Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Szkolenia

10-12-2018 - 11-12-2018

KREATYWNOŚĆ W REKLAMIE I MARKETINGU

Miasto: Katowice

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: Hotel Focus Katowice-Chorzów

Atrium_logo

Cel:
– zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,
– poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.

Korzyść:
skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług

PROGRAM
1. Daj znać o… sobie – czyli wyraź siebie za pomocą idei, symbolu, skojarzenia.
2. Kreatywność? Aaale o co chodzi?
3. Kim jest Twoja marka?
4. Kreatywność w reklamie
5. Z rękawa? – czyli źródła kreatywności
6. Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku
7. Ognia! – czyli przydatne techniki kreatywne
8. Reklamuj idee, a nie rzeczy
8. Obraz – zilustruj idee, wartości
10. Symbolika – wyraź to znakiem
11. Twórcze łączenie
12. Współpraca w grupie: komedia, romans, horror
13. Podobieństwa – tworzenie nowej idei przez łączenie
14. Jak zamienić cechy na korzyści
15. Metafora
16. Empatia – jak wczuć się w odbiorcę reklamy
17. Słowo, słowo, słowo
18. Obraz – zilustruj idee, wartości

Koszt

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy. Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Prowadzący:
Adrian Tomaszewski. Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem w agencjach reklamowych. Certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Doświadczenie zdobywał m.in. w Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup, Altkom Akademia. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Właściciel studia reklamy AUTOR – www.autor.biz. Jego zdaniem reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową. Jest autorem książek: “Książeczka zdrowia copywritera” (wyd. Onepress 2006) oraz “Reklamowa Gra w słowa” (www.ePoradniki.pl). Za swoje prace zdobył wiele nagród: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. I choć wie, że to cenne wyróżnienia, jednak dla niego najważniejsza jest skuteczność, czyli osiąganie celów klientów. Realizował projekty dla: Microsoft, Plus GSM, Porsche,, Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę