Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Online Marketing Maraton, to organizowany przez CallPage, bezpłatny 3-tygodniowy cykl szkoleń online: 15 webinarów o e-marketingu, prowadzonych przez najlepszych ekspertów.

Na tę edycję CallPage zaprosił szkoleniowców i specjalistów zajmujących się na co dzień e-marketingiem oraz założycieli znanych startupów i przedsiębiorstw.

Na liście gości takie osobistości jak: Monika Czaplicka (Wobuzz), Michał Sadowski (Brand24), Barbara Stawarz (Happycontent), Daniel Chojnacki i Karolina Twardosz (Semahead), Bartosz Majewski (RightHello), Paweł Sala (Freshmail) i wiele innych.

Podczas szkoleń prelegenci poruszą między innymi takie tematy, jak:

  • jak wykorzystywać popularne narzędzia marketingu internetowego,
  • jak prowadzić ekspansję zagraniczną w waszej firmie,
  • jak zaplanować reklamę na facebooku i youtube,
  • jak radzić sobie z kryzysem w social media,
  • jak zaplanować i poprawić skuteczność swoich działań marketingowych.
    Oczywiście tematów jest o wiele więcej, a wszystkie, można znaleźć na stronie wydarzenia – www.marketingmaraton.com

Podczas tej edycji Partnerami wydarzenia zostali: Brand24, Sotrender, Semahead, RightHello, Freshmail, happycontent, Deva Group, Jabłoński, Whitepress, Wobuzz, Wolves Summit, Socjomania oraz mmcPolska.


Zobacz również inne wydarzenia:
Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.