Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

LinkedIn jest największą platformą społecznościową dla osób aktywnych zawodowo. To doskonałe miejsce nie tylko do pozyskiwania klientów dla firmy, lecz także do eksponowania wartości Twojej marki i tego, czym różni się ona od innych. Jeśli chcesz świadomie budować swoją markę, nawiązywać relacje biznesowe i promować swoje usługi na LinkedInie – szkolenie „LinkedIn poziom master” jest dla Ciebie.

Program szkolenia

Moduł 1. Możliwości największej platformy biznesowej świata

  • Rodzaje profili osobistych i firmowych.
  • Strategia działań i algorytm LinkedIna.
  • Narzędzia LinkedIna: Sales Navigator, LinkedIn Recruiter, SlideShare.

Moduł 2. Praktycznie o działaniach na LinkedInie

  • „Dos and don’ts” działalności na portalu.
  • Sprawdzone formuły tworzenia treści.
  • Działania reklamowe na LinkedInie.
  • Plan działania w razie kryzysów wizerunkowych.

Moduł 3. Budowanie społeczności wokół marki

  • Formy pozyskiwania wartościowych kontaktów.
  • Angażowanie pracowników w tworzenie i dystrybucję treści.
  • Darmowe narzędzia do wykorzystania w firmie na co dzień.
  • Praca na podstawie przykładów podanych przez uczestników.

Moduł 4. Osiąganie celów na LinkedInie – mapa dotarcia

  • Strategia działań sprzedażowych i promocyjnych oraz employer brandingowych.
  • Kryteria mierzenia rezultatów.

Szkolenie dostarczy Ci wiedzy i narzędzi, abyś mógł:

  • nawiązywać wartościowe kontakty biznesowe,
  • pozyskiwać nowe relacje sprzedażowe,
  • prowadzić angażującą komunikację z potencjalnym klientem, pracownikiem czy usługobiorcą,
  • stworzyć fundament profilu osobistego i firmowego,
  • zaplanować proces tworzenia wartościowych treści i budowania świadomości marki (dodatkowo poznasz narzędzia, które przyśpieszają i ułatwiają cały proces).

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

  • osobą zainteresowaną świadomym budowaniem marki osobistej na LinkedInie,
  • właścicielem firmy, pragnącym być na LinkedInie twarzą swojego biznesu,
  • pracownikiem marketingu lub sprzedaży, zainteresowanym wykorzystaniem LinkedIna jako nowego kanału dotarcia do klientów,
  • pracownikiem działu HR, chcącym budować markę pracodawcy na tej platformie.

Prowadząca szkolenie

Angelika Chimkowska

Strateg social sellingu i budowania silnych marek. Ma ponad 15-letnie doświadczenie menedżerskie w działach marketingu i sprzedaży. Pracowała dla wielu znanych marek i firm, takich jak: PwC, Lyreco, Henkel, Nokia czy LGK.

Jest członkinią Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, a także zasiada w radzie programowej HR Executive Club przy PwC. Można ją spotkać na scenach m.in.: Europejskiego Kongresu Gospodarczego, HR Summit „Pulsu Biznesu”, Social Media Weeku czy konferencji I Love Marketing.

Wywiady z nią i publikacje jej autorstwa do tej pory ukazały się m.in. w magazynach: „Wysokie Obcasy”, „Coaching”, „Benefit”, „Biznesmen.pl” i „Marketer+”.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę