Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Podczas konferencji w kompleksowy sposób zaprezentujemy Państwu wszystkie aspekty, które pozwalają zbudować skuteczny program partnerski. Uczestnicy poznają obowiązki informacyjne jakie obowiązują w marketingu afiliacyjnym, skorzystają z najlepszych praktyk budowania programu partnerskiego oraz dowiedzą się jak skutecznie ciąć zbędne koszty.

Prelegenci wskażą kiedy warto zastosować afiliację, a w jakich przypadkach okaże się nieskuteczna. Ważna w tym przypadku jest także umiejętność badania i analizowania efektywności kampanii afiliacyjnych.

Wśród prelegentów m. in.:

  • Tomasz Dziobiak, Prezes Zarządu, DBMS
  • Karol Dobosz, Affiliate Manager – Team Leader, System Partnerski Bankier.pl
  • Ludomir Wiśniewski, Business Development Manager, Optimise
  • Maciej Kuźma, Ecommerce Manager w Orange Polska
  • Michał Mroczek, Client Development Director w Tradedoubler
  • Piotr Suchodolski, CMO, SMEO
  • Wacław Wykrytowicz, Business Development Director, AdNext

Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę