Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Konferencje

12-12-2018 - 13-12-2018

Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów

Miasto: Warszawa

Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM

Miejsce: Atrium Centrum, al. Jana Pawła II 27

atrium_logotyp

Korzyści dla uczestnika:

Poznanie nowoczesnej odsłony marketingu opartego na współczesnej wiedzy o mózgu człowieka. Zrozumienie funkcjonowania mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych. Rozróżnianie wybranych aparatur biometrycznych z wiedzą na temat ich potencjalnego zastosowania w badaniach klientów. Świadomość najczęściej popełnianych błędów w podejmowaniu decyzji finansowych przez ludzi. Praktyczne wykorzystanie wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych. Umiejętność zaprojektowania działań marketingowych w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg. Zdolność zastosowania informacji na temat pierwotnych potrzeb ludzkiego mózgu w konstruowaniu narracji handlowych. Przećwiczenie wybranych narzędzi badania potrzeb klientów. Wykorzystywanie „mapy mózgu klienta” w praktyce
Identyfikowanie błędów poznawczych i zdolność przeciwdziałania im w pracy handlowca.

Program szkolenia:

MODUŁ 1. MARKETING NOWEJ GENERACJI
Tradycja czy nowoczesność? Marketing a neuromarketing.
Zdrowy (nie)rozsądek? Homo oeconomicus vs homo neurobiologicus.
Nowe otwarcie. Co oferuje nam wiedza o mózgu?
Pod sklepieniem. Przegląd metod badania aktywności mózgu i ich przydatność w marketingu.

MODUŁ 2. W KRÓLESTWIE MÓZGU
W centrum wydarzeń. Struktura mózgu i ośrodki decyzyjne.
Jeden, dwa, trzy! Ile mózgów tkwi w mózgu?
Dwie części na krzyż. Półkule mózgowe i ich właściwości w kontekście relacji handlowych.
Mały histeryk i wrażliwy siłacz. Wpływ emocji na wybór produktu.
Konik morski w głowie. Funkcje hipokampa w generowaniu wspomnień i ich wpływ na preferencje klientów.
Najważniejsze jest niewidoczne…? Układ wzrokowy i jego znaczenie w tworzeniu opinii o produkcie.
Halo, tu baza! Poczucie bezpieczeństwa jako potrzeba pierwotna.

MODUŁ 3. BŁĘDY POZNAWCZE MÓZGU STRATEGA, HANDLOWCA I KLIENTA
Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana.
Białe jest białe. Efekt podobieństwa i jego pułapki.
Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa w dokonywaniu zakupów.
A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania w postawie klientów.
Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne odbiorcy komunikatu sprzedażowego.
Impuls do zmian. Koncepcja Nudge i jej wykorzystanie do stymulowania postaw klientów.

MODUŁ 4. ROLA ZMYSŁÓW W PODEJMOWANIU DECYZJI ZAKUPOWYCH
Uczta dla zmysłów. Mechanizmy percepcji, zniekształceń i ich rola w postrzeganiu dóbr.
Jak w kalejdoskopie. Symbolika wybranych kolorów wykorzystywanych w kampaniach reklamowych.
Pepsi czy Cola? Zjawisko wyboru opartego na smaku i marce.
Motyle w brzuchu. Koncepcja markerów somatycznych w odbiorze produktów.
Rozcięte gardło i zgniłe płuca. Poziom skuteczności działań antymarketingowych.
Wiem, co myślisz! Test Utajonych Skojarzeń.
Przybij piątkę! Model 5xP w kontekście neuromarketingu.
Bo to, co nas podnieca…. Aktualność zjawiska sex sells w marketingu.
Trochę kultury. Jak utarte społecznie wzorce wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych przez jednostki.

Dodatkowe bonusy dla klientów:
„Mapa mózgu klienta” – wizualne narzędzie budowania rozwiązań neuromarketingowych
Podręcznik wprowadzający do świata mózgu autorstwa dra Adama Zemełka

Koszt

Cena szkolenia: 1590 zł netto + 23% VAT

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i serwis kawowy.
Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ zniżka 10%.

Prowadzący:
Dr Adam Zemełka
Dyplomowany specjalista coachingu psychologicznego, terapeuta, adiunkt w Katedrze Coachingu i Zarządzania Collegium Da Vinci w Poznaniu. Absolwent Akademii Biznesu (UAM), akredytowanego kursu coachingu International Coach Federation (ICF), szkoły psychoterapii poznawczo-behawioralnej (I stopień) oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (stopień zaawansowany). Autor publikacji z zakresu rozwoju osobistego i psychologii społecznej, poświęconej koncepcjom wywierania wpływu. Współtwórca innowacyjnego projektu autoterapii on-line (www.autoterapia.eu) opartej na racjonalno-emotywnej terapii zachowań dra Alberta Ellisa. Występuje gościnnie jako ekspert psychologiczny w reportażach i programach społecznych Telewizji Polskiej. Prezes Polskiego Towarzystwa Psychologii Coachingu. Członek International Society for Coaching Psychology oraz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Właściciel Pracowni Coachingu i Psychoedukacji w Poznaniu.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę