Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Już 7 i 8 marca 2019 roku na uczestników Mobile Trends Conference 2019 czekają dwa dni wypełnione eksperckimi prelekcjami, wygłoszonymi w sposób maksymalnie praktyczny, ze wskazówkami do wykorzystania od zaraz. Do tego wręczenie nagród dla najlepszych rozwiązań mobilnych oraz impreza networkingowa w wyjątkowej atmosferze. Wszystko to w klimatycznej Starej Zajezdni na krakowskim Kazimierzu, która łączy w sobie historię z nowoczesnością i zachwyca swoim niepowtarzalnym wnętrzem.

W marcu w ramach Mobile Trends Conference spotkamy się już po raz ósmy! Ponownie spędzimy razem dwa niezwykle inspirujące i pouczające dni, z wieloma okazjami do nawiązywania nowych relacji biznesowych, poświęcone w pełni tematom związanym z branżą mobile oraz nowymi technologiami. Prelegenci omówią najnowsze trendy, ale także wskażą prognozy na przyszłość i rekomendacje z nimi związane.

MTC2019 to konferencja kierowana do biznesu i mająca na celu propagowanie nowych technologii mobilnych. Zapraszamy managerów i kierowników działów, marketingowców i marketerów, specjalistów do spraw reklamy, promocji i marketingu, developerów, grafików, biznesmanów, designerów, specjalistów e-commerce, właścicieli małych i dużych firm oraz oczywiście wszystkich pasjonatów branży. Nie daj się zaskoczyć i nie stój w miejscu, tylko dołącz do społeczności mobile.

Podczas konferencji spotkasz znanych ekspertów z Polski oraz gości z zagranicy. Tematyka została podzielona na następujące bloki: Trendy MOBILE 2019, Pokolenie Z, Projektowanie / UX / design, Interfaces of the future, M-commerce oraz Case studies. Dzięki temu każdy z uczestników bez trudu odnajdzie coś dla siebie.

Podczas bloku dotyczącego projektowania obecny będzie designer Paweł Dunia wraz z Anną Kędzierską z Artegence, którzy poruszą kwestię user experience z perspektywy osób leworęcznych, często pomijanych na etapie badania użyteczności i wygody tworzonych rozwiązań. Filip Makowiecki, UX Writer z e-point, opowie z kolei o wyzwaniu, jakim jest PWA dla UX, UI oraz contentu i podzieli się swoimi wskazówkami w tym zakresie. Igor Farafanow z firmy Uxeria wytłumaczy natomiast, kim są według niego szarlatani UX. Aż z San Francisco przylatuje Jenny Gove z Google, aby opowiedzieć jaką rolę odgrywa UX w transformacji technologicznej. O pokoleniu Z, które zdobywa coraz większą wartość w biznesie opowie m. in. Krzysztof Marzec z DevaGroup w kontekście SEO i Google Ads oraz Ernerst Jakubowski. Senior Mobile Developer z Mobtera wskaże najbardziej skuteczne techniki docierania do młodych ludzi żyjących w świecie mobile niemal od urodzenia. Poruszona zostanie również kwestia vertical influencers. O tym, jak odnaleźć się w mobilnej wideo-rzeczywistości młodego pokolenia opowiedzą Kamil Bolek z LifeTube oraz Bartek Sibiga z DDOB. W kolejnym bloku poświęconym interfejsom wystąpi m. in. Tomasz Woźniak, prezes Future Mind oraz Konrad Dziejarski i Łukasz Łojewski z Efigence. Poruszą zagadnienia związane z asystentami głosowymi, automatyzacją i obsługą głosową smartfonów, czyli kolejnym trendzie jaki zdobywa rosnącą popularność na świecie. Podczas bloku m-commerce poznacie historię aplikacji takich marek jak: Empik (Bartłomiej Sobczak) czy KFC (Łukasz Kowalski z Flying Bisons). Konferencję rozpocznie natomiast Monika Mikowska z Mobee Dicka, która opowie o obecnych trendach mobile. Case study wygłoszą eksperci z firm: iTaxi.pl (Katarzyna Małecka), Grupa WM (Marek Michalski), Grupa Radiowa Agory (Roch Kudła) i inni. Jeśli jesteście ciekawi „co ma apka do kurczaka”, jak połączyć wymagania użytkowników oraz biznesu w zgrabny projekt lub jak robić radio na ekranie telefonu, nie może Was zabraknąć 7 i 8 marca w Krakowie!

7 marca dowiemy się, jakie projekty mobilne okazały się najlepsze w 2018 roku i do kogo powędrują prestiżowe statuetki. Przyjdź na Galę Mobile Trends Awards i weź udział w wyjątkowym wydarzeniu. Poza częścią oficjalną przewidziana jest także impreza networkingowa oraz występy artystyczne.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę