Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Podczas szkolenia dowiesz się, czym jest lead generation oraz jak analizować lejek marketingowy. Poznasz sposoby planowania i prowadzenia procesów pozyskiwania kontaktów w swoim biznesie oraz nauczysz się mierzenia skuteczności takich działań. Po warsztatach będziesz umiał dobrać kanały pozyskiwania leadów tak, by były one maksymalnie wydajne i dopasowane do Twojego biznesu.

Program szkolenia

Moduł 1. Wprowadzenie

  • Co to jest lead?
  • Czym jest lead generation?
  • Jak ma się do tego optymalizacja współczynnika konwersji?

Moduł 2. Kim jest Twój klient?

  • O personach marketingowych i wykorzystaniu narzędzi analitycznych do ich tworzenia i weryfikacji.

Moduł 3. Analiza lejka sprzedażowego – jak zrobić to dobrze?

  • Jak ocenić skuteczność prowadzonych działań i ustalić punkty, które utrudniają pozyskiwanie leadów?
  • Jak samodzielnie przeanalizować skuteczność procesu lead generation?

Moduł 4. Jak dobierać kanały pozyskiwania klientów?

  • Metody pozyskiwania leadów – omówienie najskuteczniejszych.
  • Ocena wydajności źródeł pozyskiwania leadów na podstawie grupy docelowej i aktualnej kondycji strony.

Moduł 5. Jak przygotować stronę do pozyskiwania leadów?

  • Wszystko, co najważniejsze w tworzeniu komunikatów i stron docelowych.
  • Jak przygotować landing page?
  • Które elementy landing page’a mają wpływ na pozyskiwanie leadów?
  • Jak przygotować konwertującą treść, którą wykorzystasz w reklamie oraz na stronie docelowej?

Moduł 6. Jak analizować skuteczność pozyskiwania leadów?

  • Analiza kampanii lead generation użytkowników w celu znalezienia punktów, które mogą skutkować niską konwersją, optymalizacji działań.
  • Przydatne narzędzia w procesie lead generation.

Szkolenie dostarczy Ci wiedzy i narzędzi, abyś mógł:

  • analizować proces lead generation i wyciągać wnioski, które pomogą Ci poprawić współczynnik konwersji,
  • tworzyć skuteczny strony docelowe,
  • tworzyć treści, które są dopasowane do potrzeb odbiorcy,
  • zbierać właściwe dane i prawidłowo je interpretować.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

  • marketerem, który chce prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe,
  • właścicielem firmy, który chce otrzymywać więcej zapytań handlowych,
  • start-upowcem, który chce zrozumieć, w jaki sposób lepiej konwertować ruch.

Prowadzący szkolenie

Dyrektor marketingu i współzałożyciel Sellizera – narzędzia wspierającego proces sprzedaży. Marketer zajmujący się tematyką pozyskiwania leadów, zwolennik harmonijnej współpracy działów marketingu i sprzedaży. Prelegent licznych konferencji marketingowych i autor dziesiątek artykułów w prasie branżowej. Prywatnie kolekcjoner tatuaży i bloger na RobertMarczak.pl.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę