
­čĹë┬áJak ocenia─ç potencja┼é poszczeg├│lnych mo┼╝liwo┼Ťci i wykorzysta─ç go w codziennej praktyce.┬á­čôŐ
­čĹë┬áTo spotkanie os├│b, kt├│re w codziennej pracy bior─ů odpowiedzialno┼Ť─ç za sukcesy i pora┼╝ki dzia┼éa┼ä firmy w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych.┬á­čĹĘÔÇŹ­čĺ╗­čĹęÔÇŹ­čĺ╗

Ôťů┬áW programie:

ÔÇó Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe mo┼╝liwo┼Ťci./ Anna Ledwo┼ä-Blacha

Ostatnimi czasy g┼éo┼Ťno o Instagramie z powodu usuni─Öcia z post├│w widocznej liczby “serduszek”. Ale czy to najwa┼╝niejsza zmiana? W samym 2019 roku mieli┼Ťmy ponad 15 znacz─ůcych aktualizacji, a Instagram stale si─Ö rozwija pod k─ůtem dzia┼éa┼ä e-commercowych. Do tego w Brazylii zapocz─ůtkowa┼é testy Reels na Instagram Stories, czyli funkcji praktycznie takiej samej jak─ů daje nam Tik Tok. Jakich zmian mo┼╝emy jeszcze si─Ö spodziewa─ç i na co postawi─ç w dzia┼éaniach biznesowych? My┼Ťl─ůc o przysz┼éo┼Ťci jednocze┼Ťnie powinni┼Ťmy skoncentrowa─ç si─Ö na tera┼║niejszo┼Ťci i obecnych dzia┼éaniach i rozwi─ůzaniach w tym kanale. M├│wi si─Ö, ┼╝e Instagram to medium dla marek z “┼éadnymi zdj─Öciami”, przede wszystkim z bran┼╝y beauty, FMCG czy HORECA. Profil powinien by─ç sp├│jny i estetyczny, a IG Stories dopracowane w ka┼╝dym calu, ale… czy zawsze? Podczas mojej prezentacji dowiesz si─Ö jak zbudowa─ç profil aby by┼é efektywny, a nie efektowny. A przede wszystkim spe┼énia┼é swoje biznesowe cele.

ÔÇó Budowa zaanga┼╝owania jako jeden z filar├│w skutecznej sprzeda┼╝y.┬á/ Mateusz Nowak

Przyk┼éadowe techniki i niekoniecznie oczywistych efektach tego anga┼╝owania (sposobach pomiaru). ┬áJak cz─Östo s┼éyszycie: “Najpierw sprzeda┼╝ (przychody), potem (jak zarobimy) zajmiemy si─Ö mark─ů/komunikacj─ů”? Dlaczego to nie ma prawa dzia┼éa─ç? Je┼Ťli da si─Ö po prostu sprzedawa─ç, to po co: strategia, insighty, koncepcje kreatywne itd. A mo┼╝e jednak si─Ö da? Sytuacje, ┼╝e sprzeda┼╝ w social media jest prosta: kilka przyk┼éad├│w. Ale w wi─Ökszo┼Ťci wypadk├│w to (lista powy┼╝ej) nie zadzia┼éa. Hipoteza: zaanga┼╝owanie robi sprzeda┼╝? Wszyscy powiemy: “tak, anga┼╝uj, musisz anga┼╝owa─ç”. A dowody? Liczby? Zaanga┼╝owanie i jego wp┼éyw na sprzeda┼╝: 3 techniki.

ÔÇó Analiza danych w social media, czyli co warto mierzy─ç, monitorowa─ç i raportowa─ç. Jak ┼Ťwiadomie odczytywa─ç dane i na ich podstawie wyci─ůga─ç wnioski.┬á/ Albert Radomski

Jako e-commerce manager ka┼╝dego dnia w pracy dowiaduj─Ö si─Ö, ┼╝e cho─ç dobrze jest mie─ç w┼éasne zdanie, to znacznie lepiej mie─ç w┼éasne zdanie oparte na twardych liczbach! Czasami po to, by upewni─ç si─Ö, czy moje podej┼Ťcie do produktu lub grupy docelowej jest s┼éuszne, czasami za┼Ť po to, by wyt┼éumaczy─ç wnikliwemu klientowi z┼éo┼╝ony lejek zakupowy. Nie ukrywam ÔÇô Excel to moja pasja! Ale jestem przekonany, ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç dzia┼éa┼ä w social media mo┼╝na prowadzi─ç w oparciu o analiz─Ö podstawowych wska┼║nik├│w. Podczas mojego wyst─ůpienia poka┼╝─Ö, na kt├│re metryki zwraca─ç szczeg├│ln─ů uwag─Ö, jak unika─ç b┼é─Öd├│w poznawczych i wyci─ůga─ç poprawne wnioski ÔÇô by Wasze kampanie stawa┼éy si─Ö jeszcze celniejsze!

ÔÇó Jak stworzy─ç realizuj─ůcy cele biznesowe i warto┼Ťciowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy./ Magda G├│rnicka-Partyka

ÔÇó User-generated content (UGC) ┬áÔÇô ┬ájak w┼é─ůczy─ç i wykorzysta─ç jako sta┼éy element strategii komunikacji./ ┼üukasz G┼éombicki

ÔÇó Video komunikacja ÔÇô praktyczne porady.┬á/ Piotr Kr├│l

Opowiem o wideo we wszystkich kana┼éach social medi├│w – jak dostosowa─ç formaty oraz form─Ö wideo do r├│┼╝nych kana┼é├│w i r├│┼╝nych grup odbiorc├│w.
B─Ödzie r├│wnie┼╝ o temacie live’├│w i webinar├│w jako element├│w lejka sprzeda┼╝owego.
Opr├│cz tego podziel─Ö si─Ö podsumowaniem swoich do┼Ťwiadcze┼ä z 2019 roku i przedstawi─Ö najskuteczniejsze taktyki wideo marketingowe.
Poka┼╝─Ö r├│wnie┼╝, jak wykorzysta─ç redystrybucj─Ö wideo w social mediach, aby zaoszcz─Ödzi─ç czas i nie traci─ç na jako┼Ťci.

ÔÇó Facebook ads ÔÇô misja optymalizacja.┬á/ Jakub B─ůka┼éa

Unikaj pu┼éapek optymalizacyjnych i najwa┼╝niejsze – sprawd┼║ czy Twoje dzia┼éania wp┼éywaj─ů na realn─ů sprzeda┼╝! Dowiedz si─Ö jak wykorzysta─ç dodatkowe dane w optymalizacji kampanii i podejmowa─ç lepsze decyzje optymalizacyjne. Sprawd┼║ jak poprawi─ç ROAS w swoich kampaniach. Po tej prezentacji zmienisz kilka ustawie┼ä w swoich reklamach.

ÔÇó Poskromi─ç algorytm LinkedIn w 2020 roku.┬á/ Rafa┼é Szyma┼äski

LinkedIn posiada wielostopniowy algorytm oceniaj─ůcy tre┼Ťci zanim je udost─Öpni dalej sieci kontakt├│w. Dzi─Öki niemu, u┼╝ytkownicy maj─ů otrzymywa─ç bardziej dopasowane i adekwatne do swoich zainteresowa┼ä tre┼Ťci.
Tak jak w przypadku innych SoMe, zrozumienie na czym polega algorytm LinkedIn i w jaki spos├│b ogranicza b─ůd┼║ wzmacnia zasi─Ögi twoich tre┼Ťci, jest istotnym krokiem do efektywnego u┼╝ywania tego kana┼éu do personal brandingu, social sellingu czy content marketingu. W swojej prezentacji opisze jakie zmiany zasz┼éy w algorytmie w 2019 roku, co jest zapowiedziane na rok 2020 oraz jak t─Ö wiedz─Ö wykorzysta─ç w “hakowaniu” go aby osi─ůga─ç cele biznesowe na Twoim prywatnym i firmowym profilu.

ÔÇó AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o ┼Ťwiecie, kt├│ry nie ko┼äczy si─Ö na instagramowym po┼Ťcie!/ Agata Pato┼éa

Zwykle zamykamy si─Ö ba┼äkach, w kt├│rych wrzucamy merytoryczny post na Facebooka i ┼éadne zdj─Öcie na Instagrama – na tym ko┼äcz─ů si─Ö nasze dzia┼éania marketingowe. A internet to przede wszystkim nowe i ROZWIJAJ─äCE si─Ö technologie, kt├│re wprowadzaj─ů reklam─Ö na zupe┼énie inny poziom. B─Ödzie o AR, VR, d┼║wi─Ökach i innych… kreatywnych formach reklamy. Ale przede wszystkim o NOWYCH TECHNOLOGIACH.

Ôťů┬áW pakiecie:

ÔÇó Udzia┼é w ca┼éodniowym Kongresie For Social Media.
ÔÇó Materia┼éy z wydarzenia w formie elektronicznej.
ÔÇó Mo┼╝liwo┼Ť─ç indywidualnych konsultacji z prelegentami.
ÔÇó Welcome pack.
ÔÇó Ca┼éodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce.
ÔÇó Podczas d┼éu┼╝szej przerwy lunch.

ÔŁŚ┬áIstnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç dokupienia materia┼éu video z Kongresu.

Zach─Öcamy do sprawdzenia naszej oferty szkoleniowej z r├│┼╝nych obszar├│w marketingu internetowego:
https://indm.pl/szkolenia.html

Wi─Öcej informacji o kongresie na┬áÔ×í┬áhttp://forsm.pl/
Kontakt do nas┬á­čÖé┬áÔ×í┬áforsm@indm.pl


Zobacz r├│wnie┼╝ inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumerat─Ö plus lub elektroniczn─ů by zyska─ç dost─Öp do pe┼énego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dost─Öpne s─ů w plikach pdf.

Zam├│w prenumerat─Ö