Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Program szkolenia:

1. Planowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych, loterii

  • najczęściej realizowane  skuteczne loterie, konkursy i programy lojalnościowe, sprzedaż premiowa itd.
  • preferencje i oczekiwania klientów
  • budowanie lojalności klientów
  • planowanie i wdrożenie akcji promocyjnych: budżet, czas, uzyskanie stosownych zezwoleń, odbiorcy.

2. Wybór optymalnych form prowadzenia akcji promocyjnych

  • wybór rodzaju akcji do konkretnej grupy docelowej
  • wybór i dopasowanie sposobów i strategii działania
  • wybór nagród
  • nowoczesne technologie IT wspierające organizację akcji promocyjnych
  • badanie efektywności prowadzonych akcji

3. Aspekty prawne oraz podatkowe związane z akcjami promocyjnymi

  • loterie promocyjne – aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród
  • loterie audioteksowe –  aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród
  • konkurs promocyjny –  aspekty prawne,, zasady organizacji, podatki od nagród
  • program lojalnościowy – aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród

4. Rodzaje nagród i konsekwencje ich wyboru w ujęciu podatkowym

  • Nagrody rzeczowe
  • Nagrody pieniężne
  • Nagroda rzeczowo-pieniężna
  • Karty rabatowe, bonusy oraz vouchery

5. Podatki od nagród – opodatkowanie uczestnika akcji promocyjnej

  • Podatek dochodowy od osób fizycznych
  • Warunki zwolnienia z opodatkowania
  • Dokumentacja potrzebna dla uczestnika akcji promocyjnej – PIT 8C, PIT 11

6. Opodatkowanie organizatora akcji promocyjnej

  • Podatek dochodowy: jakie wydatki są zaliczane i jakie nie są zaliczane do kosztów podatkowych
  • Podatek VAT oraz wyłączenia z opodatkowania VAT; odliczenia podatku VAT naliczonego
  • Przekazania nieodpłatne oraz poniżej wartości rynkowej
  • Dokumentacja potrzebna dla organizatora akcji promocyjnej w zakresie podatku dochodowego i VAT

7. Konstruowanie mechanizmów i dokumentów dotyczących akcji promocyjnych, loterii

  • loterie
    przygotowanie Wniosku, Regulaminu Loterii, Regulaminu Pracy Komisji, prawidłowego wzoru gwarancji bankowej, pełnomocnictw, pokwitowań wydania nagród laureatom
  • konkursy
    przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Konkursu, prawidłowych protokołów z rozstrzygnięcia, pokwitowań wydania nagród zwycięzcom konkursu
  • programy lojalnościowe
    przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Programu, wydanie nagród zwycięzcom programu

8. Rozliczanie oraz zamykanie akcji promocyjnych, loterii

  • przygotowanie sprawozdań i rozliczeń akcji promocyjnych w świetle obowiązujących przepisów prawnych
  • odpowiedzialność organizatora akcji 

9. Ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych

  • organy kontrolujące
  • ryzyka związane  z prowadzeniem akcji promocyjnych
  • odpowiedzialność karna za stwierdzone nieprawidłowości w organizacji, przeprowadzeniu  akcji promocyjnych

UWAGA: WYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA WYMAGANE ZGODNIE Z NOWELIZACJĄ USTAWY O GRACH HAZARDOWYCH z dnia 1 kwietnia 2017
Zgodnie ze znowelizowaną treścią art. 24 ust. 1 Ustawy zniesiono obowiązek posiadania przez osoby nadzorujące organizację loterii świadectwa zawodowego. Obowiązek ten zastąpiony został wymogiem odbycia szkolenia z zakresu przepisów o grach hazardowych i regulaminów urządzanych gier w zakresie niezbędnym do wykonywania czynności związanych z nadzorowaniem i prowadzeniem gier.
Po naszym szkoleniu poza certyfikatem ukończenia szkolenia, otrzymają Państwo wymagane zaświadczenie.

Miejsce szkolenia: Atrium Centrum, Al. Jana Pawła II 27 Warszawa lub CK Golden Floor, ul. Chłodna 51, Warszawa

CENA: 1750 zł netto + 23% VAT.
First minute: przy zgłoszeniu na 30 dni przed terminem szkolenia przysługuje 10% rabatu.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę