Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Pipeline Summit to konferencja o sprzedaży B2B online.

5. edycja wydarzenia odbędzie się 22 i 23 stycznia, w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Sprzedaż biletów trwa na www.pipelinesummit.com.

Konferencja odbywa się pod hasłem #nomarketingbullshit, a zaproszeni prelegenci to praktycy sprzedaży. W agendzie znalazło się 10 nazwisk z firm o światowym zasięgu. Niektórzy prelegenci ze Stanów Zjednoczonych przyjadą do Polski ze swoim wystąpieniem po raz pierwszy. To m.in. Stephen M. Lowisz (21LEAP), który wyjaśni rożnice pomiędzy mierzalnymi cechami sprzedaży, a tym, czego nie widać, a jest skuteczne. Posłuży się do tego przykładami frim z listy Fortune 100. Jack Moberger z Appcues pokaże, w jaki sposób wygenerować większą sprzedaż produktów typu low-touch. Z kolei zainteresowani personalizacją doświadczeń swoich użytkowników powinni wysłuchać wystąpienia Brennana Dunna, Co-foundera RightMessage. W poprzednich edycjach Gdynię odwiedzili m.in. reprezentanci Slacka, Trello i LinkedIna.

W agendzie nie brakuje również znanych polskich nazwisk. Na scenie Pipeline Summit pojawią się m.in. Agata Mroczkowska (Booksy), Michał Korba (User Engage), Bartosz Majewski (Casbeg) i Kasia Michalak (Bee Talents).

Organizatorzy spodziewają się 200 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online kierowanymi do biznesu. Tematy wiodące konferencji, to automatyzacja sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy rekrutacja w obszarze sales.

Formuła Pipeline Summit zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi – Conference Day – całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking. Obowiązują trzy rodzaje biletów: łączony na warsztaty i konferencję oraz pojedyncze na każdy dzień.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę