W DIGITALKOD wierzymy w strategiczną rolę nowoczesnego marketingu w rozwoju firm oraz znaczenie nowoczesnych kompetencji cyfrowych. Pomagamy marketerom w osiąganiu celów biznesowych, dzięki połączeniu strategii z nowymi technologiami oraz nowoczesnymi narzędziami.
W czasie wolnym, we współpracy z zaproszonymi ekspertami, organizujemy cykliczne meetupy marketingowo-technologiczne, aby ułatwiać dzielenie się doświadczeniami oraz networking wśród specjalistów. Rozmawiamy o strategii, Customer Experience, automatyzacji, narzędziach typu MarTech i wielu innych zagadnieniach na pograniczu marketingu i biznesu.
Temat:
Najbliższe spotkanie poświęcone będzie tematyce marketingu na zagranicznych rynkach.
Prelegenci:
- Edyta Kowal (Content Manager & Editor at Prowly.com)
- Lucjan Kierczak (Head of Marketing, Survicate)
- Mick Griffin, Chief Revenue Officer (CRO), Brand24
- Ewa Mordarska (Dyrektor Marketingu, Hertz Systems)
- Łukasz Maroszczyk (Digital Marketing Lead CEE, Philips Lighting)
- Anna Kreiser (Digital Stretegy Consultant, DIGITALKOD CONSULTING)
Wydarzenie jest bezpłatne, ale wymagana jest rejestracja.
Liczba miejsc ograniczona.