Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Szkolenia

15-01-2019 - 16-01-2019

Marketing internetowy. Promocja i reklama firmy w internecie

Miasto: Katowice

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: Hotel Focus Katowice Chorzów

PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień I Strategia aktywności online

1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU
Ewolucja zachowań online – efekt ZMOT, ROPO, CX
Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji
Planowanie kampanii reklamowej krok po kroku – podejście brandingowe vs direct response
Planowanie i dobór powierzchni mediowej – model POE
Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
Koszty i efektywność formatów promocyjnych w sieci
Jak przygotować brief , wybrać agencję i dobrać model rozliczeń?
Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online

2. Projektowanie i optymalizacja WWW
Od brandingu przez mikrokonwersję do sprzedaży – jak wybrać model serwisu dostosowany do celów kampanii online?
Ewolucja WWW – 7 trendów w projektowaniu serwisów WWW
Makietowanie krok po kroku – od pomysłu i logiki po grafikę i konwersję
Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?

3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google
Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: ile? Kto? Jak?
Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane
Google Analytics – przegląd kluczowych raportów i narzędzi towarzyszących

Dzień 2. Google i Facebook od A do Z – formaty, narzędzia i potencjał największych graczy reklamy online

1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia krok po kroku

2. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
Audyt serwisu pod kątem SEO – jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
Optymalizacja serwisu od A do Z – techniczne aspekty i merytoryczna treść
Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
Narzędziownia w praktyce – weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali.

3. PPC, czyli Google Adwords w praktyce
3Z – zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie dobór słów kluczowych, po trzecie treść reklam
Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce
Optymalizacja kampanii AdWords krok po kroku
Panel Google Adwords – Monitoring i raporty zarządzanie kampanią
Typowe błędy w Google AdWords

5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka?

6. Facebook od A do Z
Jak budować strategię obecności na Facebooku?
W jaki sposób identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności? – sprytne sposoby na algorytm
zasięg organiczny, płatny, wirusowy od A do Z
reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku – od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności
tips&tricks – czyli czego jeszcze nie wiesz o komunikacji na Facebooku?
Planowanie komunikacji na Facebooku – ćwiczenie praktyczne

7. Moniotoring i optymalizacja działań w social media
social media listening w praktyce
kryzysy w social media – identyfikacja i sposoby na ich zażegnanie
przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci
co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT.
Dla prenumeratorów Marketera+ zniżka w wysokości 10%.

Prowadzący:
Artur Maciorowski – Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę