Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Tylko 4 kwietnia 2017 r. na Label Innovations nauczysz się dobrego podejścia do budowania silnej marki.

Damy Ci narzędzia i inspirację, które pomogą Ci stworzyć to, co pragniesz – marki, która podbije rynek.

Nie może cię tam zabraknąć! To jedyna konferencja szkoleniowa o takim charakterze w tym roku!

Prelekcje szkoleniowe, oprócz Pawła Tkaczyka i dr Moniki Górskiej poprowadzą m.in: dr Małgorzata Majcher, Marcin Penconek, dr Renata Nestorowicz, Maciej Szaroleta.

Konferencja ma charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek. Poprzez udział w konferencji, uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie:

  • analizy i oceny potrzeb konsumenckich,
  • analizy i oceny trendów rynkowych,
  • budowania silnych marek,
  • budowania właściwej ścieżki komunikacji z konsumentem,
  • konstrukcji wyróżników marki z wykorzystaniem grywalizacji i storytellingu.

• Czas: 4 kwietnia 2017 (wtorek) w godzinach 10:00 – 17:00
• Miejsce: targi Packaging Innovations na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna C

• Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz https://www.bilety24.pl/inne/co-mowi-twoje-opakowanie-nowe-wyzwania-komunikacyjne-i-rynkowe-dla-opakowan-29751?id=147232

• Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; niespodziankę od organizatorów oraz catering kawowy i obiadowy.

Konferencja jest skierowana do:

– właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
– Brand Managerów,
– Product Managerów,
– pracowników działów marketingu różnego szczebla,
– szefów sprzedaży i zakupów.

Szkolenia poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, strategii marketingowych, oraz badań rynku, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań.

Harmonogram konferencji Label Innovations:

10:00 – 10:58 rejestracja i kawa na otwarcie
10:58 – 11:00 otwarcie
11:00 – 11:45 Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki – dr Małgorzata Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
11:45 – 12:15 Czy innowacja w opakowaniu może być przełomowa? – Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe
12:15 – 13:00 Nowoczesne metody badania komunikacyjnej funkcji opakowań – dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
13:00 – 13:40 przerwa obiadowa
13:40 – 14:10 Zadławieni innowacją; Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
14:10 -14:35 Zmiana wizerunku poprzez etykietę – analiza przypadków; Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
14:35 – 14:55 przerwa kawowa
14:55 – 15:15 Silna marka – czyli jaka? – Agnieszka Rudnicka, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf
15:15 – 16:00 Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak – Paweł Tkaczyk, Prezes w Agencji Brandingowej MIDEA
16:00 – 16:45 Storytelling w budowaniu wartościowej marki – Monika Górska, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego
16:45 – 17:00 Zamknięcie konferencji – Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę